Tämä nainen on jokaisen miehen mieleen ;)
Kaunis, viaton, blondi sensuelli
http://reign23.com/wp-content/uploads/2013/08/Kate-Upton.jpg
http://siswimdaily.files.wordpress.com/2013/04/kate-upton-10.jpg%3Fw%3D412%26h%3D600
Kommentit (107)
Älä puhu paskaa etkö muka panis t.oikea mies
Hyvät olkavarret. Noilla pääsee pitkälle!
T. Coach
[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 21:32"]
hmm... outo mahan pönötys-asento..onko tuo nyt sitten seksikästä? joo ja miksi naisen pitäisi olla julkkis ja juuri rannalla poseeraava puolialaston malli/näyttelijä?? kyllähän moni mies innostuu kenestä tahansa "kauniista" naisesta
[/quote]
Pönöttää, kun hänellä ei ole takapuolta. Yrittää siis epätoivoisesti tehdä itselleen sellaisen. Ehkä photoshopilla on saatu jotain aikaiseksi.
kroppa juu, mutta en inhoan blondia hiusväriä...punainen/oranssi ja mieluiten luonnollisena värinä..
[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 23:12"]
Btw - näyttääkö teidän mielestä sen rinnat omilta?
http://famousplastic.net/2011/09/09/kate-upton-does-not-have-breast-implants/
Minusta tuossa on aika terävä reuna rintojen välissä, jutussa epäillään että olis kokonaan aidot, mut ainakaan mun d-kupin rinnat ei muodosta tuollaisia selviä reunoja..
[/quote]
Sun D-kupin rinnat on huonot, Katen hyvät. Ei koko yksistään ole se pointti tässä.
Aika jännä juttu kun Scarlett Johanssoniakin on sanottu monesti maailman seksikkäimmäksi naiseksi, mutta silläkin on tuollaiset samankaltaiset rinnat (joita palstalaiset kutsuisi läskitisseiksi) Miksi palstalaiset on niin eri mieltä kuin suurin osa maailman ihmisistä?
[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 21:36"]
Kate Uptonin vartalo on suorastaan vastenmielisen mallinen. Maha on melkeinpä pyöreän muotoinen eikä vyörätöä käytännössä ole, vaikka kyseessä ei ole missään nimessä ylipainoinen nainen.
http://i.cdn.turner.com/si/pr/subs/swimsuit/images/13/13_kate-upton-body-paint_02.jpg
[/quote]
Okei, kiitti kokokuvasta. Onpa nainen pökkelö. ihan söpöt kasvot, mut liian pieni pää. Semmonen lapsekas jotenkin. Lölötissit. Silmät kivasti kierossa, vetoaa miehiin, koska antaa kuvan tyhmästä viattomasta, helposta naisesta. Tää on niitä samoja juttuja, että naiset tykkää leveäleukaisesta miehestä, koska hän olisi voimakas ja suojelee perhettä (mutta samalla omaa rikollisia piirteitä).
Totuus on, että ei kaikki miehet tuosta syty, koska kaikilla ei ole sama maku. Joitakin kiinnostaa älykkyys enemmän.
[quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 03:57"]
Aika jännä juttu kun Scarlett Johanssoniakin on sanottu monesti maailman seksikkäimmäksi naiseksi, mutta silläkin on tuollaiset samankaltaiset rinnat (joita palstalaiset kutsuisi läskitisseiksi) Miksi palstalaiset on niin eri mieltä kuin suurin osa maailman ihmisistä?
[/quote]
Scarlettin rinnathan on ihan erilaiset.
[quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 03:57"]
[/quote]
Scarlettin rinnathan on ihan erilaiset.
Jotenkin tuntuu vähän kummalliselta, että miten te kotiäidit oikein olette päässeet naimisiin lainkaan. Jos teillä on sellainen näkökanta, että juuri tämä saisi kenet tahansa miehen suomessa baarista. Miten te edes uskallatte päästää miehiänne baariin jos näkökantanne on tuollainen?
Täältä kirjoittelee mies 36-vee. Näyttää toi nainen ihan naiselta ja tissit on kivat, mutta pitää sitä tietty jotain muutakin olla, jotta sitä lähtee baarissa vokottelee. Pitäis vissiin jutella ton kans joskus, niin tietäis saisko se musta seuraa baarissa vai ei. Mitä sänkytouhuihin tulee, niin en lähtis, mulla on hyvä vaimo jo kotona, mutta ehkä voisin yhdet tanssit tanssahdella.
Mut laitetaan nyt vielä tässä sitten samoin speksein, että siinä ois mies kaikkien tämän keskustelun naisten mieleen:
http://www.wired.com/images_blogs/business/2012/04/larrypage.jpg
Eiks oo huippu?
Musta Candice Swanepoel pesee Katen mennen tullen. Siinä tyttösessä on jotain "viatonta". Enkä nyt tarkoita niitä V.Secretin enkelisiipiä :)
t.N35
[quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 10:35"]
Musta Candice Swanepoel pesee Katen mennen tullen. Siinä tyttösessä on jotain "viatonta". Enkä nyt tarkoita niitä V.Secretin enkelisiipiä :)
t.N35
[/quote]
Kyllähän tuo nätti on ja kroppa paremmassa kuosissa kuin Katella. Mutta tarjonta munkkiosastolla ei ole samaa luokkaa ..
Ihana lukea näitä kommentteja, kun oma kroppa lähes vastaava kuin Katella... Kylkiluitako tässä pitäis käydä poistaa, jotta ei olis kauhee rasvainen, vyötärötön läskikasa? Urheilua kyllä harrastan.
Onneks on sentään tumma tukka, muutenhan sitä olis vielä täysin aivotonkin! Ette yhtään ole ennakkoluuloisia. Kiva huomata.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 22:56"]
[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 16:55"]
Liian lapsenkasvoinen mulle. Ja noi turpeat rinnat...ei niissä mitään vikaa ole, ihan kauniit, mutta ei vaan silleen mun number one juttu. Eli täällä mies, jota toi neito saisi lämmitellä ennen kuin innostun, lähtökohtaisesti olisin aika viilee.
m33
[/quote]
Kai sinä tajuat ettei kukaan usko tätä.
[/quote]
Näköjään ei usko, mutta mä maalaan sulle tän tilanteen: mä olen kolmekybänen mies, ihan ok tyyppi. Tykkään ihmisistä ja tietenkin naisista vietävästi. Jotta hullaannun johonkin naiseen, muhun pitää tehdä vaikutus - ihan samalla tavalla kuin suhunkin. Vaikutuksen tekeminen taas vaatii karismaa.
No niin, mennään baariin. Mä olen tiskillä ja siihen viereen tulee Kate Upton. Koska se on helvetin hyvännäköinen, se on tottunut saamaan huomiota - siitä huokuu sellainen nuolemalla tehty itsevarmuus. Se on kasvoiltaan ihan lapsi, se on mua helvetisti nuorempi, sellanen kiiltokuvamainen tyttönen.
On ihan mahdollista, että Kate katsoisi mua silmiin ja mun polvet menis hyytelöksi. Tähdet on joskus kummissa asennoissa - mutta noista valokuvista mulle huokuu sellainen ihminen, joka ei voi opettaa mulle mitään. Sellanen prinsessa, joka tarvii statusmiehen. Ei toimi mulle. Mä tarviin jonkun yhteyden.
Tuli muuten mieleen, että mä olen antanut pakit yhdelle valokuvamallille, joka halusi mun kanssa seksisuhteen. Älä käsitä väärin: mä en syty rumille naisille yhtään - mutta karisma on se, jolla mut kaadetaan.
[quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 11:05"]
[quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 10:35"]
t.N35
[/quote]
Kyllähän tuo nätti on ja kroppa paremmassa kuosissa kuin Katella. Mutta tarjonta munkkiosastolla ei ole samaa luokkaa ..
[/quote]
Mutta kaikki eivät välitäkään possunmunkista. Joskus normaali hillomunkki on parempi.
Ja pakko todeta vielä, että hoikassa hyvin muodostuneessa varressa ei tarvitakaan megamunkkeja, vaan tavalliset näyttää hotilta, ja jopa isoltakin.
Nam! Juuri sellainen pehmolelu, jonka haluaisi ottaa kainaloon illalla nukkumaan mennessä.
[quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 10:19"]
Mut laitetaan nyt vielä tässä sitten samoin speksein, että siinä ois mies kaikkien tämän keskustelun naisten mieleen:
http://www.wired.com/images_blogs/business/2012/04/larrypage.jpg
Eiks oo huippu?
[/quote]
Höpöhöpö tuo mies ei todellakaan ole kuin yhden saati kahden naisen mieleen (äiti mukaan luettuna).
[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 16:49"]Läskitissi.
[/quote]
Oletko koskaan ottanut selvää mitä rinnat pääasiassa pitävät sisällään? :D