Sivut

Kommentit (153)

Eiköhän se 120-180 / puolituntia ole aika perus suomitytöltä. Ulkomaalaiset ei kai pyydä noinkaan paljoa, mutta suomalaistytöt on yleisesti melko luotettavia. Ja alalla omasta tahdostaan, ei kenenkään sutenöörin listoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kunnon paskapuhetta, että sellaista rahasummaa ei löydy, millä kerran antas höylätä. Varsinaisia moraalinkukkasia!

Jokaiselle asialle löytyy hinta ja väitän, että 99% naisille riittää 5-numeroinen luku ja loput antavat viimeistään silloin kun puhutaan 8-numeroisesta luvusta.

Vierailija

Voisi tulla monelle tädille yllätyksenä, kun eivät kelpaisi edes viidestä kympistä, hyvä jos ilmaiseksi.

Toi nyt ei liity tähän mitenkään! Lue otsikko!

Vierailija

Nyt on taloudellinen tilanne huomattavasti huonompi

- - 5000€ alkaisi jo kovasti houkuttaa. Sen jälkeen painelisin vaate kaupoille, ostaisin naisellisia vaatteita ja lopuilla rahoilla nauttisin elämästä ja matkustaisin.

Ajattelin, että tarkoitat "huonolla taloudellisella tilanteella" sitä, että tarvitset rahaa ruokaan, vuokraan tms., mutta sitten sanotkin, että rahaa saatuasi menisitkin ensin vaatekauppaan.

Ei sinulla siis kovin huonosti mene. Haluatkin vain shoppailla.

Vierailija
Vierailija

Voisi tulla monelle tädille yllätyksenä, kun eivät kelpaisi edes viidestä kympistä, hyvä jos ilmaiseksi.

Toi nyt ei liity tähän mitenkään! Lue otsikko!

Vaikee myydä, jos kauppa ei käy liian korkean hinnan takia, ja vielä vaikeampaa, jos ei kelpaa edes ilmaiseksi.

Vierailija
Vierailija

Nyt on taloudellinen tilanne huomattavasti huonompi

- - 5000€ alkaisi jo kovasti houkuttaa. Sen jälkeen painelisin vaate kaupoille, ostaisin naisellisia vaatteita ja lopuilla rahoilla nauttisin elämästä ja matkustaisin.

Ajattelin, että tarkoitat "huonolla taloudellisella tilanteella" sitä, että tarvitset rahaa ruokaan, vuokraan tms., mutta sitten sanotkin, että rahaa saatuasi menisitkin ensin vaatekauppaan.

Ei sinulla siis kovin huonosti mene. Haluatkin vain shoppailla.

Huonosti meneminen on jokaiselle henkilökohtainen käsite. Minulla menee mielestäni huonosti kun rahat ei riitä joka talvi thaimaan lomaan.

Vierailija

Kuulin kerran hauskan tarinan. Vanhempi vauras herrasmies lähestyy nuorta neitosta ja kysyy:

"Arvon neiti, suostuisitteko yhdyntään kanssani miljoonasta dollarista?"
Nainen punastuu, empii ja toteaa: "Mikäpä siinä".
"No suostuisitteko yhdyntään kanssani kympistä?"
"Kuulkaas nyt! Minkälaisena naisena te oikein pidätte minua?"
"Se selvisi jo ensimmäisessä kysymyksessä. Nyt kyse on enää hinnan haarukoimisesta oikealle kohdalle."

Mitä hauskaa tuossa nyt on? Unohdit tarinan lopun, jossa neitonen vastaa:

"Ei. Hinta on miljoona dollaria. Ota tai jätä." 

Vierailija
Vierailija

Kuulin kerran hauskan tarinan. Vanhempi vauras herrasmies lähestyy nuorta neitosta ja kysyy:

"Arvon neiti, suostuisitteko yhdyntään kanssani miljoonasta dollarista?"
Nainen punastuu, empii ja toteaa: "Mikäpä siinä".
"No suostuisitteko yhdyntään kanssani kympistä?"
"Kuulkaas nyt! Minkälaisena naisena te oikein pidätte minua?"
"Se selvisi jo ensimmäisessä kysymyksessä. Nyt kyse on enää hinnan haarukoimisesta oikealle kohdalle."

Mitä hauskaa tuossa nyt on? Unohdit tarinan lopun, jossa neitonen vastaa:

"Ei. Hinta on miljoona dollaria. Ota tai jätä." 

Kyllä mäkin olen kuullut vitsistä juuri tuon ensimmäisen version.Hauskuus on siinä että nainen,joka ei pidä itseään huorana,kuitenkin suostuisi olemaan sellainen jos hinta on kohdallaan.

Jännä ketju,jonkun mielestä on tekopyhää sanoa "ei mistään  hinnasta" ja toinen sanoo,että kaikilla on hintansa,mutta se ei välttämättä ole raha.Mielestäni lapsen henki seksin hintana ei ole oikein validi esimerkki,kyse on kiristämisestä,joka taas ei liity mitenkään seksin myymiseen. Jos joku laittaa veitsen kurkulle,ja sanoo että seksiä vai henki,en miellä sitä seksin myymikseksi vaan raiskaukseksi.  Tulee kuitenkin  mieleen sanonta "vaimo on kaikkein kallein huora",ja voihan olla että oma mies saa helpommin piparia kun tiskaa,ostaa kukkia tai vie ulos syömään. Siitä ei vain puhuta :)  Niin että jos jokaiselle on (rahallinen)hintansa,itse en ainakaan osaa äkkiseltään määritellä hintaa jolla myisin itsekunnioitukseni. Se vain on jotain,mitä ei rahalla saa.

Vierailija

Jännä ketju,jonkun mielestä on tekopyhää sanoa "ei mistään  hinnasta" ja toinen sanoo,että kaikilla on hintansa,mutta se ei välttämättä ole raha.Mielestäni lapsen henki seksin hintana ei ole oikein validi esimerkki,kyse on kiristämisestä,joka taas ei liity mitenkään seksin myymiseen. Jos joku laittaa veitsen kurkulle,ja sanoo että seksiä vai henki,en miellä sitä seksin myymikseksi vaan raiskaukseksi.  Tulee kuitenkin  mieleen sanonta "vaimo on kaikkein kallein huora",ja voihan olla että oma mies saa helpommin piparia kun tiskaa,ostaa kukkia tai vie ulos syömään. Siitä ei vain puhuta :)  Niin että jos jokaiselle on (rahallinen)hintansa,itse en ainakaan osaa äkkiseltään määritellä hintaa jolla myisin itsekunnioitukseni. Se vain on jotain,mitä ei rahalla saa.

Kuten aiemmin todettiin, asiaa voi kutsua monella nimellä. Toiselle se on kauppatavara, toiselle kiristystilanne. Minun mies saa pillua tiskaamisen tai imuroimisen "hinnalla", joku muu maksaisi siitä eri summan tai eri hyödykkeitä.

"Vain" pano, kun puhutaan kysynnästä ja tarjonnasta, olisi jossain satasen tienoilla.

Jos se olis tuttu, niin en mistään hinnasta. Jos kuitenkin henkilö olisi täysin tuntematon ja erittäin hyvännäköinen, niin sitten 500e. Jos ulkonäkö ei kuitenkaan olisi täysi kymppi, niin 1000e. Rumille en anna.

Olen maannut muutaman kerran opiskeluaikoina (joista ei ole pitkä aika) 200-600e/yö. Hinta riippuen miehen ulkonäöstä ja iästä, ellei itse alunalkaen ole tarjonnut enemmän kuin olisin pyytänyt. En tuntenut heitä ja tehtiin hotellissa. Vanhin oli 45-50, en muista tarkkaa ikää. Nuorin ikäiseni, hänelle olisin antanut ilmaiseksi, mutta kerkesi sanoa antavansa rahaa, joten olin hiljaa :D

Vierailija

Monelle sedälle voi tulla yllätykseks, et ne ei kelpaa, vaikka maksaisivat.

Jos olet umpihetero, niin varmaan seksin myyminen homolle nostaisi hinnan korkealle. Tämä sama tulee esille tässä ketjussa. Jos olet sinkkuseksin, eli tilapäisen seksi vastustaja, niin et voi myydä tilapäistä seksiä ollenkaan tai miljoonan hintaan. Tämä johtuu siitä, että koet tilapäisen seksin niin vastenmieliseksi ja periaatteittesi vastaiseksi. Jos taas suhtaudut täysin myönteisesti tilapäiseen seksiin, niin et pahastu siitä, että ottaisit seksistä myös rahaa.

http://singlesmanifesto.org/sinkkumanifesti.htm

Vierailija

Mä olen myynyt puoli tuntua 100 eur ja tunnin 200. Hyvin käy kauppa vaikken mikään missivartaloinen olekaan. Palveluasenne ratkaisee :)

et ole tavallinen nainen vaan ammattilainen. Kysymys oli vain ajatusleikki tavallisille naisille eikä seuralaisten värväys ilmoitus.

ap

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat