rintani ovat arat voiko johtua tästä..
Eli siis nännini ovat erittäin arat, kipeät ja turvonneet, voiko johtua siittä että lopetin 2 viikkoa sitten minipillereiden käytön?
Raskauden mahdollisuutta ei pitäisi olla.
Kommentit (5)
Eikö kukaan osaa kertoa, miksi rinnat arastavat? :( -ap
Raskautta minä epäiöisin ensiksi. Mutta todennäköistä on että hormoonit hieman jyllää pillereitten lopetettuaan.
Mulla rinnat muuttuu aroiksi, jos on yhtään turvotusta. Esim. olen syönyt suolaista TAI makeaa paljon edellisenä päivänä. En kyllä tiedä voiko makeakin noin turvottaa, mutta jostain syystä se vaikuttaa rintojen kipeyteen. Turvotusta en kuitenkaan huomaa mitenkään silmämääräisesti, eli en näytä mitenkään turvonneelta =). Seuraavana päivänä, kun illalla riisun rintaliivit, niin on niin herkät, että voi kauhee.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 10:25"]
Mulla rinnat muuttuu aroiksi, jos on yhtään turvotusta. Esim. olen syönyt suolaista TAI makeaa paljon edellisenä päivänä. En kyllä tiedä voiko makeakin noin turvottaa, mutta jostain syystä se vaikuttaa rintojen kipeyteen. Turvotusta en kuitenkaan huomaa mitenkään silmämääräisesti, eli en näytä mitenkään turvonneelta =). Seuraavana päivänä, kun illalla riisun rintaliivit, niin on niin herkät, että voi kauhee.
[/quote]
En oo kyllä syonyt yhtään mitään makeaa tai liian suolaista, kun olen vielä laihdutuskuurilla :(
Mua kyllä pelottaa toi raskaus kanssa, vaikka minipillereitä olenkin syönyt jo 3 vuotta, mutta ei niistäkään ikinä voi olla varmoja :S
-ap