Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihme paitoja lapsilla nykyään!

Vierailija
26.07.2006 |

Näin tänään n. 12-vuotiaan pojan, jolla oli musta paita, jonka selässä luki " SAATANAAKO TUIJOTAT" . Just... Perheensä kanssa näytti olevan liikkeellä, joten ilmeisesti vanhempien " hyväksymä" paita. Huh. Millainen äiti antaa ostaa / pitää moista paitaa? Tai sitten olen itse vain ahdasmielinen ja huonolla huumorintajulla varustettu... Olisi pitänyt mennä kysymään siltä pojalta, että vastaapa kysymykseen, enhän minä voi tietää, oletko saatana...

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun laps 12v vois ihan hyvin pitää tuollasta paitaa. 12v on jo lähes teini, eikä enään ihan snadi. Eikä mun mielestä tuossa paitatekstissä mitään pahaa ole.

t. suvaitsevainen, huumorintajuinen ja nykyaikainen

Vierailija
2/27 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja takana oli " Don`t go to hell, Believe in Jesus Christ"

HUI!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä vain rumaa kielenkäyttöä!

Vierailija
4/27 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumorintaju ja vitsin aiheet onkin näillä henkilöillä tyyliin: pieru, sperma ym. eritteet, sukupuolielimet, seksuaalinen suuntautuneisuus ja kiroilu.

Vierailija
5/27 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

junttiperhe jostain lähiöstä.

Vierailija
6/27 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja täytyy sanoa, että kyllä teilläkin vaikeaa, kun ei muuta elämää ole, kuin miettiä, että kuinka jollain voi olla sen ja sen lainen paita.

Ihan oikea teksti oli AP:lle,

saatanaako tuijotit, hah!

Vierailija
7/27 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja täytyy sanoa, että kyllä teilläkin vaikeaa, kun ei muuta elämää ole, kuin miettiä, että kuinka jollain voi olla sen ja sen lainen paita.

Ihan oikea teksti oli AP:lle,

saatanaako tuijotit, hah!

Vierailija
8/27 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseinen paita ja vastaavat sellaiset ovat joka tapauksessa totaalisen mauttomia -pitipä niitä sitten lapsi, nuori tai aikuinen.

Vierailija
9/27 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsi saa toitottaa kaikille vastaantuleville ' saatanaako tuijotat' , niin onhan siinä kunnioitus toisia ihmisiä kohtaan aika vähissä. Ei se lapsi sitä ymmärrä, ettei kukaan halua edes olla ystävällinen tuollaisen paidan kantajalle ja luulee ihmisten pahuksuvien katseiden johtuvan jostain muusta, henkilökohtaisemmasta kenties, kuten ulkonäöstä tai luonteesta. Kyllä vanhempien tehtävä on opettaa mauttomuuksien rajat.

Vierailija
10/27 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän sillon tällön paitaa jossa lukee rintojen kohdalla hävetkää!

Voi kamala ja äidiks tulossa...

Vierailija
11/27 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

paidan, jossa oli joku bitch (Varmaan väärin kirjotettu...) -teksti. Tekstiä en tarkkaan muista, mutta en ikinä laittas päälleni.

Vierailija
12/27 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sen viesti on juuri " mitäs tuijotat" . Lienee kohtuullisen tehokas, sillä kun se on päällä, niin tuijotus ajoittain loppuu hyvin äkillisesti kun käännän selkäni ;)

Kyseiset paidat ovat myös muisto Tuska-festareilta, se kun on " virallinen festaripaita" .

Että kaikenlaista sitä nykyään....

Vierailija
13/27 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienovaraisempi minusta kuin suorat suomalaiset kirosanat. ;)

Vierailija
14/27 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän toki, että kristityllä on noin.

Mutta kun en itse ole kristitty, niin nuo sanat ovat samassa arvossa ;)

Voi Jeesus!

Voi Saatana!

Vierailija
15/27 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

(viitaten siis tomppakruipan hulluuteen...)

Vierailija
16/27 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia ei miksikään muutu vaikka merkitys onkin " mitä tuijotat?" Jos siinä paidassa lukisi noin, saattaisin harkita mutta mitään julkista kirosanakyltin kantamista en tod hyväksyisi.

Vierailija
17/27 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tosiaan saman voisi sanoa toisinkin. Ainakin lasten paidoissa.

Vierailija
18/27 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuolla tekstilla oleva paita on ihan yhtä törkeä kuin ap:n mainitsemalla tekstillä oleva.

Vierailija
19/27 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja dillet hei, sen idea on just se sanaleikki, että voi käsittää kahdella tavalla!

Vierailija
20/27 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morre:

Ja sen viesti on juuri " mitäs tuijotat" . Lienee kohtuullisen tehokas, sillä kun se on päällä, niin tuijotus ajoittain loppuu hyvin äkillisesti kun käännän selkäni ;)

Kyseiset paidat ovat myös muisto Tuska-festareilta, se kun on " virallinen festaripaita" .

Että kaikenlaista sitä nykyään....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi