Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiinnostava ohjelma synkronisiteetista eli

Vierailija
02.03.2014 |

merkitsevistä sattumista Tv Femillä (?).

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on ollut tietoinen ilmiöstä jostain 90-luvulta asti mutta se on mietityttänyt että mikä niiden sattumien merkitys on. Siitä olen sama mieltä että niitä tulee erityisesti elämän kriisipisteissä ja suurissa elämänmuutoksissa, mutta onko niiden tarkoitus kannustaa, osoittaa suuntaa, haastaa tehtyjä päätöksiä ja päättäväisyyttä vai mikä.

Vierailija
2/6 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on ollut tietoinen ilmiöstä jostain 90-luvulta asti mutta se on mietityttänyt että mikä niiden sattumien merkitys on. Siitä olen sama mieltä että niitä tulee erityisesti elämän kriisipisteissä ja suurissa elämänmuutoksissa, mutta onko niiden tarkoitus kannustaa, osoittaa suuntaa, haastaa tehtyjä päätöksiä ja päättäväisyyttä vai mikä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän kanavaa tarkoitat ja minä päivänä? Femmalla menee ruotsalainen elokuva Sebbe. Katselen itse parhaillaan Teemaa, kakkososa soul-dokkarista.

Vierailija
4/6 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se meni jo, sori epäselvä aloitus. Siinä oli esimerkkinä ne suomalaiset papat jotka oli kaksosia ja jäi rekan alle samana päivänä tunnin sisään eri paikoissa parin kilometrin päässä toisistaan.

Vierailija
5/6 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ollut varmaankin kiinnostavaa katsottavaa.

Vierailija
6/6 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on kokenut tuollaiset sattumat omassa elämässään usein enemmän haitaksi kuin hyödyksi tai iloksi. Esimerkki, äitiyslomalla ollessa tein kipeän päätöksen luopua eräästä tärkeimmistä asiakkaista joka yritykselläni oli, tarkoitus oli siis äitiysloman jälkeen olla taas yhteyksissä. En ollut ollut firmaan yhteydessä noin pariin vuoteen käytännössä ollenkaan, tuskailin päätöstä ja sitten viimein sain päätettyä unettoman yön jälkeen aamuyöstä että luovun asiakkaasta. Olin jumalattoman helpottunut. Aamulla firmasta soitettiin kello 10 ja ehdotettiin projektia josta oli erittäin hankala kieltäytyä. Kaikista maailman päivistä! Miten mun olisi pitänyt tuokin tulkita?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan