Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei saisi syödä sokeria?

Vierailija
09.03.2014 |

Ellei ole ylipainoa tai muuta terveysongelmaa? Miksi leivän syöntiäkin pidetään paheena?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, että AV-mammat ovat itseoppineita ravitsemusterapeutteja ja ovatpa he poistaneet ihmiselimistön kokonaan kokonaan hiilihydraattianeenvaihdunnan. Sellaista ei ole, sellaista ei tarvita. Heillä elimistö toimi proteiini- ja rasvalinjalla vain.

Lisäksi persona trainer ja Jutta sanovat, että ihmisen pitää elää rahkalla ja broilerilla.

Vierailija
22/28 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 13:09"]

Minulla sokerin syönti huonontaa ihoa ihan selkeästi, siis aiheuttaa sekä finnejä että atooppista ihottumaa varsinkin talvella. Sama vaikutus on kyllä jossain määrin myös muilla hiilihydraattipitoisilla ruoilla, mutta ei läheskään niin voimakkaana.

[/quote]

Tämän olen todennut itsekin! Olen sitä mieltä, että mikäli kärsii aknesta, kannattaa välttää ns. nopeita hiilareita ym. höttöä. Esimerkiksi pco aiheuttaa aknea ja kyseistä oireyhtymästä kärsivillä on usein sokeriaineenvaihdunnan häiriöitä. Tällöin runsaan sokerin välttäminen on oikeasti hyväksi sekä iholle että myös koko elimistölle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elimistö muuttaa melkein kaiken syödyn sokeriksi. Esim. leivän. Ja maidon.

Vierailija
24/28 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 13:55"]Elimistö muuttaa melkein kaiken syödyn sokeriksi. Esim. leivän. Ja maidon.

[/quote]

Ja perunan! Se se vasta kasvattaakin vatsaa!

Vierailija
25/28 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivot tarvitsevat sokeria, jonka puute näkyy kyllä näistä "personal trainereista" sun muista vajaaälyisistä.

Vierailija
26/28 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 13:57"][quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 13:55"]Elimistö muuttaa melkein kaiken syödyn sokeriksi. Esim. leivän. Ja maidon.

[/quote]

Ja perunan! Se se vasta kasvattaakin vatsaa!

[/quote]

Niin. Elimistö tarvitsee sokeria, mutta osaa hyödyntää ihan tavallisia ruokia. Lisäksi hedelmissä on paljon sokeria, marjoissa vähemmän. Ei mitään erillisiä sokeriherkkuja tarvita. Itselle riittää marjat ja hedelmät. Muuta en kaipaan. Nukun paremmin ja herään virkeämpänä ja hyväntuulisena, kun en kittaa karkkia ja muita vastaavia. Ennen menkkoja kyllä syön hieman suklaata tai juon kupin kaakaota.

Vierailija
27/28 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 13:32"]

Siksi, että AV-mammat ovat itseoppineita ravitsemusterapeutteja ja ovatpa he poistaneet ihmiselimistön kokonaan kokonaan hiilihydraattianeenvaihdunnan. Sellaista ei ole, sellaista ei tarvita. Heillä elimistö toimi proteiini- ja rasvalinjalla vain.

Lisäksi persona trainer ja Jutta sanovat, että ihmisen pitää elää rahkalla ja broilerilla.

[/quote]

Onko se jotenkin sulta pois, jos jonkun toisen elimistö toimii paremmin rasvapolttoisena kuin hiilaripolttoisena? Mä en voi syödä sokeria, koska jään siihen pahemmin koukkuun kuin alkoholiin tai tupakkaan. Kummastakin em. olen päässyt helposti eroon ihan vaan päättämällä, että ei enää. Sokerikoukun kanssa taistelen edelleen.

No mitä se sokeri sitten tekee minulle, miksi se on huonoa? Ahmiminen, napostelu, huonot hampaat, niveltulehdukset, akne, hilse, totaalinen uupumus, hiivainfektiot alapäässä ja taivealueilla, flunssat, lihavuus, masennus, paha olo, verensokerin heittely.

Jos syön juhlissa palan kakkua, se suistaa minut seuraavalla viikolla syömään mitä tahansa sokerista. Ihan kuin alkoholistille annettaisiin lasillinen, ja sitten se on jo maanantaina roikkumassa alkon ovessa aukioloaikaan.

Vierailija
28/28 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keho tulehtuu sokerista ja jatkuva sokerin saanti ylläpitää tulehduksen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän