Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen laukku vaimolle lahjaksi?

Vierailija
12.03.2014 |

Suunnittelen jo Äitienpäivää ja ajattelin jotain merkkilaukkua lahjaksi, hinta max 1000e. Minkä merkkinen kävis 37v naiselle, ettei ole liian mummo, tai teini? Mistä kannattais ostaa, ebay vai???

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä tyylisiä vaatteita vaimosi käyttää? Entä tarvitseeko enemmän ilta- vai työlaukkua? Pitäisin tätä tärkeämpänä kriteerinä kuin sitä, mitä av:lla pidetään "mummotyylinä" laukkuasipissa.

Sen verran nyt heti sanon, että eBaysta ei kannata laukkua ostaa, yksityiset myyjät lisäävät riskiä tulla huijatuksi. Jos uutta laukkua etsit, niin sitten lukuisat ns. luksusverkkokaupat ovat hyvä paikka aloittaa, koska siellä pääsee tutustumaan usean eri merkin valikoimaan kerralla. Net-a-Porter, MyTheresa ja My Wardrobe ovat omia suosikkejani. The Outnetissa on hyviä edelliskausien vaatteiden/kausilaukkujen diilejä (siellä on juuri tyhjennysmyyntikin, mutta laukkutarjonta rajoittunutta tuolla puolella). Vestiaire-sivusto on luotettava vintage-laukkujen myyntisivusto.

Ja hei, veikkanpa, että vaimosi tulee todella ilahtumaan lahjasta!

Vierailija
2/16 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä olisi parempi idea, jos antaisit vaimolle "lahjakortin" jolla hän saa valita max 1000 eurolla haluamansa laukun, jonka sinä maksat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkilaukusta on varmasti iloa enemmän. Tsekkaa, onko vaimosi enemmän rentojen pussukka/satulalaukkujen vai kantikkaiden Birkin-tyyppisten laukkujen ystävä ja sitten vain valikoimaa tutkimaan. Guessia älä hanki. Luottaisin laatuliikkeisiin, halvat hinnat "merkkitavaroista" tarkoittavat aina feikkejä.

Vierailija
4/16 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa vaimoista, myös Porvoossa, haluaisi tuolla rahalla mieluummin matkan kuin laukun. Laukut ja asusteet  nainen haluaa valita itse. yöpaita yleensä mieheltä käy siksi, kun sitä ei muut näe. 

Vierailija
5/16 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti Della Marga liikkeeseen Helsinkiin

Vierailija
6/16 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 20:38"]

Mun mielestä olisi parempi idea, jos antaisit vaimolle "lahjakortin" jolla hän saa valita max 1000 eurolla haluamansa laukun, jonka sinä maksat.

[/quote]

Jaa-a, miksei sitten samantien siirretä niitä rahoja tilille?

Olen ostanut useammat kalliimmat vaatteet/kengät/laukut, joita minulla on itse. Mutta jotakin olen saanut lahjaksi myös mieheltä, ja näissä kyllä on ilahduttanut eniten se, että mies, joka tekee aika pitkää päivää töissä, on käyttänyt aikaa ja vaivaa selvittääkseen, mistä voisin pitää ja sitten hankkiakseen sen tuotteen. Mieheni tietää esimerkiksi sen, mitkä ovat suosikkimerkkejäni tai keistä suunnittelijoista pidän, ja jopa kokoni. Ihan samalla tavalla kuin minä tiedän hänen suosikkituotteensa. 

Vierailija
7/16 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen todennut homman toivottamaksi. Jos valikoin mielestäni kaksi kivan näköistä korua tai muuta lahjaa, niin toinen niistä on vaimon mielestä ihan hirveä ja toinen aivan ihana. En siis yksinkertaisesti kykene näkemään asioita puolison silmin. Rahaa ei ole haaskattavaksi, joten lahja haetaan niin että vaimo valikoi sen itse.

Tiedän toki että mitä mitä kalliimpi ja turhempi lahja on niin sitä parempi, mutta luonteeni ei anna periksi tuollaista toimintatapaa.

Vierailija
8/16 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 20:38"]

[/quote]ääh, lahjakortin anataja on tylsimys, joka menee ali siitä missä aita on matalin

Vierailija
9/16 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin itselleni laukun tarjouksesta 67 euroa. Harmittaa, liian kallis oli. Seuraavan laukun virkkaan itse. 

Vierailija
10/16 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
11/16 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kuolaan Marc Jacobsin veskoja. Niitä myydän Stokkalla tai tietty voi tilata netistä. 

http://www.net-a-porter.com/Shop/Designers/Marc_by_Marc_Jacobs/Bags?cm_mmc=GoogleNORc-_-NOR_-_Designer_-_Marc_by_Marc_Jacobs-_-Designer_-_Marc_by_Marc_Jacobs_-_Bags-_-marc%20by%20marc%20jacobs%20bags_e&gclid=CILVv4zYjb0CFUsMcwodECUAmA&level3Filter=&pn=1&npp=60&image_view=product&dScroll=0

Classic Q Hiller Hobo (isompi laukku) tai Classic Q Natasha (pienempi) olisi varmaan minun valintani. Molemmat on tyylikkäitä peruslaukkuja, joita voi pitää vuosikymmeniä. 

Vierailija
12/16 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, tulis aivan arkikäyttöön, jota vois käyttää ihan vaikka farkkujen kans. Onko joku merkki, tai malli joka menee pahasti pieleen? Kiitti noista linkeistä ja vinkeistä. Lisää voi laittaa, eiköhän sieltä jotain löydy.   ap

Vierailija
13/16 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulberry Antony small messanger bag.

Vierailija
14/16 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta vaikka lahjakortti Luxbagiin. Anna vaimon valita itse. Ei mitään käytettyä. Ja jos ei heti löydy mieleistä budjettiin sopivaa niin voi säästää lisää.

Vierailija
15/16 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulberryb Alexa toimii kaiken kanssa.

Vierailija
16/16 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, olisinkin ehdottanut Birkiniä mutta tuo hinta... Kannatan lahjakorttia, niin helposti voi mennä pieleen valinta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi