Tavallinen vai isompi Kånken-reppu?
Teini haluaa synttärilahjaksi Kånken-repun, mutta arpoo sen tavallisen (16L) ja isomman, Kånken Bigin (20L) välillä. 4 litraa kuulostaa tosi pieneltä kokoerolta, mutta onko tuo isompi kuitenkin selkeästi isompi? Teini on isokokoinen, joten miettii, näyttääkö pieni reppu hassulta selässä... On käynyt mallaamassa reppuja kaupassa, mutta ei osaa päättää. Siispä äiti kysyy av:lta apua :) Toinen ongelma on värin valinta, mutta se onkin sitten ihan uusi pohdinta :)
Kommentit (4)
Mulla on se tavallinen "arkireppuna" ja kaikista isoin, sellainen suurennettava malli (maxi?) "reissureppuna". Teineillä on se tavallinen koulureppuna. Pääosin ok, mutta toinen puhuu, että se isompi (big?) voisi ehkä sittenkin olla parempi.
Hyvä aloitus! Meilläkin tyttö on siirtymässä 7-luokalle syksyllä ja jää koulukuljetusten ulkopuolelle, joten matkat mennään pyörällä tai kävellen. Repun on oltava hyvä ja TILAVA kaikkien kamojen kuljettamiseen, toiveena on juurikin Kånken. Minä äitinä olen sen isomman kannalla, tyttö tahtoisi sen pienemmän.. Onko tuossa repussa yhtään kosteutta hylkivä pinta?
Jään seuraamaan kommentteja..
Rumempaa reppua ei ole kuin Kånken.
isompi