Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettyisitkö mies, jos nainen baaritreffien jälkeen pyytäisi luokseen

Vierailija
08.11.2020 |

koska kävelisitte samaa matkaa kun asutte samalla suunnalla...ja naisen asunto olisi sopivasti matkan varrella ennen sinun asuntoasi...ja nainen pyytäisi käymään...

ja sitten hänen ehdotuksestaan vain NUKKUISITTE vierekkäin vuodesohvalla yön?

Minä kerran tein näin yhden miehen kanssa, josta olin ollut vilpittömästi kiinnostunut, ja hän osoittautuikin vain seksin vonkaajaksi joka ei ollut etsimässä vakavaa suhdetta. Hyvä tietysti, että jo toisella tapaamisella sain tietää millainen hän on. Yhden yön juttuja harrastava mies...ei kiitos. Taudit, ei kiitos. (Kondomi ei koskaan ole 100 % suoja, vaikka mies sitä käyttäisikin aina.)

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Filosofinen kysymys:

Mikä on hyväksikäytön määritelmä?

Yleisestihän ajatellaan, että seksuaalinen teko muuttuu rikolliseksi ja kielletyksi välittömästi siinä vaiheessa kun nainen ilmaisee ettei halua.

Tämä siis riippumatta tätä hetkeä edeltävistä tapahtumista, vaikka nainen olisi ollutkin halukas vielä hetkeä aiemmin.

Ok?

No entäpä mikäli nainen tosiaan nukkuu, ja mies hoitaa homman niin diskreetisti että nainen ei yhdyntään herää?

Voidaanko ajatella, että rikoksen tunnusmerkistö täyttyy aina, kun nainen selkeästi indikoi ettei halua, ja vastaavasti EI täyty, mikäli nainen ei indikoi?

Entäs sitten tilanne, jossa nainen herää kesken kaiken miehen puuhastelun?

Riittääkö että mies lopettaa touhunsa välittömästi kun nainen on herännyt JA ilmaissut että ei halua??

Periaatteessa riittää.

Toisaalta kaikista vähimmällä selittelyllä selviää kun hoitaa homman niin ettei se nainen herää kesken kaiken.

Vierailija
62/74 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alan taas ymmärtämään ja hahmottamaan, miksi ni-in moni nainen elää ja asuu mieluummin sinkkuna... 

Nooh nuo Jonnet on vielä sakkolihaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkohan harvinaisuus mieheksi, mutta minulle sopisi oikein hyvin mennä baaritreffien jälkeen naisen kotiin katsomaan vaikka leffaa kainalokkain ja sitten ihan vain nukkumaan vierekkäin. Kyllä sitä seksiä ehtii harrastaa myöhemminkin ihan tarpeeksi. Harmi, ettei kukaan nainen ole koskaan pyytänyt.

Vierailija
64/74 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenkohan harvinaisuus mieheksi, mutta minulle sopisi oikein hyvin mennä baaritreffien jälkeen naisen kotiin katsomaan vaikka leffaa kainalokkain ja sitten ihan vain nukkumaan vierekkäin. Kyllä sitä seksiä ehtii harrastaa myöhemminkin ihan tarpeeksi. Harmi, ettei kukaan nainen ole koskaan pyytänyt.

Voisiko johtua ihan siitä, että harva nainen uskaltaa ottaa sen riskin, että olet kuitenkin sellainen tapaus, jolle ”tilaisuus tekee varkaan” ??

Vierailija
65/74 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti tästä on vuosia aikaa? Joo, totta kai voi sanoa että nukutaan vaan ja seksin suhteen voi muuttaa molemmat mielensä vaikka yhdessä tuumin lähdettäisiin panemaan. Kuitenkin se että pohdit tällaisia vielä pitkän ajan päästä ja pöyristelet pari kertaa treffaamasi tyypin seksihaluja, kertoo siitä että suhtautumisesi ihan luonnolliseen asiaan on vähintäänkin kompleksinen.

Vierailija
66/74 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko johtua ihan siitä, että harva nainen uskaltaa ottaa sen riskin, että olet kuitenkin sellainen tapaus, jolle ”tilaisuus tekee varkaan” ??

Nojuu, ehkä olisi hyvä että jo vähän paremmin tunnettaisiin.

Vierailija
67/74 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti tästä on vuosia aikaa? Joo, totta kai voi sanoa että nukutaan vaan ja seksin suhteen voi muuttaa molemmat mielensä vaikka yhdessä tuumin lähdettäisiin panemaan. Kuitenkin se että pohdit tällaisia vielä pitkän ajan päästä ja pöyristelet pari kertaa treffaamasi tyypin seksihaluja, kertoo siitä että suhtautumisesi ihan luonnolliseen asiaan on vähintäänkin kompleksinen.

En ole Ap mutta ymmärrän tai paremmin uskon ymmärtäväni Ap:ta. 

