Vierailija
Poiminta

Onko se tunne tai jokin muu mikä yhdisti...

• ylös 35
  • alas 3

Sivut

Kommentit (217)

Vierailija

Miksi silloin luulit että olet kohdannut sen oikean?
(Kunnes sitten todellisuus myöhemmin iski rajusti vyön alle)

• ylös 75
  • alas 5
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Luulin monta kertaa kohdanneeni. En usko enää omiin tunteisiini "oikeasta".

Joo, seuraava oli aina parempi. Nykyisin kaikki on vaan samaa tasoa.

• ylös 19
  • alas 21
Vierailija

En usko "ainoaan oikeaan", mutta uskon siihen, että jotkut ihmiset sopivat erityisen hyvin toisilleen. Ainakin nämä asiat siihen kuuluvat:

- toista on helppo ymmärtää eli jutut ns. klikkaavat
- molemminpuolinen fyysinen ja henkinen vetovoima
- samankaltaiset arvot.

• ylös 338
  • alas 2
Vierailija

Hän tuoksui hyvältä, hänellä oli hyvä huumorintaju ja hän tuntui heti turvalliselta.

• ylös 221
  • alas 5
Vierailija

Meillä oli hirveän hauskaa ja mukavaa yhdessä. Muutettiin heti yhteen. Naurettiin paljon ja sitten otettiin molemmat lopputilit työpaikoista, myytiin asunto, että voitiin alkaa yrittäjiksi pienellä pääomalla. Nytkin on vielä hauskaa ja naurattaa, vaikka ollut syöpää ja vaikka mitä. Jokapäivä vaan vitsaillaan ja tehdään kepposia toiselle.

• ylös 327
  • alas 7
Vierailija

Kohtasin kerran, mutta sitten itse jänistin. Oli "minun tasoiseni", enkä uskaltanut lähteä leikkiin. Ei kenenkään kanssa ole ollut sellaista tunnetta, olin taivaissa.

Ei siitä sitten koskaan tullut mitään.

• ylös 81
  • alas 31
Vierailija

Hyvä kysymys. Ensitapaamisella tiesin välittömästi hänet nähdessäni, että hän on ulkonäöltään puoleensavetävä (emme olleet nähneet toisistamme edes kuvia, tai en ainakaan minä hänestä). Oli luontevaa välittömästi halata häntä ja uskoakseni tunne oli molemminpuolinen.

Se, että tiesimme olevamme toisillemme "ne oikeat" vei tietysti aikaa, mutta hyvin varhaisessa vaiheessa puolin ja toisin puhuimme siitä, että olemme etsimässä loppuelämän elämänkumppania.

• ylös 82
  • alas 5
Vierailija

Yhdessäolo oli helppoa ja luontevaa alusta asti. Sovitut asiat pitivät eikä tarvinnut pelätä mitä kulman takaa tulee. Asioista ei tarvinnut kinata, kumpikin huomioi osansa ja päätettiin yhdessä.

• ylös 166
  • alas 1
Vierailija

En ole kohdannut sellaista.
Kerran luulin kohdanneeni, mutta ei siitä sitten tullutkaan mitään.

• ylös 43
  • alas 3
Vierailija

Tuli heti olo että toinen hyväksyy juuri sellaisena kuin on.

Oli aitoa meininkiä puolin ja toisin. Teeskentely ja pelailu puuttui .

• ylös 185
  • alas 2
Vierailija

Siitä, että mulla oli ekaa kertaa turvallinen olo miehen kanssa. Rankan nuoruuden jälkeen suhteet ahdisti. Nykyinen mies sai mussa silloin jo alkuun aikaan turvallisuuden tunteen. Lisäks se oli vaan se fiilis. Luottamus, huumori ja yhteinen "sävel".

• ylös 112
  • alas 1
Vierailija

Aina kun olen ihastunut täysillä on se se mies ollut minulle oikea. Monta oikeaa on löytynyt, mutta elämä vienyt sitten kuitenkin eri suuntiin myöhemmin.

• ylös 44
  • alas 16
Vierailija

Tuli vaan heti fiilis että tässä se on.
Edettiin aika nopsaa. Olin suunnitellusti raskaana 4 kuukauden jälkeen. Nyt kyllä kuulostaa hullulta mutta oli vaan tunne että oltaisi oltu pitkäänkin yhdessä.
Nyt ollaan oltu 12 vuotta yhdessä ja naimisissa. Toinen lapsikin tehtiin mutta ikäeroa tuli vähän enemmän. Kuopus nyt 3-vuotias.
Edelleen tunne että loppuelämän suhde on vaikka eihän tulevaisuudesta koskaan tiedä.

Mutta siis viihdytään kumpikin kotona perheen kanssa. Harvemmin missään käydään erikseen. Puuhataan kotona kaikkea. Katsellaan telkkaa, pelaillaan ja ollaan vaan. Ollaan molemmat mukavuudenhaluisia eli sekin varmaan pitää yhdessä kun ei huvita alkaa etsimään "parempaa" ja poistumaan mukavuusalueelta 😅

• ylös 128
  • alas 9
Vierailija

Aivan absurdi ajatus sellainen, että kohtaisin jonkun jonka kanssa olisi molemminpuoliset tunteet.
En ole kokenut molemminpuolista rakastumista.

• ylös 60
  • alas 15
Vierailija

Tunne. Sen vain tietää että tuo on täydellinen pari mulle. Varmasti siinä on jotakin biologista taustalla, hyvin yhteensopivat geenit, terveet jälkeläiset ym.?

• ylös 53
  • alas 4

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat