Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

äääh hm nettikauppa:(

Vierailija
19.01.2014 |

Tilasin pitkästä aikaa vaatteita itselleni ja muksuille 370e

Laitoin maksutavaksi lasku, mutta sitten tuli kohta jossa luki että luottoraja????! Ylittynyt, maksa ylimenevä summa kun haet paketin.

Mutta missään.. ei lue mikä on ylimenevä summa.

Varaanko mukaan siis melkein 400 e ja joudun ottaman pikavipin, vai onko ylimennyt summa tyyliin 8e.

Ja miten tämä sähläys menee laskuun, jos osan maksan käteisellä, osan vaattet palautan ehkä. ja ääh?:(

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tilasin noin vuosi sitten lapsille vaatteita h&m:n nettikaupasta, ja oli kyllä viimeinen kerta! Maksoin tilauksen, noin 120e, visa electronilla. Kun sitten luin tilausvahvistusta, huomasin, että en ollutkaan saanut tuotteita alennushinnoilla jotka näkyivät kun selasin tuotteita. Kun sitten seuraavana päivänä soitin asiasta asiakaspalveluun, minulle kerrottiin, että tilausta ei toimiteta ennenkuin se on maksettu. Johon minä sanoin, että maksoin sen jo eilen. Eivät kuulemma kelpuuta electronia maksuvälineenä...Näin kuitenkin pankkitililtäni, että varaus on tehty. Annoin silti luottokortin numeron. Lupasivat selvittää asiaa. Kun viikkoon ei kuulunut mitään, ja huomasin, että maksu on mennyt sekä luottokortilta että electronilta, soitin uudelleen. Minulle kerrottiin, että electron ei kelpaa heillä maksuvälineenä, mutta jostain syystä maksu oli silti mennyt heidän järjestelmässään läpi. En enää ikinä asioi kyseisessä puljussa, en netissä enkä muuallakaan! Eli tarkistakaa vaan laskunne tai tiliotteenne huolellisesti, jos maksatte ostoksenne useampan kertaan, niin rahojanne ette takaisin saa, ellette osaa itse pyytää!

Vierailija
2/14 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No soita sinne asiakspalveluun huomenna ja kysy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin siinä hm laskuststeemissä taitaa olla luottoraja ehkä jotain 500 euroo, eli jos sulla oli tilillä maksamattomia vielä niin toi summa on ylittyny, eli erotus on just se summa mikä menee ton yli. En oo kyllä nyt varma mikä se luottoraja on kun en oo koskaan jättäny sinne makamattomia pyöriin.

Sen pitäis kyllä kai näkyä siä omalla sivulla henkkamaukan sivullla paljonko sulla on maksamattomia ja mikä raja. Tai ainakin viimesimmästä paperilaskusta noi tiedot saa.

Vierailija
4/14 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 jatkaa siis ei mikään erotus vaan ylitys on se summa joka sun täytyy maksaa :) jos sun luottoraja on siellä vaikka 300e ja nyt meni 70e yli niin sun pitää maksaa postissa se 70e

Vierailija
5/14 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 jatkaa, siis ei mikään erotus vaan se ylitys on se summa mikä sun pitää maksaa, käytin väärää sanaa :D mutta siis jos sun tilin luottoraja on vaikka 300 euroo ja 70e meni yli niin sun pitää maksaa noudettaessa se 70e :)

Vierailija
6/14 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 20:39"]

Tilasin pitkästä aikaa vaatteita itselleni ja muksuille 370e

Laitoin maksutavaksi lasku, mutta sitten tuli kohta jossa luki että luottoraja????! Ylittynyt, maksa ylimenevä summa kun haet paketin.

Mutta missään.. ei lue mikä on ylimenevä summa.

Varaanko mukaan siis melkein 400 e ja joudun ottaman pikavipin, vai onko ylimennyt summa tyyliin 8e.

Ja miten tämä sähläys menee laskuun, jos osan maksan käteisellä, osan vaattet palautan ehkä. ja ääh?:(

[/quote]

Onko todella tarpeen ostaa noin paljon vaatetta kerralla? H&M vaatteet ovat kuitenkin sen verran halpoja, että tuossa lie jo jos muutama vaate kappale.

Vierailija
7/14 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ennen tilannut netistä edes vaatteita, ja sivuilla ei lue siis missään sitä rajaa, mitä laskulla saa tilata.. höh

ap

Vierailija
8/14 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä, mitä? Tilasit silti, vaikka H&M kertoo tilin ylittyneen? Se "varoittaa" kyllä ennen vahvistusta, että loput maksetaan noudettaessa.

Jos nyt kuitenkin tilasit niin täytyyhän se noutaa ja palautat mitä palautat.

Vierailija
9/14 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottorajat ovat muistaakseni 175 €, 350 €, 600 € ja 1000 €.

Vierailija
10/14 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottorajat ovat muistaakseni 175 €, 350 €, 600 € ja 1000 €.

Vierailija
11/14 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voinhan mä sen tilauksen vielä perua..

ap

Vierailija
12/14 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 21:55"]Luottorajat ovat muistaakseni 175 €, 350 €, 600 € ja 1000 €.

[/quote]

Voi, kiitos. Eli ekalla kerralla 175? :)

Vierailija
13/14 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ihan varma, koska itselläni luottoraja on tuo 600 €. Suosittelen soittamaan asiakaspalveluun. :)

Vierailija
14/14 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ihan varma, koska itselläni luottoraja on tuo 600 €. Suosittelen soittamaan asiakaspalveluun. :)