Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei! Miksi tartuit mun rinnoista kiinni ohimennessäsi?

Vierailija
12.03.2014 |

Olen miettinyt, että oliko se vaan vahinko vai oletko joku tissimies? Olisi se aika yllätys, jos olisit vielä semmoinen pepustapuristelija - vähän vaikeaa ajatella sinusta, mutta eihän sitä koskaan tiedä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten hän tippui sängystä!

Vierailija
2/11 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo kolmas tulitikkuja ja vieläkään kiukaassa ei rätissyt iloinen tuli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vai, höh...

Vierailija
4/11 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin pumpata niihin surkeisiin nahkarukkasiin vähän henkeä. En saanut kuin tikkuja käsiini. Taisi olla kakkosnelosta.

Vierailija
5/11 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puutissit oing poing!! :D

Vierailija
6/11 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Randomiin tissien puristeluun on paljon suurempi kynnys kuin perseen puristeluun. Mies on siis tosissaan kiinnostunut. 

Vierailija
7/11 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho. On vai oikeasti kiinnostunut. Miten niin suurempi kynnys rintojen puristeluun? Luulisin, että just päinvastoin.

Vierailija
8/11 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä noita tissien puristelijoita ja perseelle nipistelijöitä on ollut enemmän kesäisin liikkeellä. Näin ainakin pk-seudulla.

Viimeksi, kun minuun kävi kiinni, huusin suoraa huutoa ja haukuin sen, ruuhkan sekaan vikkelästi katoavan, vätyksen.

Vierailija
9/11 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun oltiin siellä kahvilassa ja istuit siinä, yritin vaan ottaa tuolin selustalla roikkuvaa olkalaukkuani ja tissisi roikkui siinä, tartuin vahingossa siihen. Pyysin anteeksi, eikö riittänyt?

Vierailija
10/11 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 21:46"]

Oho. On vai oikeasti kiinnostunut. Miten niin suurempi kynnys rintojen puristeluun? Luulisin, että just päinvastoin.

[/quote]

Koska tissit sijaitsevat etupuolella. Niitä puristellessa joutuu kohtaamaan tissien kiinnitysalustan ihmisenä, jolla on kasvot. 

Vierailija
11/11 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upeaa - olen ihminen ja minulla on kasvot. Olin jo luullut olevani kasvoton. Todella ilahduttavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi