Ruma ja lihava.
Moikka. :) Olen 15-vuotias, ylipainoinen tyttö painoni on 69.4kg ja olen 160cm.. Olen monesti ajatellut laihduttavani, mutta perheessäni herkutellaan PALJON. En uskalla kertoa muille, että haluan laihtua ja herkkuja ei saa syödä silloin kun minä olen paikalla. :/
Leikkasin pari viikkoa sitten myös hiukset lyhyiksi.. Aluksi mun hiukset oli rintojen alapuolella ja nyt just ja just korvat peittyy. Leikkasin hiukset, koska halusin vaihtelua. Mutta arvatkaas, kun nämä ei sovi mulle yhtään niin vähänkö vi*uttaa. :(
En osaa meikata ja kasvot todella kuivat. Laitan ripsiväriä, huulirasvaa, meikkivoidetta ja puuteria ja oon laittanu aurinkorasvaa kosteusvoiteen sijasta enkä tiiä toimiiks tää ollenkaa. :\
Niin ja mulla on klipseillä kiinnitettävät pidennykset, mut voin vaa sanoo et päässä niin hemmetin epämukavat et en tykkää käyttää.
Pojatkaan ei tykkää musta muutakun kaverina ja usein jotkut haukkuu läskiksi.
Miten saan itsestä nätin ja normaalipainosen? Haluisin niin kovasti olla ainaki alle 60kilonen!
Kommentit (9)
Lähde laihikselle fiiliksellä "MÄ PYSTYN TÄHÄN! :)" Etsi joku sulle sopiva laji/harrastus mistä pidät ja urheilusta tulee myös hauskaa.. (:
Lähde laihikselle fiiliksellä "MÄ PYSTYN TÄHÄN! :)" Etsi joku sulle sopiva laji/harrastus mistä pidät ja urheilusta tulee myös hauskaa.. (:
Kannattaa varata aika kosmetologille, sieltä saat vinkkejä ihon hoitoon ja meikkaamiseen. Ja tukka kasvaa ihan itsestään takaisin!
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 22:34"]Lenkkejä, lenkkejä.. lenkille silloin, kun muut popsii herkkuja ja sanot ettei mulle säästetä!
[/quote]
Näinhän se menee. Korvaa herkut esimerkiksi marjapirtelöillä, dippaa kurkkua/porkkanaa jne.. Ei niistä "kunnon" herkuistakaan tarvitse kokonaan kieltäytyä, mutta pidä kohtuus.
Itse syön kerran viikossa yhdellä aterialla ihan mitä haluan, siis vaikkapa itse kokatun hampurilaisen ranskalaisilla tai toast-leivän Dinerissa. Näin on herkkuhimokin laantunut ja suklaapatukka menee vain kerran kuukaudessa :)
Kannattaa ostaa kunnon kosteusvoide kuivaa nassua varten. Meikki kuulostaa hyvältä eikä sun ikäinen paljoa tarvitsekaan, mutta katso Youtubesta tutoriaaleja jos kaipaat opastusta.
Pienennä annoksia, eli syö vain yksi korvapuusti kahden sijaan, syö enemmän kasviksia (rakastu parsakaaliin, porkkanaan ym..) ja jos et kotona kehtaa mainostaa laihdutusta, niin ala kokkaa uusia ruokalajeja ja käytä enemmän kasviksia. Ei tartte tehdä numeroa siitä, mutta pidä vaan pintasi. Ja älä ota epäterveellisiä asioita, sano vaan ettet jaksa tai ettet nyt niin tykkää..
Aloita lenkkeily. Voit tehdä sen tosi iisisti ihan vain kävelemällä reippaasti joka päivä vaikka tunnin verran. Ei tarvi hikijumpalla lähteä liikkeelle.
Toinen kova sana on annoskoon pienentäminen. Eli älä syö itseäsi ähkyyn. Hyvä sääntö oikeinsyömiselle on se, että et tunne oloasi raskaaksi aterian jälkeen, etkä tarvitse mitään "sulattelua" sohvalla. Jos syömisen jälkeen tunnet pystyväsi juoksemaan ilman ongelmia, olet syönyt oikein.
Lenkkejä, lenkkejä.. lenkille silloin, kun muut popsii herkkuja ja sanot ettei mulle säästetä!