Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos eläisitte teini-iän nyt uudestaan teini-ikäisenä mutta nykyisellä elämänkokemuksella varustettuna

Vierailija
08.11.2020 |

mitä tekisitte eri tavalla?

Mä lopettaisin panikoimisen siitä, kelpaanko, olenko ruma, olenko lihava, saanko koskaan poikaystävää jne. Sanoisin vastaan, kun joku sanoisi koulussa ilkeästi. Ottaisin rohkeasti kontaktia luokan hiljaisiin ja yrittäisin olla heille hyvä ystävä. Pukeutuisin vapaammin enkä välittäisi siitä, mitä muut ajattelevat. Olisin kohteliaampi ja ystävällisempi vanhemmilleni. Ottaisin koulun enemmän tosissani.

Kommentit (87)

Vierailija
61/87 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläkouluaika oli todella ahdistavaa p-kaa. Sanoisin silloiselle yhdeksäsluokkalaiselle minälleni, että kestä, kestä lukiossa helpottaa.

Ja lukiossa muuttaisin viimeistään abivuonna opiskelija-asuntoon ja alkaisin käydä salilla jo lukiossa,,enkä vasta jälkeen.

Ja kyllä, panisin niin Tuijaa, Pirjoa, Heliä, Eveä, Minnaa ja niitä muita sitten siellä opiskelija-asunnossa kun kerran tyrkyllä olivat Lukion aikana, mutta en muka kehdannut, kun kavereita oltiin.

Vierailija
62/87 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttaisin pois kotoa 18-vuotiaana ja jäädyttäisin välit vanhempiini, hakeutuisin terapiaan ja rintaleikkaukseen, panostaisin opiskeluun ja ihmissuhteisiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/87 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaisin liikuntaharrastuksen ja tekisin kaikkeni, että se harrastus säilyisi myös aikuisena

Vierailija
64/87 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirttailisin poikien kanssa, ilmoittaisin että tytöt eivät kavereina kiinnosta vaan olen kaveri kaikkien luokan poikien kanssa. 

Muuten olisin samanlainen kuin ennenkin; avoimen uskovainen hikipinko, joka ei käytä päihteitä.

Vierailija
65/87 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin huolta fyysisestä ja psyykkisestä kunnostani

Vierailija
66/87 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin vanhemmille, että tämä on mun elämäni, mä saan itse päättää, minkä ammatin haluan ja missä haluan asua.

Vierailija
67/87 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin vähemmän vaatteita ja enemmän kirjoja.

Vierailija
68/87 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panostaisin opiskeluun. Harrastaisin seksiä silloin kun tekee mieli, ilman turhia pelkoja ja epävarmuuksia.

Vierailija
69/87 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauttisin siitä, että oma kroppa on nuorimmillaan ja kauneimmillaan, enkä stressaisi turhaan kiloista tai siitä, kelpaanko. Pukeutuisin välillä provosoivasti ja nauttisin ilman huonoa omaatuntoa siitä, että saan ihailevia katseita. Nyt melkein viiskymppisenä ei enää onnistu :-/

Vierailija
70/87 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin just tuollainen teininä, kun ap olisi halunnut olla. Olit ap nynnerö.

Vierailija
71/87 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yläkouluaika oli todella ahdistavaa p-kaa. Sanoisin silloiselle yhdeksäsluokkalaiselle minälleni, että kestä, kestä lukiossa helpottaa.

Ja lukiossa muuttaisin viimeistään abivuonna opiskelija-asuntoon ja alkaisin käydä salilla jo lukiossa,,enkä vasta jälkeen.

Ja kyllä, panisin niin Tuijaa, Pirjoa, Heliä, Eveä, Minnaa ja niitä muita sitten siellä opiskelija-asunnossa kun kerran tyrkyllä olivat Lukion aikana, mutta en muka kehdannut, kun kavereita oltiin.

Tytöt eivät tästä tyrkylläolemisestaan tienneet mitään, vaan pitivät sinua kaverinaan.

Vierailija
72/87 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulua  kävisin tunnollisemmin, liikkuisin enemmän ja harrastaisin seksiä.

Vierailija
73/87 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin just tuollainen teininä, kun ap olisi halunnut olla. Olit ap nynnerö.

Kyllä. Eikä siinä vielä kaikki. Olen edelleen nynnerö.

Vierailija
74/87 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noudattaisin omia unelmiani jatko-opintoja suunnitellessani enkä yrittäisi miellyttää vanhempiani

Vierailija
75/87 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyristelisin irti uskonnollisen liikkeen kynsistä aikaisemmin

Vierailija
76/87 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aloittaisi seksielämää yläasteikäisenä.

Vierailija
77/87 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäisin olla ystävällisempi kaikille. En olisi niin hyökkäävä kaikkia kohtaan vain siksi, että olin peloissani ja pelkäsin hylkäämistä.

Vierailija
78/87 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostuisi enää olemaan se arka ja epävarma nössö. Harmittaa että löysin jonkinlaisen itsetunnon vasta 18-vuotiaana ja aloin saada kavereita ja kivojakin kokemuksia jatkuvan kotona nysväämisen sijaan.

Vierailija
79/87 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rikkoisin koulun sosiaalisia rakenteita ja olisin kaikkien kaveri. Puuttuisin kiusaamiseen.

Tein tuon, minusta tuli jännästi koulun pomo jolta pyydettiin lupa erilaisiin juttuihin. Kiusaaminen mm loppui kokonaan.

Vierailija
80/87 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viettäisin enemmän aikaa kavereiden kanssa ja en välittäisi muiden mielipiteistä niin paljon. Pukeutuisin niin kuin haluaisin ja tekisin vapaa ajalla sitä mitä oikeasti rakastaisin, välittämättä onko  se siistiä vai ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi