Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettyisitkö mies, jos nainen baaritreffien jälkeen pyytäisi luokseen

Vierailija
08.11.2020 |

koska kävelisitte samaa matkaa kun asutte samalla suunnalla...ja naisen asunto olisi sopivasti matkan varrella ennen sinun asuntoasi...ja nainen pyytäisi käymään...

ja sitten hänen ehdotuksestaan vain NUKKUISITTE vierekkäin vuodesohvalla yön?

Minä kerran tein näin yhden miehen kanssa, josta olin ollut vilpittömästi kiinnostunut, ja hän osoittautuikin vain seksin vonkaajaksi joka ei ollut etsimässä vakavaa suhdetta. Hyvä tietysti, että jo toisella tapaamisella sain tietää millainen hän on. Yhden yön juttuja harrastava mies...ei kiitos. Taudit, ei kiitos. (Kondomi ei koskaan ole 100 % suoja, vaikka mies sitä käyttäisikin aina.)

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mitään leikkinyt vaan olin kiinnostunut hänestä (en vielä tietenkään tiennyt siinä vaiheessa millainen hän on). Olin silloin kokemattomampi ja naiivimpi kuin nyt. Olin 21, mies oli 25. 

Ja miten niin on miehen turha soitella tuollaisen naisen perään, joka halusi vain pitää kädestä tuossa tilanteessa? Miksei miehet halua sellaista naista, joka nimenomaan ei ole heti ryhtymässä seksiin? Itse jos olisin mies, niin olisin ikionnellinen jos olisin löytänyt tuollaisen kultakimpaleen. Mutta se mies nyt olikin vain p*llua vailla. 

Ap

Kultakimpaleen? Naisen joka ei himoitse yhden illan miehiä ja jolle mies itsekään ei ole himoja herättävä poikkeus? Kultakimpale? Nainen, joka ei halua miestä seksuaalisesti on kultakimpale miehelle?

N

Haluaa tietenkin miestä seksuaalisesti, mutta ei siihen heti ryhdytä!

Ap

No ehkä se mies ei ole seurustelumielessä kiinnostunit naisesta, josta ei ole muutenkaan kiinnostunut seurustelumielessä ja nainen koittaa puijata miehen seurustelusuhteeseen seksillä? Seksiä ei siis muuten tipu ellei mies suostu seurustelemaan... Onko tuollainen seksikauppaa käyvä nainen todella kultakimpale? Eihän tuossa tilanteessa koskaan päädyttäisi sänkyyn rakkaudesta. Kyllä ihmettelen suuresti jos mies soittelee vielä kultakimpaleen perään...

Vierailija
22/74 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP, haluan kysyä sinulta jotain, ja toivon että vastaat rehellisesti tähän:

Mikäli olisit yöllä herännyt siihen, että mies on sisälläsi, miten olisit reagoinut?

Arvatenkin olisi nostanut hillittömän metelin, heittänyt miehen pihalle, ja mennyt seuraavana päivänä tekemään rikosilmoitusta.

Varma en ole, mutta näin päättelen AP:n kirjoituksien perusteella :-/

Kuvailtu tilannehan olisi ollut raiskaus/seksuaalinen hyväksikäyttö, joten eikös niistä kuulukin tehdä rikosilmoitus? - sivusta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On milelenkiintoista aatella millainen asetelma olsii jos asia olisi toisinpiän; nainen  haluaisi kovasti saada seksiä  mutta mies olisi sillä kannalla, että hän haluaisi ehdottomasti vain nukkua. - JA olsi mahd. valmis seksiin vasta jos he (hän ja nainen) vielä joskus olisivat yhdessä parisuhteessa. - Siis jos, jo olisivat naisen kärttämien ja seksin mouruaminen saattaisivat alkaa turhauttamaan miestä niin paljon, että häntä alkaisi epäilyttämään, että haluaako hän oikeasti olla tuollaisen naisen kanssa, ikään kuinnaienn näkisi hänet vain sellaisena, jonka kanssa voi halutessaan harrastaa seksiä mutta ei ole kiinnostunut lainkaan hänestä millään muulla tavoin.  

Vierailija
24/74 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mitään leikkinyt vaan olin kiinnostunut hänestä (en vielä tietenkään tiennyt siinä vaiheessa millainen hän on). Olin silloin kokemattomampi ja naiivimpi kuin nyt. Olin 21, mies oli 25. 

