Sivut

Kommentit (153)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Miljoonalla saisi minkälainen jättikulli tahansa tulla rassaamaan meikeläistä. Sanotaan nyt vaikka tunniksi. Pääsisi tuntiliksoille ja terapeutillekin voisi maksaa jos siltä tuntuu.

Naisille voisin antaa -50% alennusta.

M50

Vierailija

Tällä hetkellä käsityöhommissa tuntiveloitus 320€ (Sis. ALV) Ei liity seksiin mitenkään, mutta nelikymppisen keskivartalolihavan miehen olisi ehkä snadisti vaikea saada noita seksikeikkoja. Joten mennään näillä toisilla käsityötaidoilla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja olis itse valmismaksamaan seksistä. Olen ollut tahtomattani selibaatissa pari vuotta ja alkaa ahistaa.  Olen välillä mietittynyt et vois antaa melkeen mitä vaan kunnon panosta ja halauksesta. Yksinäisyys ja himo ei sovi yhteen.

Valitettvasti olen vain ylipainoinen (160/85) ja miehet ei oo koskaan kiinnittänyt muhun mitään huomiota. En osaa pokata itselleni yhden illan seuraa tai ehdottaa kenellekkään kunnon panoa.

Baarista ja tanssilavoilta löytyy miehiä jotka halaa. Harva kieltäytyy myöskään antamasta....Olen samankokoinen ja ottajia on, tosin olen hyväntuulinen ja seurallinen. En toki saa haleja kolmekymppisiltä (olen 48) mutta neljästä kympistä eteenpäin. 

Vierailija

Rahasta seksin harrastaminen vaan parantaisi mun seksielämää todennäköisesti niin en mä siitä ihan kauheasti viittis rahaa ottaa. Satasen kerta vaikka.

Vierailija

Joko annan ilmaiseksi, tai jos rahasta, niin hinta on vähintään miljoona euroa. Välimuotoja ei ole. Koska olen ihan hyvin toimeentuleva, en edes harkitsisi mitään muutamia tonneja.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat