Vierailija

asiakkaalle?  Tai tehnyt?

Sivut

Kommentit (850)

Vierailija

Isäni kertoo, että kun hän nuorena kävi ruokakaupassa, palvelutiskin myyjät joskus rouvittelivat häntä. Myyjät olivat niin tottuneet ottamaan vastaan uuden asiakkaan  kysymyksellä "Ja rouvalle?", että eivät he osanneet/viitsineet fraasia  vaihtaa, jos siinä kerrankin seisoi mies.

Vierailija

Minä etsin lapselle xylitol-tabletteja apteekista joskus aikanaan. Minulla oli silloin todella rumat, huonot hampaat (olin jo hoidossa niiden takia ja nyt ne on jo rei'istä vapaat ja valkaistut), ja sanoin mitä etsin. Harjoittelija ojensi minulle purkin sanoen, että "hyvä ettet päästä lapsen hampaista yhtä huonoiksi kuin itsellä". 

Minulla oli huono päivä ja väsytti, ja tuo kolahti. Harjoittelija näki, että sain kyyneleet silmiini mutta ei sanonut mitään. Laahustin kassalle ja nielin kyyneleitä ja menin äkkiä pois.

Toinen typerä myyjä sattui DNA-kauppaan tai vastaavaan, jossa myyjä esitteli minulle puhelinta kertoen, että se sopii luomiväriini ja että muuta ei varman tarvitsekaan tietää. Ziisus, mikä pässi.

Vierailija

Kampaaja huomautti finneistäni, olin 23-v. Näki että pahastuin, niin kuittasi sanomalla "iloisesti", että ne kuuluvat nuoruuteen. Jostain syystä en siihen kampaamoon enää mennyt. Ei siis mikään kampaaja-kosmetologi ollut, eli ei mitään hoitoja suositellut. Muuten vaan huomautteli. Pyh.

Vierailija

Olin aikeissa ostaa torimyyjältä tarvikkeita vihannespikkelsin tekoon. Myyjä kysyi mitä aion tehdä, ja kun vastasin, niin sanoi "Etkö tiedä, että etikkasäilykkeet lihottaa"? Näin ylipainoisena ymmärtäisin jopa, jos olisin jotain pekonia jostain ostanut, mutta kun juuri niitä kasviksia ja vihanneksia. Jäi ostamatta.

Vierailija
Vierailija

Toinen typerä myyjä sattui DNA-kauppaan tai vastaavaan, jossa myyjä esitteli minulle puhelinta kertoen, että se sopii luomiväriini ja että muuta ei varman tarvitsekaan tietää. Ziisus, mikä pässi.

Voin jotenkin sieluni silmin nähdä tämän kaverin takki auki baaritiskillä kännykkävalmistajan ilmaisen viinan "koulutustilaisuudessa". Muualla en hänen kaltaisiinsa onneksi ole törmännytkään, omat työkaverit ovat olleet aina asiallisia.

Terveisin naispuolinen kännykkämyyjä. 

Vierailija

Nuorena naisena (ikää noin 20 v.) eräässä naistenvaateliikkessä katsellessani vaatteita myyjä "ne on kyllä aika kalliita"... Tähän vastasin "Jos ei mun rahat kelpaa, niin antaa sitten olla" ja poistuin putiikista.

Vierailija

toi "nämä on aika kalliita" kommentti tuli myös minun työkaverilleni kun osti valaisimia kotiinsa. tosin myyjä ei kertonut kuinka kallita. ei ostanut sitten kun olivat niin kallita, tohtorisnaisen rahathan on tiukilla :D

Vierailija

Kävin lapsena pankissa viemässä rahaa. Virkailija totesi - ei täällä jokapäivä tarvitse käydä! 

Kyseessä oli sellainen pankin kampanja, että kun vei tilille väh. 5 markkaa, niin sai tarran ja sitten tarroja kerättyään sai julisteen. Kerran päivässä sai tuon kampanjan mukaan tallettaa. Keräsin julistetta serkuilleni tuliaiseksi.

menin sitten kotiin hyvin pahoillamielin ja sanoin, että ikinä en enää mene pankkiin. Äiti kuunteli ja soitti sitten pankinjohtajalle. Hänen mielestään virkailija oli toiminut väärin. Rohkaisi tulemaan pankkiin. Tuolle virkailijalle en mennyt, kuin pakon edestä tosi pitkän sjan kuluttua. Hän katsoi vain minua, ei koskaan sanonut mitään, oli varmSti saanut palautetta. 

Pankki oli Eri, kuin vanhempien asiointipankkI. olin itse liittynut tuon pankinasiakkaaksi ja sillä tiellä vieläkin olen, saivat kuitenkin pidettyä minut asiakkaana. Talletukset ja lainat on heiltä/ lle ollut. 

Muistan vieläkin tuon virkailijan nimen.  Kyseisessä konttorissa en ole asioinut yli pariinmymmeneen vuoteen, muuttoja.

Vierailija

Menin aikaa sitten pankkiin hakemaan asuntolainaa. Pankkivirkailija sanoi minulle, että ethän sinä tällä rahamäärällä saa kuin yksiön!

....öööö...eikö yksiö olekaan asunto, mietin minä. Enkä ottanut lainaa siitä pankista.

Vierailija

Soitin hierojalle varatakseni ajan. Hän tutki varausmappiaan ja sanoi hmm tuossa välissä en kyllä jaksa ottaa...ja tuossakaan välissä en jaksa ottaa....ja tuossa kohtaa..ei en jaksa tuossakaan hieroa. Lopuksi ehdotti jotain aikaa ja vaikka se olisi käynyt minulle sanoin etten pääse.

Vierailija

Lääkäri ultrasi vatsaani raskausaikana, oli kauan hiljaa, pyysi toisenkin lääkärin sisään ja ultrasivat lisää. sitten lääkäri tokaisi, "vauvalla ei näy mahalaukkua, laitetaan sinut parempiin tutkimuksiin" ja ei mitään muuta, sitten hätisteli pois takaisin osastolle. Samainen lääkäri ei uskonut minua kun sanoin, että minulla on ihan valtavan huono olo, enkä pärjää pelkällä suola/sokeri tipalla vaan tarvitsen ravintotipan. Ei uskonut, mutta sitten kun äitini tuli minua katsomaan seuraavana päivänä niin kertoi hänelle miksi vauvalla ei näkynyt mahalaukkua ja sitten sain sen ravintotipankin. Ikää minulla kuitenkin 23v!

Vierailija

Nuori kampaajatyttö kertoi tohkeissaan olleensa jossain konsertissa, jossa oli ollut jopa jotain nelikymppisiä yleisössä. "Siis mä olin et täh, miten tollaset kalkkikset jaksaa bilettää ihan täysillä". Minä 45 v. ihmettelin mukana.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Latest

Suosituimmat