Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä nainen on jokaisen miehen mieleen ;)

Kommentit (107)

Vierailija
81/107 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian lapsenkasvoinen mulle. Ja noi turpeat rinnat...ei niissä mitään vikaa ole, ihan kauniit, mutta ei vaan silleen mun number one juttu. Eli täällä mies, jota toi neito saisi lämmitellä ennen kuin innostun, lähtökohtaisesti olisin aika viilee.

m33

Vierailija
82/107 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 16:55"]

Liian lapsenkasvoinen mulle. Ja noi turpeat rinnat...ei niissä mitään vikaa ole, ihan kauniit, mutta ei vaan silleen mun number one juttu. Eli täällä mies, jota toi neito saisi lämmitellä ennen kuin innostun, lähtökohtaisesti olisin aika viilee.

m33

[/quote]

Taitaapa kuitenkin olla n33 :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/107 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Awww, ihanat palstanaiset <3

"Runkkausmalli peräkammarinpojille"  "Tumputuksen tahti on kova"

Tiedättehän leidit, että tuo nainen saa niitä teidän kuolaamia julkkismiehiä, joihin teillä itsellänne ei ole mitään saumaa? 

Vierailija
84/107 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 17:03"]

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 16:55"]

m33

[/quote]

Taitaapa kuitenkin olla n33 :D

[/quote]

Ei kyl mä ihan mies oon. Ei Katelle mitään moitteita, mutta ei vaan mun tyyppiä. Ei kaikki kaunottaretkaan saa jokaista miestä tosta vaan, niin uskomattomalta kuin se ehkä kuulostaakin.

Vierailija
85/107 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä teille naisille on iskostunut päähän, että me miehet panisimme kaikkia naisia? Mulla ainakin on varaa valita sellainen, joka "iskee tulta" eikä Kate ole sellainen, vaikka täyttääkin ulkoisesti kauniin naisen speksin. Se jokin vain puuttuu, ei tule saamaan multa.

Vierailija
86/107 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kate Upton olisi täydellinen, jos sillä olisi vyötäro ja lantio. Eli kaunis kapeampi vyötärö ja leveämpi lantio. Mutta kun sillä on sellainen tasapaksu kroppa, eli ei vyötärö/lantio-suhdetta ollenkaan. Tissit on tosi kivat, sellaiset isot luonnolliset äidilliset tursakkeet, en tykkää yhtään pinkeistä silarihinkeistä. Naamasta ihan täydellinen Jayne Mansfield -tyylinen nukenkasvo.

Vierailija
87/107 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, happamiahan ne pihlajanmarjat ovat...

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 17:29"]

Mistä teille naisille on iskostunut päähän, että me miehet panisimme kaikkia naisia? Mulla ainakin on varaa valita sellainen, joka "iskee tulta" eikä Kate ole sellainen, vaikka täyttääkin ulkoisesti kauniin naisen speksin. Se jokin vain puuttuu, ei tule saamaan multa.

[/quote]

Vierailija
88/107 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, heh. Vekkaan että aika moni vois tästä neidosta innostua. Iskee tulta ainakin siellä alapäässä :) :) T.nainen

Vierailija
89/107 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kovin moni mies Katee torppais :-D mut onneks täällä ei eletä vaan miehiä varten, mä kun en näytä Katelta tippaakaan! T. Brune

Vierailija
90/107 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 17:29"]Mistä teille naisille on iskostunut päähän, että me miehet panisimme kaikkia naisia? Mulla ainakin on varaa valita sellainen, joka "iskee tulta" eikä Kate ole sellainen, vaikka täyttääkin ulkoisesti kauniin naisen speksin. Se jokin vain puuttuu, ei tule saamaan multa.

[/quote]

Jep joo. Happamia sanoi kettu. Ja ei sais multa, sanoo ruma mies jolla menee heti defenssit päälle kun puhutaan naisesta johon itsellö ei olisi pienintäkään mahdollisuutta.

Vierailija
91/107 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaa tässä vaiheessa, mutta pelkkä ulkonäkö ei riitä. Onhan 1000+ postausta AV:lla?

M38

Vierailija
92/107 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 17:51"]

Heh, heh. Vekkaan että aika moni vois tästä neidosta innostua. Iskee tulta ainakin siellä alapäässä :) :) T.nainen

[/quote]

Moni varmaan, mutten minä. Olisikohan maksimissaan ehkä 1-2 prosenttia kaikista vastaantulevista naisista sellaisia, että jos olisin poikamies, voisin harkita treffikutsun esittämistä? Nuorempana 18-vuotiaana ollut tosin näin ronkeli, mutta elämä opettaa ja on liian arvokasta tuhlattavaksi sellaisen kanssa, joka ei sytytä. Ja sitten, jos menee paikkaan, jossa on valinnanvaraa ja mahdollisuus nähdä kiinnostava nainen, niin käy sitten rohkeasti kysymässä. Hyvää kannattaa vaikka hieman odottaa ja pitää sitten hyvää huolta, kun rinnalleen löytää.

Vierailija
93/107 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielettömän kaunis nainen ja hyväkroppainenkin, mutta mun henk.koht. kauneusihanne on erilainen. Esim. Natalie Portman on upea!

Vierailija
94/107 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siinä on unelmanaisen ainesta ulkonäön puolesta. Unelmanaiseni on kaunis muutenkin kuin kuoreltaan, mutta en tiedä hänestä muuta kuin ulkonäön. Jos hän olisi kaikin puolin unelmanaiseni, en varmasti olisi hänen unelmamiehensä.

Ei se mitään, onneksi on vierellä ihan todellinen, eli jollain tavalla epätäydellinen nainen, jolle kelpaa vähän epätäydellinen mies.

Vierailija
95/107 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pelkkiä kasvoja katsoo, niin on aivan teinipoikani näköinen

Vierailija
96/107 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 17:57"]

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 17:29"]Mistä teille naisille on iskostunut päähän, että me miehet panisimme kaikkia naisia? Mulla ainakin on varaa valita sellainen, joka "iskee tulta" eikä Kate ole sellainen, vaikka täyttääkin ulkoisesti kauniin naisen speksin. Se jokin vain puuttuu, ei tule saamaan multa.

[/quote]

Jep joo. Happamia sanoi kettu. Ja ei sais multa, sanoo ruma mies jolla menee heti defenssit päälle kun puhutaan naisesta johon itsellö ei olisi pienintäkään mahdollisuutta.

[/quote]

En ymmärrä sua, ei kumppani ole mikään esine tai saalis jota näytetään kavereille. Olen myös oppinut luottamaan vaistoihini ja pidän enemmän sellaista naisista, jotka pääsevät tuon suodattimen läpi. Olen myös täysin sinut sen kanssa, etten aio ja halua panna maapallon jokaista naista. Mulle riittää ihan hyvin vaimoni ja mikäli hänestä eroaisin, niin ne 1-2%, jotka vaikuttavat todella pantavilta.

Älkääkä edes kuvitelko, ettenkö saisi naista. Lähtisi ihan helpolla sormia napsauttamalla, mutta mun vaimo on hyvin koulutettu, osaa nussia ja on just niin tuhma, ettei Kate:lla ole mitään mahkuja pärjätä. Ja, jos voisin laittaa kuvan hänestä, niin ymmärtäisitte miksi oon tykännyt 28 vuotta... :)

Vierailija
97/107 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tuon tissit on enemmistön mielestä kauniit? Jos irrottaa asiayhteydestä, ihan pelkkänä rintojen muodon arviona?

(mulla on itselläni saman malliset, just vähän riippuvat löllykät ja itselleni ne aiheuttaa epävarmuutta..siksi kyselen.)

Tässä vielä ne tissit:

http://tinypic.com/view.php?pic=122c6l5&s=5#.UtgRGIEyAm8

Vierailija
98/107 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 22:44"]

En viehöty blondeista enkä kuolaa isojen rintojen perään. Suomalaisnaiset ymmärrettävästi haluaisivat ajatella, että "vaalea ja kurvikas" olisi todella "jokaisen miehen mieleen", mutta tämä ei vain pidä paikkaansa.

Ja tällä en tarkoita, ettenkö pitäisi Uptonia ihan edustavana.

[/quote]

Luulen, että suomalaisten naisten ajatustapa vaihtelee yhtä paljon kuin suomalaisten miestenkin ajatusmaailma. Sitä paitsi kuinka moni suomalainen aikuinen nainen on vaalea ja muodokas? 

Minulle tosiasia tuon naisen kuvan näkemisessä on, että nainen on a) nätti naamastaan b) hoikka, mutta hieman plösössä kunnossa ja c) vartalomalliltaan ei erityinen. Tyypillinen ehkä, eli paksuvyötäröinen ja isotissinen (silikoni), ei missään nimessä erityisen kaunis.

En tiedä millainen vartalo ap:lla on, mutta ei varmastikaan ainakaan hoikka, kiinteä ja muodokas, koska sellainen tuskin ajattelisi hiustenväristä riippumatta, että kuvan kaltainen nainen on jokaisen miehen mieleen. 

Vierailija
99/107 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaadin nähdä tuon ilman meikkiä ja paparazzien ottamassa kuvassa. Ei noista lehtikuvista voi päätellä mitään naisen oikeasta ulkonäöstä. Näillä tiedoilla en panisi, varmasti on tuolla kaiken pakkelin alla aknea ja selluliitteja on siloteltu pois. Aknessa ja selluliitissa ei siis sinällään ole mitään vikaa niin kauan kun niitä ei yritetä huijata piiloon.

M27

Vierailija
100/107 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä hyvä kuva katen vartalosta. Jokaisen miehen unelma? Täydellinen? http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/4947926/Kate-Uptons-fury-as-old-pics-appear-in-Victorias-Secret-catalogue.html

En vaihtaisi omaani tuohon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme