Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikki ei tajua antaa palautetta huutiksessa??!!

Vierailija
26.07.2006 |

Argh!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tärkeintä ole kuitenkin ne hyvin sujuneet kaupat?

Mikään ei ole niin ärsyttävää kuin se, että tulee meiliä " Hei, unohtuiko jotain? Palautetta odotteln..." ARGHHHH

Vierailija
2/11 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun ukko ei varsinkaan ikinä muista antaa kellekään palautetta. sitten tulee kostonegoja..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä on turha marista!

Vierailija
4/11 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että moni laittaa, kun itse pyydän, että laittavat, jos ovat tyytyväisiä.

Vierailija
5/11 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisen elämässä joku hemmetin palautteen saaminen huuto. netissä voi olla elämää suurempi asia??

mun mielestä tai siis minä ainakin, käytän palvelua huvikseni, enkä työkseni.. palaute on yks paskanhailee mulle:)

semmoiset palautteenruikuttajat saavat minulta karvat pystyyn!

Vierailija
6/11 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaako joku tosiaan ruinata palautetta? Kyllä muakin sapettaa, kun on jo kaks kertaa jäänyt palaute saamatta, mut en ikinä viittis alkaa perään kyselemään...

Vierailija
7/11 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttäviä ne jotka mailaa / tekstaa / soittaa useitakin kertoja ja muisyuttaa palautteesta. Herranjestas se on vapaaehtoista, eikä lain määräämä pakko. Eikai se elämä johonkin huutiksen palautteeseen lopu.

Vierailija
8/11 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tämä nainen alkoi lähetellä uhkailumielessä mulle sähköpostia ja tekstiviestejä. annoin sitten negatiivista palautetta, jumaliste mä olen kesälomalla. ei vois vähempää kiinnostaa joku palautteen anto.

Vierailija
9/11 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen pyörinyt huutiksessa jo paljon ja aluksi annoin kaikille palautetta, sitten kun itsellä oli jo kymmeniä positiivisia niin muutin systeemiä ostajana, ja aloin antaa vain niille jotka antavat minulle. Myyjänä annan palautteen heti rahat saatuani. Jotkut myyjät odottavat saavatko positiivisen palautteen ja antavat vasta sitten, no odottakoon rauhassa, kun maalaisjärjellä ajatellen myyjä antaa rahat saatuaan ja ostaja tavaran saatuaan.

10/11 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siellä tulisi roikuttua enemmän, niin varmaan muistaisi antaa palautteenkin paremmin.

Vierailija
11/11 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos jollain on jo mielettömästi positiivisia palautteita, niin ei varmaan haittaa jos yksi jää laittamatta. Niillä joilla on vähemmän palautetta, niin yritän aina muistaa laittaa jotain.

Mä kyllä kiitän sähköpostiviesteissä jo. Kukaan ei ole koskaan kommentoinut tai kerjännyt multa palautetta, enkä ole sitä itsekään tehnyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi