Minkäikäinen isoäitisi oli, kun sinä synnyit?
Ennehän saatiin lapset paljon nuorempina kuin nykyisin keskimäärin. Oliko mummosi mummoikäinen vai keski-ikäinen, kun sinä olet syntynyt?
Minun mummoni olivat vasta 43 ja 46, kun synnyin.
Kommentit (88)
Jotain 62 näin äkkiä laskien, äitini oli nuorin hänen kymmenestä lapsestaan, ja sai minut vähän alle 20 vuotiaana. Minä tein äidistäni sitten isoäidin samana päivänä kun täytin 20. Nyt olen itse saman ikäinen kuin äitini hänen tullessaan isoäidiksi, mutta valitettavasti tytär ei aio vielä tehdä lapsia.
Molemmat oli 50v. ja molemmat oli 47-vuotiaita saadessaan ensimmäisen lapsenlapsensa.
Isoäitini olivat 62 ja 59. Kumpikin oli 40 saadessaan minun vanhempani. Toinen vanhemmistani on esikoinen, kumpikaan ei likimainkaan kuopus.
Äitini oli 20v, isoäitini 41v, isoisoäitini 60v ja isoisoisoäitini 83v. Meitä on edelleen viisi sukupolvea elossa. Itse olen 21v ja minulla on lapsi :)
Äidinäiti oli 49 ja isänäiti 46. Äidinäiti sai äitini ollessaan 23 ja isänäiti isäni 20-vuotiaana.
Isoäitini oli 44 kun synnyn, äitini 26.
[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 16:00"]Ennehän saatiin lapset paljon nuorempina kuin nykyisin keskimäärin. Oliko mummosi mummoikäinen vai keski-ikäinen, kun sinä olet syntynyt?
Minun mummoni olivat vasta 43 ja 46, kun synnyin.
[/quote]
Hyi vittu.
[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 16:34"]
Molemmat oli 50v. ja molemmat oli 47-vuotiaita saadessaan ensimmäisen lapsenlapsensa.
[/quote]
Nyt ei vastaajan ajatus ihan aukene... Oliko isovanhemat jotain persoonallisuushäiriöisiä??
isoäiti oli 73 v, toinen isoäiti ei ollut edes elossa, olisi ollut vielä vanhempi.
Mummo oli juuri kuollut 50-vuoden iässä. Toisesta en tiedä mitään.
[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 17:11"]
[/quote]
Nyt ei vastaajan ajatus ihan aukene... Oliko isovanhemat jotain persoonallisuushäiriöisiä??
[/quote]
En ollut ensimmäinen lapsenlapsi.
[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 17:11"]
[/quote]
[/quote]
on täällä tyhmiä ihmisiä! Vastaajan lapsen syntyessä olivat 50v ja 47v saivat ensimmäisen lapsenlapsen. UUNO
Olen syntynyt 1980, äitini 1961 ja isoäitini 1943. Laskekaa siitä.
toinen 48 ja toinen 52. Oivalsin tässä, että kummatkin olivat saaneet esikoisensa, eli isäni ja äitini, monta vuotta vanhempina, kuin omat vanhempani minut...vaikka omanikaan eivät teinejä olleet.
76 - tämä mummo on saanut isäni 43-vuotiaana. Äidinäiti toinen ääripää, kun on saanut äidin 17-vuotiaana, ja hän on ollut syntyessäni 50, äitini kun on ollut minun syntyessäni 33, eli ei ole teiniäiteys periytyvää meidän suvussa.
59 ja 55.