Minkälainen oli mies jolla näit suurimman peniksen ?

Vierailija

Tai on ,missä näit ,minkä maalainen ,minkä ikäinen ,siis millainen mies oli  ? Ja tietysti minkäkokoinen penis ?

Sivut

Kommentit (60)

Vierailija

Nuori afrikkalainen ori, jonka hieman käyrä kivikova penis oli 21cm. Sen kovuus oli ihmeteltävää sekä miten ilmeettömänä sai sen seisomaan. Aivan posketon juttu..

Vierailija

Olen nähnyt aika samankokoisia. Pienimmän muistan hyvin, ja se oli Itä-Aasialaisella miehellä, mutta seksi onnistui hyvin siitä huolimatta. Mä en niin välitä koosta. Paitsi että liian iso olisi kyllä pikkuisen pelottava... Mulle keskikokoinen on just sopiva.

Vierailija

Erotiikkamessuilla miesstrippari tummaihoinen sellainen ja se muna oli varmasti 30 senttinen. Oli sellainen lerppaseisokki. Siis jos kunnolla ois seissy niin kait se munanjatke ois pyörtynyt kun kaikki veri ois paennut alapäähän;)

Vierailija

Tavallinen suomalainen nuori mies, pitkä ja laiha. Penis pitkä ja paksu (peukalo/keskisormiotteella sormet sen ympärillä ei osunu läheskään yhteen), en ollu silloin vielä synnyttänyt ja varmaan 10 ekaa kertaa sattui, suihinotto oli hankalaa jne..)

Vierailija

Brasilialainen musta mies. Lyhyt ja pienikokoinen muuten mutta riisuutui "mennäkseen suihkuun" ennen treffejämme ja tuli suihkusta ihan oikeasti noin 60cm seisovan kullinsa kanssa. Tämä siis ei ole mikään vale eikä liioittelu, oikeasti 60cm.

Siis oikeasti melkein ei enää seisonut kunnolla ihan vaan painon takia. Olin aivan äimänkäkenä. Ja tietysti emme menneet treffeille vaan lähdin pois. Kaverin kautta olimme tavanneet ja vaikutti tosi kivalta tyypiltä mutta taisi olla muu kuin tutstuminen mielessä. :D

Vierailija
Vierailija

Aasialaissyntyinen britti, n. 30-vuotiasa. Lähemmäs 30 cm velttona. Varovasti piti aloittaa, etten olisi kärsinyt vaurioita.

Eikös aasialaisilla ole yleensä ihan nysä?!

Vierailija

Suomalainen, n. 170 senttinen muutenkin aika siro mies. Olin todella yllättynyt kun pääsimme makuuhuoneeseen.. ratsastin aika kauan hänen päällään, ja sain kolme kertaa orgasmin (saan aika helposti kun ratsastan, nyt oli poikkeus koska muuten en ole kännissä saanut). Harmitti vaankun mies ei saanut, tein kaikki temput, muna seisoi kivikovana mutta ei tullut. Lopulta sitten itse väsähdin ja ruvettiin nukkumaan.

Oli yhden illan juttu jota vieläkin välillä kaiholla muistelen :)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat