Näytteljä sai esikoisensa 49-vuotiaana! Mitä ajatuksia herättää?
Kuvassa näyttää kyseinen näyttelijä ikäistään nuoremmalta
http://www.iltalehti.fi/viihde/2014011917946584_vi.shtml
Kommentit (36)
Ai juuri viisikymppiset Hollywood-näyttelijät raskautuu tuosta vaan kaikista maailman ihmisistä? Sehän uskomaton lottovoitto. Siellä on käytössä jokin nuoruuden eliksiiri.
TIedän perheen, jossa äiti synnytti esikoisen 19-vuotiaana. Toista ei tullut. Lääkäri sanoi myöhemmin, että ei teille lisää tulekaan koskaan. Mutta sitten yllätys yllätys tämä vaimo (sama mies koko ajan) raskautuikin yllättäen ja sai toisen lapsen 48-vuotiaana. Sisaruksilla on siis ikäeroa 29 vuotta. Ihan luomusti ja täyssisaruksia ovat. Kaikki meni heillä hyvin.
Hienoa, sitten en tarvi enää ehkäisyä kun täytän kohta 45v. Kerran se on nollassa. Jes!
Ei 45-vuotiaalla ole nollassa, mutta alle 10 prosentin mahdollisuudet tilastollisesti. 49-vuotiaana äidiksi luonnollisesti on jo todellinen jättipotti. Kumman paljon näitä harvinaisuuksia osuu pieneen näytteliätärjoukkoon yhdessä kaupunginosassa.
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 22:52"]
Ei 45-vuotiaalla ole nollassa, mutta alle 10 prosentin mahdollisuudet tilastollisesti. 49-vuotiaana äidiksi luonnollisesti on jo todellinen jättipotti. Kumman paljon näitä harvinaisuuksia osuu pieneen näytteliätärjoukkoon yhdessä kaupunginosassa.
[/quote] Mutta mahdollista kuitenkin... Huvittaa muuten, että 49v isä ei saisi tälläistä ketjua aikaiseksi.
Sellaisia ajatuksia herättää, että maailmassa on ilmeisesti taas yksi hyvin onnellinen äiti. Laura Linney on ihastuttava ja loistava näyttelijä, onnensa ansainnut.
Lyön vetoa, ettei ole omin munasoluin saatu. Lahjoitetulla munasolulla voi tulla raskaaksi miten vanhana tahansa. Hollywoodissa erityisen suosittua.
Vaikuttunut olen siitä miten pystyi pitämään koko raskauden salassa lehdistöltä.
Ja toki toivotan onnea uudelle äidille!
No joskus tuon ikäisten äitien tarina on raskaus luovutetulla munasolulla ja aviomiehen spermalla mutta voihan se olla luomukin. Varmaan rakastettu lapsi oli tekotapa mikä hyvänsä.
Ensimmäinen ajatus oli ettei taatusti ole "luomuraskaus".
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 20:44"]
Lyön vetoa, ettei ole omin munasoluin saatu. Lahjoitetulla munasolulla voi tulla raskaaksi miten vanhana tahansa. Hollywoodissa erityisen suosittua.
[/quote]Minä tässä raskauduin 49-vuotiaana juuri normaalisti, ehkäisystä huolimatta. Tein kylläkin abortin.
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 20:44"]
[/quote]
Miksei voi? Mulla on ainakin säännölliset kuukautiset ja ainoa vaihdevuosioire hikoilu silloin tällöin öisin, mutta ei mitään sellaista kuin monella muulla tuntuu olevan. Enpä uskalla ilman ehkäisyä olla ja olen samanikäinen.
Sitten olet varsinainen ihme. 49-vuotiaalla raskauden todennäköisyys on pienempi kuin promille. Sitten näitä ihmeitä oikein keskittyy Hollywoodiin.
Mikä teidät saa uskomaan, ettei vajaa 5-kymppisellä olisi luonnollinen raskaus?? Taidatte olla kakskymppisiä, jotka uskovat ettei seksiäkään ole yli 3-kymppisillä.
Ei mitään muuta, kuin että toivotan onnea :)
Minä olen itse nyt 49v, meillä on viisi lasta ja kuopuksemme sain 36-vuotiaana. Minä en enää viitsisi enkä jaksaisi yhtäkään pikkuvauvaa. Mutta ihmiset ja elämäntilanteet ovat erilaisia.
Vaikka olisi kuukautiset, 49-vuotias on aniharvoin hedelmällinen. Vaihdevuodet alkavat myöhemmin kuin mitä hedelmällisyys päättyy.
Ihan biologia sanoo, ettei 49-vuotias tule raskaaksi kuin äärimmäisissä poikkeustapauksissa tai sitten niiden lahjasolujen avulla. Sillä ei ole mitään tekemistä seksin määrän kanssa.
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 20:50"]
Sitten olet varsinainen ihme. 49-vuotiaalla raskauden todennäköisyys on pienempi kuin promille. Sitten näitä ihmeitä oikein keskittyy Hollywoodiin.
[/quote]Tais jäädä peruskoulu kesken.LOL Ajattelepa montako sataa 49 v naista nylkyttää tänäkin iltana ;-)
On käynyt molemmat ääripäät, eli vaihdevuosien alkamisikä on myöhentynty samalla kun tyttöjen kuukautisten alkamisaika on varhentunut. Siinäkin mielessä olen harvainen, että kuukautiset alkoivat 12-v, vaikka olin pienikokoinen ja olleet tosi säännölliset raskaus ja ns. lapsivuodeaikoja lukuunottamatta jo 37 vuotta. En kyllä haluaisi raskaaksi enää tulla, vaan odottelen jos joskus mummoksi pääsee. 9.
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 20:56"]
Peruskoulu on kesken itselläsi. Viisikymppisen hedelmättömyys ei liity seksin puutteeseen vaan biologiaan.
[/quote]Tää idiootti ei edes tajunnut mille naurettiin! Siis kun miljoonat 49-vuotiaat naiset nylkyttävät tänäänkin, niin ihme ei olisi jos kymmenet eivät raskautuisi jos todennäköisyys on väitetyn suuruinen. MUAHHAHHAA