Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Kosmetologi

Mun mielestäelestä ihan huuhaa tuotteitta! Suurin osa tulee Puolasta ja hirvellä hinnalla täällä myydään!

• ylös 49
  • alas 5

Sivut

Kommentit (47)

Vierailija

Kalliita enkä pidä ”omalla elämänkerralla” kaupittelusta - se on noloa. Mutta tuotteet ok.

• ylös 28
  • alas 2
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Itse tykkään kyllä, ihan hyvälaatuiset ainesosat. Osa tuotteista turhan kalliita nykyään tosin. Minua ei haittaa se, että osa tuotteista valmistutetaan muualla Euroopassa pienvalmistajilla.

• ylös 20
  • alas 1
Vierailija

Ärsyttää kun mainostetaan että hormonaalinen akne lähtisi saippualla. Ei lähde vaikka olisi millainen saippua.

• ylös 64
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tokmannilla on myynissä sitä teepuusaippuaa vastaava versio noin kolmasosalla Saaren taian hinnasta jos haluaa testata.

Muistatko nimeä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tokmannilla on myynissä sitä teepuusaippuaa vastaava versio noin kolmasosalla Saaren taian hinnasta jos haluaa testata.

Laitatko merkin.

Vierailija

Poistavat ihan asiallisesti kirjoitetut palautteet, jos eivät ylistä tuotteita. Se teepuusaippua ei todellakaan parantanut mun ihoani ja mielestäni muilla ongelmaihoisilla on oikeus se tietää ennen taas yhden kalliin tuotteen ostamista.

• ylös 54
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Laitatko merkin.

Nurme. (Viro).
Eri

• ylös 15
  • alas 0
Vierailija

Mulla on niistä hyviä kokemuksia. Ovat kyllä niin kalliita, että ei ole mulla ihan jatkuvassa käytössä.

• ylös 11
  • alas 0
Vierailija

Mulla teepuusaippua jätti naamaan jotenkin kiristävän tunteen, oli ehkä liian kuivattava mun iholle. Käytin sen kuitenkin shampoona ja se oli ehdottomasti parempi. Hillitsi hyvin päänahan kutinaa ja rasvoittumista. Pystyin pidentämään pesuväliä.

Vierailija

Tosi harhaanjohtavaa markkinointia, poistavat kaikki kommentit joissa tuotetta ei ylistetä?

• ylös 30
  • alas 0
Vierailija

Ihan samanlaista virolaista tuotetta saa 1/3 hinnalla kaupoista. Ei tartte tilata. Järkyt hinnat, kun Saaren taian tuotteet kuitenkin tulee ulkomailta.

• ylös 20
  • alas 0
Ällöä

Myllyn myymälä oli ainakin tyhjä…
Laitoin negatiivisen kommentin heidän sivuilleen ja minut estettiin. Eivät kestä tuotteisiin kohdistuvaa arvostelua. Siitä johtuu pelkkä positiivinen palaute, negatiivista ei julkaista. Ja itse kirjoittavat positiivisen palautteen.
Todella arveluttavaa ja räikeää markkinointia.
Alussa jotain saippuaa valmistivat Suomessa. Ahneuksissaan siirsivät kaiken valmistuksen halpamaihin.
Asiakkaiden arvostelu ja napina siitä, että väittivät valheellisesti tuotteiden olevan kotimaisia johti siihen, että pykäävät kovaa vauhtia uutta saippuatehdasta Suomeen.

• ylös 27
  • alas 1

Sivut