Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Jos joku tuttu siisti mies haluaisi ostaa sinulta seksiä, mutta et ole kiinnostunut hänestä?   Arvioisin, että suurin osa tavallisista naisista asettaisi hinnan 4000€. Osuinko lähelle?

Sivut

Kommentit (153)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Eipä varmaan löytyisi maksajaa, hinta tällä hetkellä olisi niin iso. Mutta kyllä se hinta löytyy mullekin... Onneksi ihan teoreettinen kysymys kun ikää on 48 :)

Mitää? 4 tonnia pillusta?  kyllä on tavara saanut hyvän hinnan! Kun ajattelen oman tuttavapiirini siistejä perusmukavia mutta ei missään määrin haluttavia miehiä, niin itse voisin kuvitella määritteleväni hinnan jonnekin kolmen sadan tienoille.

Ja kun näkisitte minun naamani niin toteaisitte, että on akka kyllä luullut liikoja itsestään.

Yläpeukku nr. 5:lle, mutta itse lisäisin ainakin yhden miljoonan lisää.

Harmi vaan, etten pystyisi siihen silloinkaan. Olen paljon harvinaisempi ihminen tällaisena.

Ja kun miettii, monelleko sitä elämän aikana on tullut annettua ilmaiseksi, niin sitä suuremmalla syyllä neljä tonnia kuulostaa naurettavalta summalta..

En myisi. Olen ollut koko aikuisikäni hyvin köyhä, vaikka olen suurimman osan ajasta käynyt töissä. Silti tajusin jo vuosia sitten, etten voisi myydä itseäni. Mieluummin menettäisin luottotiedot ja nukkuisin asunnottomien yömajassa. Joitain asioita ei saa rahalla ja minulle on hyvin tärkeää, kenen käyttöön ruumiini annan.

Vierailija

Kaikki on kiinni siitä, millaisessa liitossa elät tai jos on sinkku. Moni voisi antaa monen vuoden selibaalin jälkeen aika halvalla ;)

Nro 5 täällä on ollut selibaatissa jo monta vuotta. Kaipaan seksiä, mutta vain parisuhdeseksiä, en yhden yön juttuja saati sitten prostituutiota.

Vierailija

Kaikki on kiinni siitä, millaisessa liitossa elät tai jos on sinkku. Moni voisi antaa monen vuoden selibaalin jälkeen aika halvalla ;)

Nro 5 täällä on ollut selibaatissa jo monta vuotta. Kaipaan seksiä, mutta vain parisuhdeseksiä, en yhden yön juttuja saati sitten prostituutiota.

Vierailija

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat