Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isä antaa lasten katsoa ruutuja lähes rajattomasti

Vierailija
07.11.2020 |

Lapsilla on omissa huoneissa telsut pelit ja vehkeet. Ovat siellä ruudun edessä sitten aina isäviikon. Kun tulevat minulle niin ovat levottomia, väsyneitä, eivät osaa leikkiä mitään eikä tehdä mitään päätöksiä, vetelehtivät, tappelevat, vain ruudut kiinnostaa.

Puhuminen isälle ei auta. Joten eikai tässä mitään voi. Mutta kyllä vituttaa!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuosta voisi mennä lastenvalvojalle juttelemaan? Vaatiiko isä 50/50? Tai voisitko tehdä lasun niin pääsisitte keskustelemaan ammattilaisen kanssa? Kuulostaa äärimmäiseltä, mutta lasten hyvinvointi kuitenkin kyseessä.

Vierailija
22/23 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasu... voi kuulkaa kun jos ei isä ole juoppo tai väkivaltainen niin ketään ei kiinnosta tippaakaan. Ja vielä kun on tapaamisissa mielin kielin ja flirttaa tädit ihan tainnoksiin. Meillä mm. viivästytti tahallaan kotikäyntejä että ehti siivota järkyttävän törkyisen talonsa ihmismäiseen kuntoon. Ja se siivo kesti tasan sen yhden päivän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta tuntia leikit itse isäviikon aikana, kun lapset olivat poissa?

? Yritätkö olla hauska vai?

En. Yritän herätellä sua pohtimaan, että mahdatko kenties vaatia lapsilta jotain sellaista mitä et itsekään noudata. Työpaikalla olen huomannut miten kollegoista, aikuisista ihmisistä, tulee levottomia ja väsyneitä, kun pitää palaveerata turhista asioita. 

Minä olen huomannut saman. Nuo väsyneet kollegat ovat kyllä ongelma ;)

-Sinkkiş

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi