Sivut

Kommentit (153)

[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 22:26"]Ja kun miettii, monelleko sitä elämän aikana on tullut annettua ilmaiseksi, niin sitä suuremmalla syyllä neljä tonnia kuulostaa naurettavalta summalta..

[/quot.

Just näin! ihan supertotta!! :-D :-D :-D

Aika utopistisia lukuja heittelette..ite opiskeluaikana bongailin seksinnälissäni mtv3:n tekstitv chatista vähän ujompia kolmekymppisiä miehiä(ite olin ~20v) ja nää makso kaikkee 70-150€ väliltä. Pari kolme äijää kuukaudessa ja aika kivat tienestit tuli saatua puolen-tunnin työllä :D ..eikä ne ollu ees mitenkään ällöjä; helvetin ujoja ja naisten suhteen vaan saamattomia tapauksia..no joskus kävi mielessä, et onhan tää maksun ottaminen aika kusetusta, ku itekki sai seksiä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla

No tunnista tunnista 240€ ja puolesta tunnista 140€. Pidemmistä ajoista sitten vastaavasti enemmän. Eli tosiaan ammatikseni myyn itseäni. Kuukausipalkka siinä 2500-3500€, riippuen keikoista ja siitä kuinka paljon jaksaa duunia tehdä. Vapaapäiviä viikossa yleensä 3-5. Mies, talo, koira ja auto löytyy.

En valita.

Vierailija

Olen nainen ja olis itse valmismaksamaan seksistä. Olen ollut tahtomattani selibaatissa pari vuotta ja alkaa ahistaa.  Olen välillä mietittynyt et vois antaa melkeen mitä vaan kunnon panosta ja halauksesta. Yksinäisyys ja himo ei sovi yhteen.

Valitettavasti olen vain ylipainoinen (160/85) ja miehet ei oo koskaan kiinnittänyt muhun mitään huomiota. En osaa pokata itselleni yhden illan seuraa tai ehdottaa kenellekkään kunnon panoa.

Mutta eihän tuo nyt ole vielä mikään kamala ylipaino!? Ja saat sen halutessasi pois vuoden tsemppaamisella, jos se itetäs häiritsee ja tykkäisit ostella seksyjä vaatteita.

Mä kuule luulen, et sun suurin ongelma on taidoissa laittautua, kun näkisit miten mun vaimostani tulee parin tunnin työllä sen näköinen kissa, etten uskalla sitä mihinkään yksin päästää. Mielenkiintoista sussa on se, et oot aikast lyhyt ja silloin sun vagina on todennäköisesti lyhyempi, ni mun kulli ylettäis helposti pohjaan, painasin terskan tiukasti kohdunkaulaa vasten ja ruiskuttaisin spermat suoraan sun kohtuun. Tykkäisit varmasti, mut ku en ole vapaa, ni en voi sun himojas tyydyttää. :( Tuolla ulkona joku sua kuiteski odottaa, ni tsemppaa ja etsi se käsiis jo huomenna! :)

Vierailija

No, huoria(kin) kun on niin moneen junaan.. Toiset ne antaa halvemmalla kun toiset. Kyllä jokaiselle se hinta löytyy..

Mulle ei löydy. En myis edes kymmenistä miljoonista.

Köyhänä opiskelijana miellyttävälle miehelle antaisin tyyliin viidellä sadalla.

Ja olen samaa mieltä että jokaiselle löytyy hinta. Kaikille se hinta ei välttämättä vaan olis rahaa.

Vierailija

Köyhänä opiskelijana miellyttävälle miehelle antaisin tyyliin viidellä sadalla.

Ja olen samaa mieltä että jokaiselle löytyy hinta. Kaikille se hinta ei välttämättä vaan olis rahaa.

No mulle sitä ei löytys. Ei mistään.

Vierailija
Vierailija
Vierailija

"hinta" voi tarkoittaa muutakin asiaa kuin suoraa rahaa. Minkä arvoinen olisi vaikka lapsesi tai muun rakkaasi henki? Lopulta "seksuaalisuuden myyminen" tjsp on pieni hinta oman lapsen hengestä. Kuten sanoin jo aiemmin, aivan kaikelle tässä maailmassa pystyy määrittelemään hinnan.

Jos löytyy joku joka sanoisi, ettei harrastaisi seksiä edes oman lapsen hengestä, niin te vasta hirviöitä olette.

No en harrastaisi seksiä lapseni hengestä, enkä pidä itseäni hirviönä. en myöskään ryöstäisi pankkia, myisi huumeita yms.

Ok, että kun sun ovelle tullaan sanomaan että anna pillua tai tapan lapsesi niin sanot että äpärän saa ottaa hengiltä?

Tuo on raiskaus, ei itsensä myymistä.

Vierailija
Vierailija

Daa, koska en ole ollut parisuhteessa vuosiin. Juurihan kerroin että kaipaan vain parisuhdeseksiä! Irtoseksi on minulle vain ja ainoastaan vastenmielinen ajatus.

Daa, selvitti vähän, mut ite oon aina ajatellut, et jos oisin sinkku, niin ottaisin itselleni pari-kolme vakipanoa, ni siksi tää vähän ihmetytti. Meinaan, et on siis sinkku ja ei tarttis tyytyä yhteen, ni onkin sitten ennemmin kokonaan ilman!? Oon tosin mies ja vieläpä pitkässä suhteessa, niin ehkä sitä sit vaan ajattelee tuollaisesta liian auvoisia. Mut toisaalta, jos ei koskaan lupaa ja anna ymmärtää, et hakee avioliittoa tai jotain syvempää, niin luulisi, ettei toisen ihmisen hyväily voi tuntua kamalan pahalta, ennemminkin päinvastoin.

Luulen, et sulla on ollut huono tuuri noiden miesten suhteen ja kandeis ehkä kokeilla jotain nuorta parikymppistä miestä, jonka opettaa kädestä pitäen hyväksi rakastajaksi. Eikä mulla ole tässä viimeisessä ns "oma lehmä ojassa", ku oon liki 50 ja uskollisesti avioliitossa.

Tota... mistä semmoset "pari-kolme vakipanoa" oikein saa? Kun en tosiaan harrasta irtoseksiä ja jonkinlainen luottamus pitää olla siihen, että ensimmäinen seksikerta ei jää viimeiseksi.

Vierailija

Tota... mistä semmoset "pari-kolme vakipanoa" oikein saa? Kun en tosiaan harrasta irtoseksiä ja jonkinlainen luottamus pitää olla siihen, että ensimmäinen seksikerta ei jää viimeiseksi.

Voi jumppelis, meet vaikka noille seksitreffipalstoille ja kaselet vaikka sieltä missä nuoret miehenalut yrittävät epätoivoissaan päästä jopa parien leikkeihin mukaan. On ilmeisen varma merkki siitä, et pelkäävät joutua yksin "vastuuseen" ja taitavat pelätä myös hieman potenssinsa puolesta, kun jännittävät niin pirusti. Sinne vaan laitat noille oman vastauksen ja kerrot mitä haluat. Kerran - kaks joudut vähän opettamaan, mut ei tartte pelätä silleen tauteja kuin vanhoilta äijiltä ja intoa piisaa yllin kyllin. 2-3 tuollaista otat ja jätät moraaliset pohdinnat niille, jotka tykkäävät kaikesta murehtua. Ja sit ku tapaat, älä ala jutustelemaan, vaan sinne vippaat sängylle sen pitkälleen ja laitat heti nuolemaan jalkoväliäs. Ei tartte niin paljoa mietiskellä, annat mennä tunteella ja "raiskaat" sen pojan, ni tulee takuuvarmasti toistekin. Mä ainakin tulisin, siis jos oisin 30 vuotta nuorempi. Hauskoja hetkiä sulle sinne! :)

Vierailija

Mä lähtisin tonnilla. Jos ois tosi epähaluttava mies, antasin panna vaan takaapäin. Ei tarttis kattoa sitä :D

Mutta entä jos se mies haisee? :D

Voisin alkaa maksulliseksi seuralaiseksi 500-1000 eurolla miehelle, joka parisuhteessa. Miehen pitäisi olla miellyttävä. Tapaisimme 1-2 krt kuussa, eikä mies häiritsisi minua muulloin. Yks seuralais-suhde riittäisi tällön mulle. 

Mua kiinnostais tietää mikä olisi se hinta, minkä oma aviomies kokisi sellaiseksi että antaisi jonkun vieraan viettää yön (tai tunnin) kanssani. Ja voisiko liitto jatkua sen jälkeen. 

Itse antaisin varmaan tonnista mikäli en olisi parisuhteessa. 

Tuntuu kyllä niin naurettavilta ja tekopyhiltä nää "en mistään hinnasta"-vastaukset.. :D :D Seksi on vaan seksiä, eikä se pillu siitä mihinkään kulu. Mulle on tarjottu 5000€ yöstä, mut olin silloin niin nuori, etten älynnyt tarttua tilaisuuteen. Nyt voisin antaa tutulle miehelle helposti vaikka 200€/pano, niin saisin ostettua itselle kaikkea kivaa jne..

Vierailija
Vierailija
Vierailija
Vierailija

"hinta" voi tarkoittaa muutakin asiaa kuin suoraa rahaa. Minkä arvoinen olisi vaikka lapsesi tai muun rakkaasi henki? Lopulta "seksuaalisuuden myyminen" tjsp on pieni hinta oman lapsen hengestä. Kuten sanoin jo aiemmin, aivan kaikelle tässä maailmassa pystyy määrittelemään hinnan.

Jos löytyy joku joka sanoisi, ettei harrastaisi seksiä edes oman lapsen hengestä, niin te vasta hirviöitä olette.

No en harrastaisi seksiä lapseni hengestä, enkä pidä itseäni hirviönä. en myöskään ryöstäisi pankkia, myisi huumeita yms.

Ok, että kun sun ovelle tullaan sanomaan että anna pillua tai tapan lapsesi niin sanot että äpärän saa ottaa hengiltä?

Tuo on raiskaus, ei itsensä myymistä.

Menee jo aika rankasti off topiciksi, mutta menköön. Tarkoitukseni oli siis alunperin tuoda julki, että aivan kaikelle tässä maailmassa pystyy määrittelemään suoran tai epäsuoran hinnan. Joillekuille se on rahaa, toisille jotain muuta, vaikka (kiristystilanteessa tai ei, mielestäni kontekstilla ei ole oikeastaan väliä) talo tai lapsen henki. Jos annetaan ehdot; anna seksiä tai teen X, niin silloinhan ollaan tilanteessa jossa seksille on määritelty hinta. Tuolle tilanteelle on monta nimeä, toiset kutsuvat sitä kiristykseksi, toiset kaupankäynniksi.

Nyt jätän aiheesta jauhamisen, kiitos ja hyvää illanjatkoa!

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat