Ihme paitoja lapsilla nykyään!
Näin tänään n. 12-vuotiaan pojan, jolla oli musta paita, jonka selässä luki " SAATANAAKO TUIJOTAT" . Just... Perheensä kanssa näytti olevan liikkeellä, joten ilmeisesti vanhempien " hyväksymä" paita. Huh. Millainen äiti antaa ostaa / pitää moista paitaa? Tai sitten olen itse vain ahdasmielinen ja huonolla huumorintajulla varustettu... Olisi pitänyt mennä kysymään siltä pojalta, että vastaapa kysymykseen, enhän minä voi tietää, oletko saatana...
Kommentit (27)
Ja takana oli " Don`t go to hell, Believe in Jesus Christ"
HUI!
Mun mielestä vain rumaa kielenkäyttöä!
Huumorintaju ja vitsin aiheet onkin näillä henkilöillä tyyliin: pieru, sperma ym. eritteet, sukupuolielimet, seksuaalinen suuntautuneisuus ja kiroilu.
Ja täytyy sanoa, että kyllä teilläkin vaikeaa, kun ei muuta elämää ole, kuin miettiä, että kuinka jollain voi olla sen ja sen lainen paita.
Ihan oikea teksti oli AP:lle,
saatanaako tuijotit, hah!
Vierailija:
Ja täytyy sanoa, että kyllä teilläkin vaikeaa, kun ei muuta elämää ole, kuin miettiä, että kuinka jollain voi olla sen ja sen lainen paita.Ihan oikea teksti oli AP:lle,
saatanaako tuijotit, hah!
Kyseinen paita ja vastaavat sellaiset ovat joka tapauksessa totaalisen mauttomia -pitipä niitä sitten lapsi, nuori tai aikuinen.
Jos lapsi saa toitottaa kaikille vastaantuleville ' saatanaako tuijotat' , niin onhan siinä kunnioitus toisia ihmisiä kohtaan aika vähissä. Ei se lapsi sitä ymmärrä, ettei kukaan halua edes olla ystävällinen tuollaisen paidan kantajalle ja luulee ihmisten pahuksuvien katseiden johtuvan jostain muusta, henkilökohtaisemmasta kenties, kuten ulkonäöstä tai luonteesta. Kyllä vanhempien tehtävä on opettaa mauttomuuksien rajat.
Käytän sillon tällön paitaa jossa lukee rintojen kohdalla hävetkää!
Voi kamala ja äidiks tulossa...
paidan, jossa oli joku bitch (Varmaan väärin kirjotettu...) -teksti. Tekstiä en tarkkaan muista, mutta en ikinä laittas päälleni.
Ja sen viesti on juuri " mitäs tuijotat" . Lienee kohtuullisen tehokas, sillä kun se on päällä, niin tuijotus ajoittain loppuu hyvin äkillisesti kun käännän selkäni ;)
Kyseiset paidat ovat myös muisto Tuska-festareilta, se kun on " virallinen festaripaita" .
Että kaikenlaista sitä nykyään....
Hienovaraisempi minusta kuin suorat suomalaiset kirosanat. ;)
Ymmärrän toki, että kristityllä on noin.
Mutta kun en itse ole kristitty, niin nuo sanat ovat samassa arvossa ;)
Voi Jeesus!
Voi Saatana!
(viitaten siis tomppakruipan hulluuteen...)
Asia ei miksikään muutu vaikka merkitys onkin " mitä tuijotat?" Jos siinä paidassa lukisi noin, saattaisin harkita mutta mitään julkista kirosanakyltin kantamista en tod hyväksyisi.
mutta tosiaan saman voisi sanoa toisinkin. Ainakin lasten paidoissa.
tuolla tekstilla oleva paita on ihan yhtä törkeä kuin ap:n mainitsemalla tekstillä oleva.
Ja dillet hei, sen idea on just se sanaleikki, että voi käsittää kahdella tavalla!
Morre:
Ja sen viesti on juuri " mitäs tuijotat" . Lienee kohtuullisen tehokas, sillä kun se on päällä, niin tuijotus ajoittain loppuu hyvin äkillisesti kun käännän selkäni ;)
Kyseiset paidat ovat myös muisto Tuska-festareilta, se kun on " virallinen festaripaita" .Että kaikenlaista sitä nykyään....
Kyllä mun laps 12v vois ihan hyvin pitää tuollasta paitaa. 12v on jo lähes teini, eikä enään ihan snadi. Eikä mun mielestä tuossa paitatekstissä mitään pahaa ole.
t. suvaitsevainen, huumorintajuinen ja nykyaikainen