Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko elänyt huonossa suhteessa? Millaista oli?

Vierailija
02.01.2014 |

mitkä asiat olivat huonosti?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli flegmaattinen. Teki töitä kotona, joten makasi kaiket päivät sohvallöa läppäri mahan päällä. Me ei tehty mitään yhdessä, miestä ei huvittanut tai hän ei "jaksanut". Seksiä viimeisten kolmen vuoden aikana oli kaksi kertaa. Miestä ei huvittanut. Minä pöljä passasin miestä, hoidin kaikki kotiin liittyvät  työt ja ymmärsin loputtomiin. Olin tossukka vailla itsekunnioitusta tai omia mielipiteitä ja varmaan juuri siksi olin epäviehättävä. Erosta on nyt aikaa 5v, enkä ole koskaan katunut sitä.

Vierailija
2/5 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen kyttäsi kaikkea, mitä tein. Vaati 24/7 pääsyä puhelimeen, poisti mun yhteystietoja, poisti mun facebook-kavereita ja määritteli, keiden kanssa saan viettää aikaani. Vaati saada vastailla mun tekstiviesteihin ja muihin viesteihin. Onneksi pääsin siitä sairaasta akasta eroon, vaikka oli työn ja tuskan takana. Suomeksi siis yritti pakottaa mut olemaan uskollinen ja rakastava, ja lopulta ihmetteli, kun ei onnistunut! Ja siis kertaakaan en pettänyt, ja todella yritin rakastaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 15:03"]

Nainen kyttäsi kaikkea, mitä tein. Vaati 24/7 pääsyä puhelimeen, poisti mun yhteystietoja, poisti mun facebook-kavereita ja määritteli, keiden kanssa saan viettää aikaani. Vaati saada vastailla mun tekstiviesteihin ja muihin viesteihin. Onneksi pääsin siitä sairaasta akasta eroon, vaikka oli työn ja tuskan takana. Suomeksi siis yritti pakottaa mut olemaan uskollinen ja rakastava, ja lopulta ihmetteli, kun ei onnistunut! Ja siis kertaakaan en pettänyt, ja todella yritin rakastaa.

[/quote]

Siis selvennän, vaati saada vastata mulle tulleisiin viesteihin (mitä oli tullut kavereilta ja sukulaisilta), eikä siis mun hänelle lähettämiin viesteihin... Tunnekuohussa kun kirjoittaa, tulee vähän epäselvyyksiä, sori!

Vierailija
4/5 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sai ensimmäisen mustasukkaisuusraivokohtauksen päivä sen jälkeen, kun oltiin muutettu yhteen. Suuttui, kun miespuolinen vanha luokkakaveri tervehti facebookissa. Tenttasi seuraavat kolme vuotta uudestaan ja uudestaan ne samat (kaikki miespuoliset) facekaverit läpi tyyliin "ootko pannu tuota, tai tuota tai tuota, varmaan oot). Ajan myötä sai enemmän ja enemmän niitä raivostumisia ihan mistä tahansa syystä, nakkeli silloin aina astioita ja muuta pitkin seiniä. Syytti minua siitä, ettei meillä ole koskaan rahaa, vaikka myöhemmin selvisi että äijällä oli paha peliongelma ja pelasi useat vuokrarahatkin nettipeleissä. Asunto oli vielä minun nimissä ja vuokrarästit jäi siis mun niskoille...

Perjantait oli ihan täysin pilalla, jos ei ollut rahaa ryypätä. Soitteli aina äitinsä ja kaverinsa läpi rahaa ruinaten, väitti että pitäis ostaa ruokaa vaikka viinaan tai peleihin ne aina meni. Oli myös aina mun syytä, kun hävisi monta sataa niihin. Olis pitäny esim. Yöllä osata herätä "estämään"Kännissä reuhas mulle aina ja haukkui ihan lyttyyn.

Oli varma että olin pettänyt jonkun ählämipizzanpyörittäjän kanssa (enkä muuten todellakaan ollut), veti kännit ja kävi ensin uhkailemassa sitä tyyppiä, tulo sitten yöllä kotiin ja pisti koko kämpän paskaksi, nakkeli mua pitkin seiniä ja lopulta rappuun ilman avaimia tai mitään.. poliisit onneksi sattui muuten vaan paikalle ja auttoi. Tai siis veivät mut hotelliin yöksi (sinne meni satanen) mies sai jäähä kotia nukkumaan. Asuttiin mulle vieraalla paikkakunnalla enkä tuntenut vielä silloin sieltä ketään.

Myöhemmin saatiin häätö niiden vuokrarästien takia ja muutimme viereiselle paikkakunnalle, josta kuljin kouluun vielä sinne edelliselle. Sain myös vihdoin työpaikan ja mun päivät olikin sitten pitkiä, lähdin kotoa aamukuudelta ja olin kotona yhdentoista jälkeen illalla. Mies valitti siitäkin, olis kuulemma pitäny lopettaa työt, varmaan petin sielläki jonku kanssa.

Tällä tyypillä oli itsellään jotain naikkosia joita netissä vikitteli, varmaan myös baarireissuillaan sääti jotain.

Haukkui mua äidilleen ja äitinsä vihasi mua, kaikki oli kuulemma mun syytä.

Yks ilta oli sitten riipassu taas viinapullon ja alkoi riehumaan kun tulin töistä. Hyvä kun en saanu puukosta... no siihen se juttu sitten vihdoin päättyi.

On sitä ollu uskomattoman typerä ja epävarma idiootti, kun on tuommosta katellu. Eron jälkeen tää väitti, että olin velkaa hänelle useamman satasen, tuli mun työpaikalle uhkailemaan ja lähetteli ties mitä törkyviestejä vielä vuodenkin jälkeen erosta.

Se oli aika paska suhde.

Vierailija
5/5 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pelkkä kodinhoitaja ja kamalassa seksinpuutteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän