Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hajun jäljittäminen kotoa

Vierailija
23.10.2020 |

Mikä on vinkkisi? Roskat on viety eikä vanhaa tiskiäkään ole. Joku täällä vieläkin haisee, kumma haju ovea avatessa vastassa.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olin lapsi, meillä eteisessä alkoi haista. Haju yltyi päivien kuluessa. Lopulta kenkätelineen takaa löytyi minun kerhokassini. Olimme olleet retkellä, minulla eväiden joukossa kokonainen tomaatti, jonka jätin syömättä. Se oli litistynyt ja pilaantunut.

Eli eväslaukut syyniin!

Tämä olisi munkin eka epäily, kolme teinipoikaa talossa, jonkun treenikassissa tai koulurepussa joku kiva pikku ylläri muhimassa. Samoin lastenhuoneiden paperiroskikset, niistä löytyy kanssa välillä mielenkiintoisia asioita. Onhan ne rokiksia joo, mutta ehkä sitä play-purkkia ei sinne tarvi kuitenkaan heittää muhimaan?

Vierailija
22/22 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haju voi tulla myös jostain toisesta asunnosta.

Tämä tosin on harvinaista, koska se kielii että ilmastointi on viallista.

On olemassa taloyhtiöitä jossa laittomasti laitetaan talvella ilmastointi poikki ja rappuun tulvii ruuanhajua.

Ilmastointi suljetaan että kylmää ulkoilmaa ei tule ja säästetään lämmityskustannuksissa.

Tällöin pitäisi päästä keskukseen ja avata ilmastointi. Usein on lukkojen takana ja sitä ei helposti saa auki.

Eli muita on turha lähteä syyttelemään tupakanhajusta tai ruuanhajusta. Ongelma on säästöt.

Ilmanvaihto, ei ilmastointi. Eri asiat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla