Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kiinnostaisi tietää, onko antaa jotain arjen esimerkkejä? Saako parempaa asiakaspalvelua, onko ihmiset kivempia tms. Tietysti luonteellakin on suuri vaikutus ja huono luonne rumentaa ketä tahansa. Uskoisin, että tosi komeaa miestä kunnioitetaan, jopa pelätään ja kaunis nainen saa helpommin apua miehiltä. Naiset puolestaan saattavat olla ilkeitä, kaunista kadehditaan.

• ylös 21
  • alas 0

Sivut

Kommentit (67)

Hummustypy

Vaikuttaa positiivisesti ja paljon. Voit esim. avioitua NHL-pelaajan kanssa ja saada hyvät tulot päivittelemällä instagramiasi ja näyttämällä meikkaustapoja..joilla ei sinänsä ole väliä koska olet kaunis tekemättä mitään itsellesi.

• ylös 36
  • alas 14
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Hummustypy kirjoitti:
Vaikuttaa positiivisesti ja paljon. Voit esim. avioitua NHL-pelaajan kanssa ja saada hyvät tulot päivittelemällä instagramiasi ja näyttämällä meikkaustapoja..joilla ei sinänsä ole väliä koska olet kaunis tekemättä mitään itsellesi.

Ei siihen hyvä ulkonäkö riitä. Pitää olla julkkis, tai ainakin hyvät kontaktit.

• ylös 12
  • alas 16
Vierailija

Saat kauniimpana luultavasi osaksesi enemmän erilaista huomiota ja ennakko-oletuksia ja uskomuksia kuin "tavallsiemman" -näköisenä. 

Sinkkumies 

• ylös 25
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pidetään tyhmänä, yksinkertaina ja pinnellisena.

Tämä. Ihmiset selittävät perusasioita kuin pikkulapselle.

Yhtäkään positiivista asiaa en ole vielä keksinyt.

• ylös 19
  • alas 16
Vierailija

Saa hyvännäköisiltäkin miehiltä huomiota, monet naiset on jotenkin epäileväisiä ja vmäisiä joten kavereita voi olla vähän vaikea saada. Itseluottamus on hyvä, koska tietää olevansa automaattisesti hyväksytty pelkän ulkonäkönsä takia.

• ylös 23
  • alas 4
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Saa hyvännäköisiltäkin miehiltä huomiota, monet naiset on jotenkin epäileväisiä ja vmäisiä joten kavereita voi olla vähän vaikea saada. Itseluottamus on hyvä, koska tietää olevansa automaattisesti hyväksytty pelkän ulkonäkönsä takia.

Juuri näin on.

Vierailija

Mä olin nuorena tosi kaunis mutta en tajunnut sitä. Olin koulukiusattu ala-asteella ujouteni takia, peruskoulussa ja lukiossa se muuttui huoritteluksi. Vaikka en tehnyt koskaan mitään kenenkään kanssa. Tytöt varmaan olivat kateellisia ulkonäöstäni ja poikia ärsytti että olin etäinen eivätkä he pystyneet lähestymään. Kiusaaminen johti huonoihin miessuhteisiin koska mulla oli huono itsetunto enkä uskonut ansaitsevan parempaa ja lopulta ajauduin todella myrkylliseen avioliittoon ja jopa tekemään lapsia miehen kanssa joka jahtasi mua pitkään ulkonäköni takia.

Hyvä ulkonäkö yhdistettynä huonoon itsetuntoon on kamala asia koska se altistaa kaiken maailman hyväksikäyttäjille. Tytöt, olkaa ylpeitä itsestänne ja pitäkää rima korkealla!

• ylös 76
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tuota en kyllä usko, että ihminen, jolla on huomattavan kaunis ja / tai pidetty ja arvostettu ulkonäkö tarkoittaisi sitä, että tuon ulkonäön omaavalla olisi pelkän ulkonäkönsä ansiosta automaattisesti hyväksytty. - Tai, että hänellä olisi sen paremmin automaattisesti hyvä itseluottamus.

Sinkkumies 

• ylös 20
  • alas 5
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tällainen kokemus minullakin on. Minulla on onneksi ihana pieni ystäväpiiri, joista osa on kauniita itsekin ja loppuosa omaa erittäin hyvän itsetunnon älykkyytensä lisäksi. Tajusin jo monta vuotta sitten, että yritän helposti uudessa tilanteessa vähätellä itseäni ja pistää itseäni alaspäin, jotten aiheuttaisi ylimääräistä kateutta, kun näen tietyn epäilevän ja ärsyyntyneen ilmeen naisten kasvoilla.

• ylös 22
  • alas 2
Vierailija

Ap on oikeassa, naiset kadehtii kaunista naista, mutta komeaa miestä ei miehet kadehdi komeudesta. Tämä on sukupuolieroista suurimpia.

• ylös 13
  • alas 15
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä olin nuorena tosi kaunis mutta en tajunnut sitä. Olin koulukiusattu ala-asteella ujouteni takia, peruskoulussa ja lukiossa se muuttui huoritteluksi. Vaikka en tehnyt koskaan mitään kenenkään kanssa. Tytöt varmaan olivat kateellisia ulkonäöstäni ja poikia ärsytti että olin etäinen eivätkä he pystyneet lähestymään. Kiusaaminen johti huonoihin miessuhteisiin koska mulla oli huono itsetunto enkä uskonut ansaitsevan parempaa ja lopulta ajauduin todella myrkylliseen avioliittoon ja jopa tekemään lapsia miehen kanssa joka jahtasi mua pitkään ulkonäköni takia.

Hyvä ulkonäkö yhdistettynä huonoon itsetuntoon on kamala asia koska se altistaa kaiken maailman hyväksikäyttäjille. Tytöt, olkaa ylpeitä itsestänne ja pitäkää rima korkealla!

Juu paha silmä tunnettiin jo muinoin ja naisten tulisi tukea toisiaan kauneinakin. Hyvä kirjoitus sulta, tsemppiä. Olet varmaan ollut just silleen oikeasti kaunis. Koska et edes tajunnut asiaa.

• ylös 20
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ap on oikeassa, naiset kadehtii kaunista naista, mutta komeaa miestä ei miehet kadehdi komeudesta. Tämä on sukupuolieroista suurimpia.

Kyllähän kadehtii! Tällä palstallakin, joka päivä. Eihän miehet muusta puhukaan kuin avaruuskirurgeista.

• ylös 29
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tai ehkä se on enemmänkin itsevarmuus kuin itseluottamus, joka on hyvä. Itseluottamus syntyy monista eri asioista, mutta itsevarmuus minulla ainakin kasvoi nopeasti nuoresta asti, kun tajusin, että olen hyväksytty niin monissa eri paikoissa ja tilanteissa vain ulkonäköni takia. 

Vierailija

Öööm no siis minä en tiedä muiden kokemuksista mitään. Itse aina ajattelen miekkosten olevan ystävällisiä siksi, että he vain ovat. Mutta myöhemmin tajuan mistä se on oikeasti johtunut.

Jotkut palvelualan henkilöt eivät hoida hommia asiallisesti, vaan alkavat viestittelemään jälkeenpäin, joskus jopa keskellä yötä.

En minä tiedä, olen perusluonteeltani mukava ja kiltti, tosin osaan näyttää myös vihaista naamaa XDDDD Yhdestä pesukoneen asennuksesta "odottelen yhä laskua noin 2 vuotta myöhemmin..."

En sentään oikeasti odota XD Mutta eivät koskaan lähettäneet laskua perään.

• ylös 5
  • alas 14
Vierailija

Enkä minä naamaani määrittele, muut tekevät sitä ihan tarpeeksi, aina tehneet XD. Olen kyllästynyt jauhamiseen, KOSKA se ei ikinä johda mihinkään.

Jotkut miekkoset ilkeilevät ja yrittävät loukata XD Joskus esitän vähän leuhkaa, koska tiedän sen ärsyttävän epävarmoja miekkosia XD Perus on se, että ulkomuotoani yritetään vähätellä ja heti perään blokataan XD Kummasti nämä tapahtuvat aina silloin, kun olen tehnyt selväksi etten ole kiinnostunut, tai että näen peiliin.

• ylös 3
  • alas 13
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Höpsis. Kyllä tällä(kin) palstalla kohtaa erinoamsien usein miesten (tai mieheksi tekeytyvien) ulinaa ja vinguntaa, jossa he osoittavat katetunsa, toisinaan suoranaisen katkeruutensa kun heidän mielestään kaikki naiset haluavat iseellen sen ja/ tai tuon tuon näköisen miehen. Tai sitten uskottelevat, että naiset ovat vain ja ainoastaan miehen varallisuuden tai aseman perässä. Ja tai kuinka kaikki naiset haluava itselleen sen tuuheatukkaisen, pitkän ja jykeväleukaisen lenävän-kirurgi-palomies.jääkiekkoilijan).

Sinkkumies

• ylös 14
  • alas 1
Vierailija

Joskus on tosi rasittavaa, kun jotkut ääłıömiekkoset kuvittelevat, että viestittely netissä ventovieraalle tarkoittaa kiinnostusta 😂😂😂😂 XDDDDD Ööööö... Niin kauan kuin en tiedä millainen ääni miekkosella on ja miltä hän tuoksuu/haisee: EN OLE KIINNOSTUNUT, en vaikka lähettäisin jopa muutaman viestin XDDDDDDDD Ei jessus oikeasti.

• ylös 3
  • alas 13

Sivut