24v rouva jolla kaikki - kaunis koti, merkkilaukut ja ihana mies.
Kommentit (183)
Etkö koe elämääsi tylsäksi, vasta 24v ja kahlittuna johonkin kammottavan kaljun omaavan uusrikkaaseen?
eikö naimisissa oleva nainen ole ruova? Mielestäni kyllä :) Vai onko titteli alle 40 vuotiailla "pikku rouva2? Täytyy pitää mielessä ;)
-Ap
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 02:09"]
Etkö koe elämääsi tylsäksi, vasta 24v ja kahlittuna johonkin kammottavan kaljun omaavan uusrikkaaseen?
[/quote]
Välillä olen miettinyt että olisi ollut "kiva" tavata mies myöhemmin, elää hieman niitä villejä nuoruusvuosia. Onneksi ei olla mikään tylsä kotona nyhjöttävä pari, vaan voidaan tehdä yhdessä kaikenlaista. Käydään paljon esim. ulkona myös erikseen omissa porukoissa, mielestäni se on tärkeää.
Ja ei, oma mies ei ole kalju.
-Ap
Kuvaile "kaunista kotiasi" tarkemmin?
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 02:09"]
miksi valvot tähän aikaan?
[/quote]
Unirytmi aika pahasti sekaisin. En käy töissä, joten voi vähän valvoa miten huvittaa :)
-Ap
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 02:09"]eikö naimisissa oleva nainen ole ruova? Mielestäni kyllä :) Vai onko titteli alle 40 vuotiailla "pikku rouva2? Täytyy pitää mielessä ;)
-Ap
[/quote]
Ei nykypäivänä nelikymppinenkään ole rouva, paitsi jos presidentin tai vuorineuvoksen vaimo.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 02:12"]
[/quote]
Olen yrittänyt sisustaa ajattomasti ja aika hillitysti. Koti on avara ja ns krääsää ei juuri ole. Kodista on kuitenkin tehty KOTI muutamalla koriste-esineellä sekä valokuvalla ja ilmettä piristää näyttävä ja värikäs iso taulu olohuoneessamme.
-Ap
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 02:12"][quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 02:09"]
miksi valvot tähän aikaan?
[/quote]
Unirytmi aika pahasti sekaisin. En käy töissä, joten voi vähän valvoa miten huvittaa :)
-Ap
[/quote]
nuori ja pikkuvanha olet. Rouva my fat ass
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 02:13"]
Oletko opiskellut jotain?
[/quote]
Kyllä. Opiskelin kaksoistutkinnon ja olen Yo-merkonomi. Nousin nopeasti assistentin tehtävästi asiantuntijatehtäviin. Tein töitä muutaman vuoden valmistuttuani, mutta nyt olen ollut työttömänä omasta tahdostani. Tällä hetkellä pänttään kauppakorkeakoulun pääsykokeisiin.
-Ap
Viesti nro 11. En jostain syystä pysty lainaamaan, joten vastaan näin. Nuori ehkä olen ja naimisissa, mielestäni siis rouva.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 02:15"]
[/quote]
Olen yrittänyt sisustaa ajattomasti ja aika hillitysti. Koti on avara ja ns krääsää ei juuri ole. Kodista on kuitenkin tehty KOTI muutamalla koriste-esineellä sekä valokuvalla ja ilmettä piristää näyttävä ja värikäs iso taulu olohuoneessamme.
-Ap
[/quote]
Varsinkaan tämän luettuani, ei, en halua kysyä mitään.
t. 40 v. kotirouva ulkomailla, kaksi kaunista kotia ja kolme vielä kauniimpaa lasta. Oma ura tehtynä, jatkuu etänä myös täällä. Merkkilaukkuja ei ole, enkä halua.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 02:29"]
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 02:15"]
[/quote]
-Ap
[/quote]
Varsinkaan tämän luettuani, ei, en halua kysyä mitään.
t. 40 v. kotirouva ulkomailla, kaksi kaunista kotia ja kolme vielä kauniimpaa lasta. Oma ura tehtynä, jatkuu etänä myös täällä. Merkkilaukkuja ei ole, enkä halua.
[/quote]
Sinähän se sanoit ne asiat, jotka meillä on vielä toivottavasti edessä. Miehellä on kaksoiskansalaisuus ja uskon, että myös meidän tulevaisuus on Suomen rajojen ulkopuolella. Ehkä sitten joskus myös meillä on useampi asunto, ehkä ei. Lapsia sitten joskus, nyt haluan viettää nuoruuttani kun vielä mahdollisuus siihen on ;)
Näin nuoreksi minulla on jo juuret aika syvällä business maailmassa ja yliopiston jälkeen on minullakin toivottavasti hieno ura edessä! Siihen asti nautin miehen lahjoista täysin rinnoin! <3
Onko merkkilaukkujen omistaminen joku erityinen meriitti nykyään? Tulisiko tämä kirjata esim. cv:hen?
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 02:35"]
Onko merkkilaukkujen omistaminen joku erityinen meriitti nykyään? Tulisiko tämä kirjata esim. cv:hen?
[/quote]
Ei todella ole meriitti, mutta itse niistä niin kovin nautin ja on heikkouteni. En minä sitä CV:hen laittaisi, mutta kyllä minä Lady Diorin mukaan työhaastatteluun ottaisin ;)
lahjoitatko hyväntekeväisyyteen? kuinka usein?
miksi useampi merkkilaukku tekee onnelliseksi? miten laukku voi olla ylpeyden aiheena siihen asti että kerrot siitä chatissa:) joku voi ostaa, joku ei voi, joku voi mutta ei halua. minkä takia kirjoittaa siitä ihan kuin se tarkoittaisi paljon mitään? eihän se tavaroiden hinta ole mitta mistään.
Koetko tosiaan että sinulla on "kaikki"? Olet vasta 24 eikä enää mitään tavoiteltavaa ja haaveiltavaa. Huh, itse en ikinä haluaisi elämääni tuollaiseen pisteeseen, minulle eteenpäin meneminen ja kehittyminen on elämän suola.
24v ei ole vielä rouva. Korkeintaan pikkurouva.