Johtuuko kaikki huonosta itsetunnosta?
Häpeän itseäni.olen ujo,enkä puhu mieluullisti tuntemattomille kun ahdistun ja pidän itseäni rumana. En kehtaa katsoa silmiin pitkään.. Minulla on keltaiset hampaat niin senkin takia en puhu tai kääntelen päätä,että katse ei tule hampaisiin. Ulkonäkö ei todellakaan mielytä minua,oksettaa katsoa peiliin. Löydän muista ihmisistä kauniita asioista,siis jokaisesta vastaantuliasta.
En kehtaa katsoa miestäni silmiin seksin aikana,en halua valoja päälle. En halua että mies katsoo minua ja 'muka' ihailee..
Nytkin olen alkanut sekoilemaan ja epäilen että mies ei ole tosissaan,kun olen tämän näköinen...
Olisinko sosiaalisempi?voisinko paremmin,jos pitäisin itseäni kauniina?
N23.
Kommentit (5)
No ehkä et oo niin ruma kuin kuvittelet vaan sulla on tosiaan huono itsetunto. Ehdotan hammaslääkärin tekemää hampaidenvalkaisua, maksaa jonkin verran mutta ei toivottoman paljon jos käyt työssä. Jos siis hampaat on sulle se ongelma numero yksi, niin äkkiäkös sen hoitaa ja kehtaat taas hymyillä. Ja olet asteen tyytyväisempi itseesi.
Pyydä yksityiseltä hintatiedot!
Toinen vaihtoehto on, että menet hoitoon.
Pitää kerätä valkaisuun jostakin rahaa.hoitokaan ei tuskin paha juttu ole
Kai lankailet hampaan välit päivittäin. Tee edes se ja osta valkaisevaa tahnaa. Lopeta myös sellaisten juomien käyttö mitkä värjää.. Ainakin nyt alkuun, että pääset kompleksistasi yli.
Huolehdi hygieniastasi erityisen hyvin, osta uusi parfyymi, käy leikkauttaa hiukset hyvään malliin. Yllättävän vähällä rahalla voit tehdä paljon, jotta voit iloisena hymyillä peilikuvallesi.
ole lempeä itsellesi, kun katsot peiliin..väännä kasvot hymyyn Ja sano itsestäsi jotain positiivista.
Ja sit laitat päällesi vain sinua hyvin edukseen pukevia vaatteita. Läytä aina ehjiä sukkia ja alusvaatteita. Nekin saavat itsesi tuntemaan olon hyväksi.
olet omana itsenäsi kaunis. Mutta kroppaa pitää hoitaa ja puhdistaa aamuin illoin... Tsemppiä!
Valaisevaa tahnaa olen koittanut..ilman tulosta..pukeidun kyllä kivasti,muttakun lähden ulos,niin alan häpeämään vaatteitani ja itseäni. Tuntuu että kaikki katsoo minua jotenkin kierosti..:/ ja puhtaudesta huolehdin hyvin. En meikkaa kun en osaa..
Kaikki nyt vain eivät ole kauniita. Miksi se on sinulle niin big deal?