kuinka yleistä on naisen karvaisuus
Siis tarkoitan runsasta karvoitusta naisella, sekä tummaa. Tämä on sellainen tabu, mistä ei puhuta, karvathan on helppo poistaa.
Itse olen kärsinyt karvaisuudesta teinistä asti, tummia karvoja runsaasti säärissä, jonkun verran myös reisissä. Viikset kasvaa harvakseltaan onneksi vaan ja kulmakarvat olisivat todella tuuheat ja paksut jos ei nyppisi. Siis TODELLA paksut.
Nyt kolmenkympin lähestyessä olen ajatellut laseria, onko kellään kokemusta siitä? Ja ihan yleisesti kiinnostaa kuinka yleistä tämä onkaan. Itse olen suuresti asiasta kärsinyt elämäni aikana...
Kommentit (6)
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 22:22"]
Kai se aika yleistä on. Ainakin poistoon on keinoja vaikka millä mitalla.
Se on kiva, kun on pitkät ja paksut hiukset, mutta kun nuo muutkin karvat kasvavat samaan tahtiin... *huoh*
Mä nypin kulmat ja muut (onneksi yksittäiset) naamassa kasvavat karvat. Ja rintakarvat nypin kans. Sääret, kainalot ja bikinirajat ajelen höylällä. Joskus kokeilin vahata sääret, mut siitä ei tullu mitään, kun sattu niin kamalasti. "Bikiniraja" kulkee säärten puolella, niitä kans nypin välillä.
[/quote]
Ei kai nyt sentään säärten? Reisien kai kuitenkin?
Mulla kans sama ongelma. Jatkuvasti joutuu sheivaamaan, ettei kukaan huomaa, että mulla kasvaa karvat ku miehellä. Ei nyt ihan kuitenkaan mutta runsaammin kuin normaali naisilla. Pitää sheivata niin sääret kuin reidetkin ja jopa vatsa ja rinta. Olisin kiinnostunut kuulemaan kokemuksia laserista!
Tummilla naisilla varmaan tosi yleistä, meillä blondeilla ei ole ongelma.
Täällä yksi blondi, jolla vaaleat, hennot hiukset, mutta muu karvoitus tummaa ja runsasta. Tummaa karvoitusta säärissä, reisissä (takareidet!!!), alavatsassa ja harvakseltaan myös rinnoissa. Kulmat erittäin tuuheat. Vaaleampaa karvoitusta poskissa, leuassa, ylähuulessa ja käsissä.
Mulla tää johtunee pcos:ta, vaikka muita näkyviä sivuoireita (ylipaino, akne) ei olekaan. Todella raivostuttavaa silti! Pahin rehotus pysyy kontrollissa e-pillereillä, mutta kasvot nypin päivittäin ja muuten sheivaan ahkerasti. Bikinirajan vahaan. Laser voisi kiinnostaa, mutta eipä taida rahat riittää riittävään monikertaiseen kokovartalokäsittelyyn...
Täällä yksi samanlainen tapaus. Jos olisin parisuhteessa niin kävisin kerran kuussa vahauttamassa alakerran karvat. Sääret, reidet ja kädet höylään aina kun jaksan. Kasvot höylään ehkä kerran viikossa.
Kai se aika yleistä on. Ainakin poistoon on keinoja vaikka millä mitalla.
Se on kiva, kun on pitkät ja paksut hiukset, mutta kun nuo muutkin karvat kasvavat samaan tahtiin... *huoh*
Mä nypin kulmat ja muut (onneksi yksittäiset) naamassa kasvavat karvat. Ja rintakarvat nypin kans. Sääret, kainalot ja bikinirajat ajelen höylällä. Joskus kokeilin vahata sääret, mut siitä ei tullu mitään, kun sattu niin kamalasti. "Bikiniraja" kulkee säärten puolella, niitä kans nypin välillä.