Ja miten niin on miehen turha soitella tuollaisen naisen perään, joka halusi vain pitää kädestä tuossa tilanteessa? Miksei miehet halua sellaista naista, joka nimenomaan ei ole heti ryhtymässä seksiin? Itse jos olisin mies, niin olisin ikionnellinen jos olisin löytänyt tuollaisen kultakimpaleen. Mutta se mies nyt olikin vain p*llua vailla. 

Ap

Kultakimpaleen? Naisen joka ei himoitse yhden illan miehiä ja jolle mies itsekään ei ole himoja herättävä poikkeus? Kultakimpale? Nainen, joka ei halua miestä seksuaalisesti on kultakimpale miehelle?

N

Ap

No ehkä se mies ei ole seurustelumielessä kiinnostunit naisesta, josta ei ole muutenkaan kiinnostunut seurustelumielessä ja nainen koittaa puijata miehen seurustelusuhteeseen seksillä? Seksiä ei siis muuten tipu ellei mies suostu seurustelemaan... Onko tuollainen seksikauppaa käyvä nainen todella kultakimpale? Eihän tuossa tilanteessa koskaan päädyttäisi sänkyyn rakkaudesta. Kyllä ihmettelen suuresti jos mies soittelee vielä kultakimpaleen perään...

Itse en haluaisi seksiä, jos mies ei halua parisuhdetta kanssani. Meidän on ensin sovittava, että seurustelemme. Erään ystäväni kohdalla se meni näin, ja ovat olleet yhdessä jo 9 vuotta. 

Ap

Vierailija
25/74 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäli olisit yöllä herännyt siihen, että mies on sisälläsi, miten olisit reagoinut?

Ei hän sentään hyväksikäyttäjä ollut. Naisen vaisto kyllä toimii. 

Ap

Aika paljon luotat tuohon ”Naisen vaistoon”...

Kai ymmärrät että mikäli pelehdit tuohon tyyliin, ennemmin tai myöhemmin kohtaat miehen joka tulkitsee tilanteen siten, että nyt paneskellaan.

Vierailija
26/74 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvatenkin olisi nostanut hillittömän metelin, heittänyt miehen pihalle, ja mennyt seuraavana päivänä tekemään rikosilmoitusta.

Varma en ole, mutta näin päättelen AP:n kirjoituksien perusteella :-/

Kuvailtu tilannehan olisi ollut raiskaus/seksuaalinen hyväksikäyttö, joten eikös niistä kuulukin tehdä rikosilmoitus? - sivusta

Olen kyllä eri mieltä.

Mikäli miestä provosoi tuohon tyyliin, on vähintään myötävaikuttanut yhdynnän toteutumiseen

Vierailija
27/74 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä ”syötti” tämä koko AP:n aloitus.

On ihan selvää kuinka tuossa ”leikissä” voi käydä.

Ja miehellä ei ole käytännössä mitään mahdollisuutta tietää, leikkiikö nainen vain vaikeasti tavoiteltavaa, vai eikö halua oikeasti :(

Vierailija
28/74 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hän sentään hyväksikäyttäjä ollut. Naisen vaisto kyllä toimii. 

Ap

Aika paljon luotat tuohon ”Naisen vaistoon”...

Kai ymmärrät että mikäli pelehdit tuohon tyyliin, ennemmin tai myöhemmin kohtaat miehen joka tulkitsee tilanteen siten, että nyt paneskellaan.

"Öö" - Utelaisuuudesta. - Mitä tarkoitat kun kirjoitat, että Ap pelehtii tuolla tavoin. Vai jäikö minulta jotain ymmärtämättä. - Ymmärsin näet edellä, että Ap oli kohdannut miehen, jota piti ns. tolkun miehenä ja pyysi häntä luokseen yöksi mutta Ap esitti samalla toiveen, että hän ei halua seksiä miehen kanssa mutta vosi kyllä nukkua hänen vieressä. - Minusta tästä on aika pitkä matka siihen (e. melkoine oletatmus), että Ap pyytää usein tai olisi edes joskus aiemmin pyytänyt yhtään miestä luokseen yöksi. - Ja jos ensimmäsiellä kerralla mies ei ole halunnut kunnioittaa hänen toivettaan vaan on mourunnut -hyvä ettei ole yrittänyt saada väkisin - seksiä, niin saattaa mennä pidempi aika kun Ap haluaa kutsua yhtään miestä luokseen (tai minnekään muualle).

Sinkkumies 

Sinkkumies  

Vierailija
29/74 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miehellä ei ole käytännössä mitään mahdollisuutta tietää, leikkiikö nainen vain vaikeasti tavoiteltavaa, vai eikö halua oikeasti :(

Nainen nukkuu = nainen leikkii vaikeasti tavoiteltavaa

Ihana logiikka

Vierailija
30/74 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

N

Ap

Itse en haluaisi seksiä, jos mies ei halua parisuhdetta kanssani. Meidän on ensin sovittava, että seurustelemme. Erään ystäväni kohdalla se meni näin, ja ovat olleet yhdessä jo 9 vuotta. 

Ap

Aha, arvatenkin ystävä sai parisuhteen ja mies sai... parisuhteen? Tajuat varmaan täten sen pointin, että miksi mies pitäisi sellaista naista kultakimpaleena, jonka halut ovat niin hillityt, että kestää seurustelun virallistamista odotella ja vaatia? Jotkut kyllä ymmärtää tällaisen luottamuspula, mutta osa toivoo seurustelun alkavan kun molemmat sitä toivoo ja osa myös toivoo jatkojen johtavan ensisijaisesti siihen mihin jatkot johtaa eikä seurustelusopimuksiin ensin

Sittenkö eläimellinen seksuaalisuus pääsee valloilleen kun mies on lupautunut poikaystäväksesi? Mitähän muuta seksielämän ylläpitäminen mieheltä jatkossa vaatii? Ei vaan kuulosta kovin luontevalta tämä, kultakimpale. Eritoten tämä kotiinkutsu, seksihalujen herättely ja seurustelun aloituksesta käytävät keskustelut. Ihan että kotiisi kutsuit baarista yöksi, mutta vierekkäin sohvalle käydessä ilmoitat, että voidaan harrastaa seksiä jos alat nyt seurustella kanssani. Voi huhhuh...

Mies oli onneksi täyspäinen kultakimpale eikä käyttäytynyt sen huonommin kuin, ettei sinulle nyt kumpaakaan tippunut. Sinuna kuitenkin vaihtaisin taktiikkaa koska seuraava voi olla huonompi mies neuvotteluihin.

Vierailija
31/74 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

N

Ap

Ap

Aha, arvatenkin ystävä sai parisuhteen ja mies sai... parisuhteen? Tajuat varmaan täten sen pointin, että miksi mies pitäisi sellaista naista kultakimpaleena, jonka halut ovat niin hillityt, että kestää seurustelun virallistamista odotella ja vaatia? Jotkut kyllä ymmärtää tällaisen luottamuspula, mutta osa toivoo seurustelun alkavan kun molemmat sitä toivoo ja osa myös toivoo jatkojen johtavan ensisijaisesti siihen mihin jatkot johtaa eikä seurustelusopimuksiin ensin

Sittenkö eläimellinen seksuaalisuus pääsee valloilleen kun mies on lupautunut poikaystäväksesi? Mitähän muuta seksielämän ylläpitäminen mieheltä jatkossa vaatii? Ei vaan kuulosta kovin luontevalta tämä, kultakimpale. Eritoten tämä kotiinkutsu, seksihalujen herättely ja seurustelun aloituksesta käytävät keskustelut. Ihan että kotiisi kutsuit baarista yöksi, mutta vierekkäin sohvalle käydessä ilmoitat, että voidaan harrastaa seksiä jos alat nyt seurustella kanssani. Voi huhhuh...

Mies oli onneksi täyspäinen kultakimpale eikä käyttäytynyt sen huonommin kuin, ettei sinulle nyt kumpaakaan tippunut. Sinuna kuitenkin vaihtaisin taktiikkaa koska seuraava voi olla huonompi mies neuvotteluihin.

Siis en tietenkään olisi suostunut seksiin siinä tilanteessa, vaikka mies olisi lupaillutkin seurustelun alkavan! En kai minä niin pöllö ole. Meidän olisi pitänyt tutustua toisiimme rauhassa ja tulla tulokseen, haluammeko parisuhteen toistemme kanssa, ja seksi olisi sitten tullut mukaan kuvioihin. 