Hänelle tällainen (miehen pyytämine yökylään) oli mahd. se ensimmäinen ja toistaiseksi ainoa kokemus, jolloin hän. on ollut valmis pitämään miestä, niin suuren luottamuksen arvoisena, että on uskaltanut pyytää häntä yökylään ja samalla kertonut halunsa pidättyä seksin harrastamisesta, niin jos toinen on aluksi suostunut tähän, mutta perille päästyä on kuitenkin alkanut kärttää ja mouruta seksiä, ikäänkuin ei olsi ymmärtänyt toivetta tai pitäsi sitä vbain leikkinä ja tai sellaisena, että pyytänyt on vain halunnut leikkiä vaikeasti tavoiteltavaa (kun ollaan tässä jo edetty sentään toisille treffeille),-  niin kyllä tällainen kokemus saattaa tehdä sen verran varovaiseksi, että miettii vielä parinkin vuoden päästä, mitä kaikkea olisi voinut tapahtua, ja mitä olsi saattanut tapahtua kaikkein pahimmissa skenaariossa.

Eivät pitenevät illat ja oma mahd. saman aikainen läheisyyden kaipuu tee asiaa yhtään helpommaksi unohtaa. 

Enemmän minä olisin kummissani jos asian voisi unohtaa heti ja todeta vain, että olipa oikeasti  pöljempi kaveri. Tai kuinka se oli vain oma mokani kun erehdyin luottamaan toiseen, mutta se oli sellainen kerta seuraavalla kerralla heti sitten taas paremmin. 

Sinkkumies  

Vierailija
68/74 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin vain, että onhan siellä katuvalot. Tallusta mamma yksin

mies52v

Vierailija
69/74 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse petyin kun en saanut vaimoltani ensimmäiseen kuukauteen. Jaksoin kuitenkin odottaa koska halusin niin kovasti ja saatuani päätin kostaa myöhemmin. Nyt 4 vuotta naimisissa oltuani olen kostoni aloittanut. En ole 3 viikkoon seksiin suostunut, olen vain todennut, että haluan odottaa kunnes olen valmis. Yli kuukauden aion vielä pihdata kunnes 2 kk tulee täyteen. Jos vaimo on oikea minulle hän kyllä jaksaa odottaa. Jos ei, on hyvä, että asia selvisi viimeistään tässä vaiheessa.

Vierailija
70/74 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mies52v

Otat siis riskejä mennä yöksi harrastamaan seksiä melkein tuntemattoman naisen luokse ja saada jokin tauti? 

Vierailija
71/74 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies52v

Otat siis riskejä mennä yöksi harrastamaan seksiä melkein tuntemattoman naisen luokse ja saada jokin tauti? 

Vai?

Vierailija
72/74 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse petyin kun en saanut vaimoltani ensimmäiseen kuukauteen. Jaksoin kuitenkin odottaa koska halusin niin kovasti ja saatuani päätin kostaa myöhemmin. Nyt 4 vuotta naimisissa oltuani olen kostoni aloittanut. En ole 3 viikkoon seksiin suostunut, olen vain todennut, että haluan odottaa kunnes olen valmis. Yli kuukauden aion vielä pihdata kunnes 2 kk tulee täyteen. Jos vaimo on oikea minulle hän kyllä jaksaa odottaa. Jos ei, on hyvä, että asia selvisi viimeistään tässä vaiheessa.

Arvostan.

Vierailija
73/74 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hmettä.. Silloin joskus nuorena nukuin monen tyypin kanssa baarin jälkeen ihan ilman seksiä. Itseasiassa en koskaan ole ekoilla treffeillä mennyt loppuun saakka. Ei kukaan koskaan häipynyt keskellä yötä, päinvastoin alkoivat "kosiskella" innolla. Myöhemmin sitten harrastettiin anaaliseksiäkin. Ajat on näköjään muuttuneet, kaikki pitäisi saada heti, myös seksi. No, se ei ole tyhmä kuka pyytää vaan kuka antaa.

Ok

Vierailija
74/74 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet hölmö, jos pyydät miehiä luoksesi ekoilla treffeillä, vaikkakin sitten vain "nukkumaan". Sulta puuttuu kokonaan game.

sanoisin, että puuttuu itsesuojeluvaisto. Miehet tulkitsevat tuollaisen kutsun usein  niin, että nainen on suostuvainen seksiin, vaikka asia ei niin olisikaan. Siinä vaiheessa kun kämpille on päästy, suurin osa toki uskoo, että ei todellakin tarkoittaa ei, mutta huonolla tuurilla se viereen nukkumaan pyydetty mies onkin sellainen, joka ei hyväksy kieltävää vastausta.

Jos olisin sinkku ja kiinnostunut jostakin miehestä, niin saattomatkan päälle voisin ehkä ehdottaa tapaamista jonain muuna päivänä, mutta en todellakaan kutsuisi ketään viereeni nukkumaan. Ihan hullu ajatus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi