Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LIDL HUIPPU RUOKAKAUPPA

Vierailija
16.03.2014 |

Aivan huippu kauppa.

Perustelu; VAIKKA OSTAT ESIM. LEIPÄÄ, MAKKARAA TAI MAITOA PALJON, NIIN YRITYS EI NOSTA NIIDEN HINTOJA.

FIKSUA AJATELLA MYÖS ASIAKKAAN ETUA. :)

Kommentit (96)

Vierailija
1/96 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 15:34"]Aivan huippu kauppa.

Perustelu; VAIKKA OSTAT ESIM. LEIPÄÄ, MAKKARAA TAI MAITOA PALJON, NIIN YRITYS EI NOSTA NIIDEN HINTOJA.

[/quote]Joo, kun ovat reiluja niin katekkin

on sit heille reilumpaa. "Sitä saa mitä tilaa.":)

Vierailija
2/96 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah. Niin pahaa ruokaa etten enää mene.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/96 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 18:30"][quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 15:34"]Aivan huippu kauppa.

[/quote]Joo, kun ovat reiluja niin katekkin

on sit heille reilumpaa. "Sitä saa mitä tilaa.":)

[/quote]Eikä ole turhia etukortteja hämäämässä asiakkaita. Rehellisesti alhainen hinta ilman etukorttia.

Vierailija
4/96 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn joskus ostamassa jotain toisarvoista.

Vierailija
5/96 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole huutamatta

Vierailija
6/96 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se LIDL ihan halpa, mutta samalla tavalla siellä voittoja ajatellaan, kuin missä tahansa muussakin liikkeessä, ei sitä että asiakas saisi mahdollisimman edullisesti tuotteita. Itse aion edelleenkin käydä lähi-K-kaupassa, jonka kauppias on nuori perheenisä, ja jossa työskentelee paljon nuoria opiskelijoita.

Vierailija
7/96 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 18:44"]Ole huutamatta

[/quote]

Komppaan. PISTÄ SE CAPS LOCK POIS, TAUKKI.

Vierailija
8/96 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 18:44"]Ole huutamatta Voisitko löysätä pipoa?;)

[/quote. Eikö se ole hyvä puhua isoilla kirjaimilla isoista asioista:).

Vierailija
9/96 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valinnanvaraa tuossa varastokaupassa hieman surkeasti, mutta menetteleehän sitä huonolaatuisempikin tavara, jos ei oo ranttu.

Vierailija
10/96 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 19:14"][quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 18:44"]Ole huutamatta

[/quote]

Komppaan. PISTÄ SE CAPS LOCK POIS, TAUKKI.

[/quote]Nimittely ja kirosanat ovat Av.lla isompi paha. Ihmeellistä ,että ei saisi kirjoitella isoilla kirjaimilla. Vai kuuletteko te sen minkä luette?;)

Vierailija
11/96 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina ollut sitä mieltä että liideli on huippukauppa. Jos pidän ruokakutsut, niin kalleimmat raaka-aineet haen sieltä, esim prosciutto kinkku, chorizo makkara, poron liha ym. Valikoima on kattava. Paistopisteestä saa ihania tuoreita sämpylöitä ja kroisantteja. Niin ja ollaan saskia kivennäisveden suurkuluttajia.

Vierailija
12/96 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta perseestä siellä on olla töissä. Itse menin 19-vuotiaana, pahempi kuin armeija, elä tai kuole. Pakko oppia kaikki, siis ihan kaikki, ITSE ja YKSIN ja heti. Totta helvetissä se on halvempi kauppa kun siellä orjuutetaan työntekijöitä. Systemaattisesti jokainen pomokin ollut täys ääliö.

Vierailija
13/96 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli taas kiva ylläri kun ostin ison kassin ruokaa ja herkkuja niin meni vaan 14e:)

Vierailija
14/96 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain tänään kaupasta parmesaania, palsternakkaa, maa-artisokkaa, ruohosipulia, bataattia ja rasvatonta luomumaitoa.. no noista jo ois jääny monta saamatta jos lidliin menisin.

Vierailija
15/96 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlissä on hirveästi prosessoitua ruokaa suhteutettuna valikoiman määrään. Ei hyvä.

Vierailija
16/96 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 19:13"]

Onhan se LIDL ihan halpa, mutta samalla tavalla siellä voittoja ajatellaan, kuin missä tahansa muussakin liikkeessä, ei sitä että asiakas saisi mahdollisimman edullisesti tuotteita. Itse aion edelleenkin käydä lähi-K-kaupassa, jonka kauppias on nuori perheenisä, ja jossa työskentelee paljon nuoria opiskelijoita.

[/quote]

Miatä tiedät ettei LIDLissä työskentele nuoria popiskelijoita.

Vierailija
17/96 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poika on nuori opiskelija ja työskentelee Lidlissä.

Vierailija
18/96 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 19:51"]

Hain tänään kaupasta parmesaania, palsternakkaa, maa-artisokkaa, ruohosipulia, bataattia ja rasvatonta luomumaitoa.. no noista jo ois jääny monta saamatta jos lidliin menisin.

Ai, Lidlissä on parmesaania, palsternakkaa, maa-artosokkaa, ruohosipulia ja bataattia, rasvattonta luomumaitoa ei taida olla... miksi sulla olis noi muut jääny siis saamatta? Käy joskus Lidlissä niin tiedät mitä siellä on!

Hauskaa kun nää suurimmat huutelijat on aina niitä jotka ei siellä edes käy :)

Vierailija
19/96 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 19:51"]

[/quote]Tämän takia en juurikaan käy. Ihan perusjuttuja löytyy joo, mutta sitten täytys kuitenkin muualle mennä hakeen loput ainekset. Ja just toi aiemmin mainittu prosessoidun ruuan määrä.

Vierailija
20/96 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaan mieltä että Lidlissä on paljon prosessoitua ruokaa, mutta toki voi valita toisinkin. Itse käyn kerran viikossa ruokaostoksilla ja silloin käyn yleensä 2-3 kaupassa. Aloitan aina Lidlistä josta ostan tuoreet vihannekset, hedelmät, juurekset. Usein myös lihaa (ostan vain marinoimattomia) ja pakastevihanneksiakin kassiin eksyy toisinaan. Sitten se mikä jää saamatta (esim kauramaito ja muut erikoisruokavalioiden tuotteet) menen ostamaan muualta. Keivät leivon kaikki itse. Valmisruokaa emme syö. Tällä tavalla tämä toimii mutta ikinä en voisi elää pelkästään Lidlin tuotteilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme