Montako kurssia sinulla oli lukiossa?
Montako kurssia sinulla tulee/tuli täyteen lukion aikana? Miten kurssit jakautuivat kolmelle vuodelle? Montako ainetta kirjoitit?
Itse olen lukio ekalla. Tänä vuonna kurssimääräni tulee olemaan 33, takana vuonna 35 ja abivuonna 19. Yhteensä siis 87 kurssia. Kirjoitan luultavasti 7 ainetta.
Kommentit (11)
Voi, ei tuollaista voi muistaa.
Tee vain parhaasi, se palkitsee.
n. 70 lukiokurssia taisi olla. Suoritin kaksoistutkinnon. Kirjoitin 8 ainetta.
75 kurssia, kirjoitin viisi ainetta. Ei mitään muistikuvaa miten jakautuivat.
Vierailija kirjoitti:
Kaksoistutkinnossa taitaa olla eri kurssimäärät, lukiossa on pakko suorittaa vähintään 75 kurssia.
80 kurssia, mm pitkästä matematiikasta kaikki mahdollinen, kirjoitin 7 ainetta. Lakin painan päähäni 4.12.
Vierailija kirjoitti:
80 kurssia, mm pitkästä matematiikasta kaikki mahdollinen, kirjoitin 7 ainetta. Lakin painan päähäni 4.12.
Saako kysyä, mitkä aineet kirjoitit, kun sulla oli silti noin "vähän" kursseja? Itse kirjoitin 7 ainetta, ja jätin kaikki soveltavat ja muut ylimääräiset kirjoittamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako kysyä, mitkä aineet kirjoitit, kun sulla oli silti noin "vähän" kursseja? Itse kirjoitin 7 ainetta, ja jätin kaikki soveltavat ja muut ylimääräiset kirjoittamatta.
Ja piti siis sanoa että oma kurssimäärä oli silti lähes 90.
44 + jotain taideaineita. Kirjoitin kuusi ainetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksoistutkinnossa taitaa olla eri kurssimäärät, lukiossa on pakko suorittaa vähintään 75 kurssia.
Iltalukion oppimäärä on 44 kurssia.
*Tokana vuonna