Ja siis se ystäväni EI harrastanut sen miehen kanssa seksiä ennen kuin olivat sopineet, että seurustelevat. Kai sinä tuon sait tekstistäni kiinni? Noin minä haluan sen menevän. Että mies on minuun ihastunut ja haluaa parisuhteen kanssani eikä vonkaa seksiä. 

Ap

Vierailija
32/74 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko mahdoton ajatus, että jos kyseessä on ensimmäinen kerta kun saat kutsun toisen luokse, niin se ei tarkoita samaa kuin, että hän haluaa saada seksiä sinun kanssasi tänään. - Jos nainen (tai mies) haluaa leikkiä näin vaikeasti tavoiteltavaa, niin saa minun puolestani "leikkiä" itsekseen, sen sijaan, että alkaisin mielessäni aattelemaan, että mahtaakohan vain leikkiä ja  oikeasti haluta jotain muuta. - Jos haluaa, niin tekee sitten asian selvemmäksi. - Ja samalla ymmärtää sen, että ei me kaikki miehet (sen paremmin kuin naiset) olla valmiita seksiin missä ja milloin tahansa, en minä ainakaan ole. - eikä tämä tarkoita sitä, että seksiä haluavassa olisi jotain sen paremmin fyysistä tai henkistä vikaa tai puutetta. 

Sinkkumies 

Vierailija
33/74 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niimpä niin. Nainen pyytää baarista miehen jatkoille viereensä nukkumaan, jonka jälkeen järkyttyy, kun miehen rupeaakin tekemään seksiä mieli. Just joo.

Vierailija
34/74 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herranen aika. Ei sinne baariin mennä vakavaa suhdetta etsimään vaan pillua tai munaa ja juomaan muutama. Kaikki tietää, että jos jatkoille mennään niin ei siellä kirjallisuudesta keskustella ja kädestä pidetä. Mistä teitä naisia löytyy kun on näin hiton pihalla elämästä?

Te miehet olette pihalla. Kaikki ei tarkoita .ilua ja mihin ne kyläpyöräpuheet yhtäkkiä hävisi?

Vierailija
35/74 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen nukkuu = nainen leikkii vaikeasti tavoiteltavaa

Ihana logiikka

Niinpä. Miehen logiikkahan on sitä että kaupan kassa hymyilee eli se haluaa panna. Teknomessuilla messuemäntä toivottaa kitos käynnistä ja tervetuloa uudelleen eli se haluaa panna. Tarjoan omasta halustani tuntemattomalle naiselle drinkin baaritiskillä eli nainen on velvollinen antamaan minulle illua. Kämpille tuomani nainen sammuu vessan lattialle eli hän esittää vaikeasti tavoiteltavaa eli haluaa panna.

Vierailija
36/74 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on jo aika vaarallista.

Vierailija
37/74 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin vähän pettynyt, jos mies tyytyisi siihen nukkumiseen eikä edes yrittäisi hiplata..

Vierailija
38/74 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ehdottaisin, että nukutaan eri vuoteissa. Olisi helpompaa.

Vierailija
39/74 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin vähän pettynyt, jos mies tyytyisi siihen nukkumiseen eikä edes yrittäisi hiplata..

Kyllähän hän yritti... Suutelimmekin pariin otteeseen. 

Ap

Vierailija
40/74 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herranen aika. Ei sinne baariin mennä vakavaa suhdetta etsimään vaan pillua tai munaa ja juomaan muutama. Kaikki tietää, että jos jatkoille mennään niin ei siellä kirjallisuudesta keskustella ja kädestä pidetä. Mistä teitä naisia löytyy kun on näin hiton pihalla elämästä?

Ymmärrän taas miksi en oikein viihdy baareissa ja yökerhoissa. Tokihan näissä paikoissa olen seuraa saanut ja löytänyt.  Mutta en osaa ajatella, että viettäsin aikaani niissä osoittaakseni samalla, että olen seksiä vailla.. - En myöskään odota, että kohtaisiin baarissa tai yökerhossa elämäni rakkauden ja oman kumppanini. 

Sinkkumies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi