Samuli Edelmann ja Katariina Kaitue - mimuhinointia parkkihallissa
Eikö Samuli enää ole Vesalan kanssa? Tai siis voihan se toki ollakin, mutta...
?????
Kommentit (241)
Samulissa kiehtoo naisia läsnäolo, tietynlainen presenssi. Sekä syvällisyys ja salaperäisyys, vaitonaisuus. Mutta Samulin ikäisenä naisena voin sanoa ettei se kiehtova mysteeri välttämättä kätke sisälleen mitään ihmeellistä, toimii vain iskuvälineenä. Koettu on 😂
Vierailija kirjoitti:
Samulissa kiehtoo naisia läsnäolo, tietynlainen presenssi. Sekä syvällisyys ja salaperäisyys, vaitonaisuus. Mutta Samulin ikäisenä naisena voin sanoa ettei se kiehtova mysteeri välttämättä kätke sisälleen mitään ihmeellistä, toimii vain iskuvälineenä. Koettu on 😂
Joo, olen ymmärtänyt, että Samulin ovat kokeneet aika monet naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, olen ymmärtänyt, että Samulin ovat kokeneet aika monet naiset.
Voisi kai sanoa, että kiertopalkinto miehekseen. Ja sellaisen takia Kaitueen avioliitto mäsäksi.
Voiku ois saanut olla siinä autossa Katariinan tilalla!
Vierailija kirjoitti:
Pyri Teatterikorkeaan, pääse sisälle, opiskele, valmistu, saa töitä, etene samoihin leffoihin kuin Samuli niin saatat päästä tuollaiseen kohtaukseen hänen kanssaan. Tai sitten jatka vain unelmoimista.
Vierailija kirjoitti:
Samuli on ottanut vähän lihaa luiden päälle.
https://www.seiska.fi/Uutiset/Oho-Katariina-Kaitueen-kanssa-kuherrellee…
Vierailija kirjoitti:
Ja että Kaitue itki! Kysehän voi olla ihan mistä vaan,vaikka lohduttamisesta.
Mä oikeesti luulin, että siellä on ollut ikkunan huurussa ja Kaitueen jalat tulleet ikkunoista ulos.. Ihan turhaa älämölöä taas.
Näin ne kuvat. Jotain pussailua tai suutelemista, päät vastakkain. Siitä pari kuvaa, sitten muut kuvat vain tavallisesti, vaikkakin lähekkäin. Eli pettämistä kyllä, mutta ei mitään tuollaista mitä kuvailit.
Vierailija kirjoitti:
Mä olisin ollut mieluummin Samulin tilalla, Katariina on niin suloisen kaunis näin naisenkin silmään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olisin ollut mieluummin Samulin tilalla, Katariina on niin suloisen kaunis näin naisenkin silmään.
Yäk, ei taida Katariina olla sinun heiniäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaitue sitten pisti maineensa vessanpöntöstä kerralla.
Eikö aikuisilla ihmisillä ole mitään muuta paikkaa kuin auto? Vai eikö hotelliin riitä rahat. Voi hyvänen aika.Miten Samulin maine ei mennyt samasta asiasta?
Samuli on tässä kieltämättä aika turvassa (pun not intended), koska hän on eronnut eikä suhteen tilasta pohjoisen tyttöön tiedetä ainakaan tässä ketjussa mitään. Toisaalta Samulin idea saattoi olla tuo puolijulkinen paikka juuri siksi, ettei hän itse ole vaarassa. Ei sitä koskaan tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Samulin miehekkyys, lämpö ja karisma. Kukapa ei sulaisi sen edessä....
P.a.n.i.s.i.n.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samulin miehekkyys, lämpö ja karisma. Kukapa ei sulaisi sen edessä....
P.a.n.i.s.i.n.
Lakatkaa esineellistämästä Samulia.
Vierailija kirjoitti:
Lumikit oli hieno. Oliko se Kaitueen kirjoittama ja ohjaama ja näyttelikö itse siinä?
Lumikin on Liisa-Maija Laaksosen käsikirjoittama, eli Kaitueen äidin. Huippuraina, kyllä piti itkeä oikein kunnolla. Laatudraamaa, näyttelijät huippua.
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2008/04/24/lumikit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaitue sitten pisti maineensa vessanpöntöstä kerralla.
Eikö aikuisilla ihmisillä ole mitään muuta paikkaa kuin auto? Vai eikö hotelliin riitä rahat. Voi hyvänen aika.Miten Samulin maine ei mennyt samasta asiasta?
Eikös se ole vapaa poika-mies (eronnut)?
Ai onko samulilla ollut joskus maine, tarkoitan hyvä sellainen, typerys se on ollut iän kaiken.
Onko Seiskassa jatkoa mu hinointiin,lukee koti myynnissä,kumman koti?
Vierailija kirjoitti:
Painetussa seiskassa vai?
Netissä lukee vain, että joku lukija on vinkannut, että Samuli on hellästi taputellut Katariinaa Elitessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Netissä lukee vain, että joku lukija on vinkannut, että Samuli on hellästi taputellut Katariinaa Elitessä.
Jep,uusimmassa Seiskan kannessa lukee : Koti myynnissä! kumpikohan myy kotiaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep,uusimmassa Seiskan kannessa lukee : Koti myynnissä! kumpikohan myy kotiaan...
Luulen, että se on Samuli, joka on eronnut jo aikaa sitten. Kyllä se aika nopeaa toimintaa olisi, jos Kaitueiden koti olisi myynnissä - onhan lehden ilmestymisestä vain viikko. Tässä haetaan vain sensaatiota.
Ja että Kaitue itki! Kysehän voi olla ihan mistä vaan,vaikka lohduttamisesta.
Mä oikeesti luulin, että siellä on ollut ikkunan huurussa ja Kaitueen jalat tulleet ikkunoista ulos.. Ihan turhaa älämölöä taas.