Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Isoilla naisilla isompi alapääkin?

Vierailija
28.12.2013 |

Onko myös väljempi?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei, ei se laajene läskin mukana.

Vierailija
2/10 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se nyt selvää, että mitä isompi ihminen, sitä isompaa kaikki. Jos sulla olisi vaikka kolme kertaa sen kokoinen pää, kuin nyt, niin eikö vain, että sieraimetkin olisi sitten suhteessa siihen; kolme kertaa isommat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin pienikokoisilla aasialaisnaisilla on usein tiukka verrattuna 'normaalinkokoiseen' täkäläiseen naiseen. Tästä voisi vetää loogisen johtopäätöksen, että välys lisääntyy koon kasvaessa... 

Vierailija
4/10 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis sama, kun kysyn, että onko lihavilla miehillä paksu kalu, tai onko pitkillä miehillä pitkä kalu ja laihalla miehellä ohut kalu?????

Joo, ei se ihan silleen mene.

Vierailija
5/10 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis sama, kun kysyn, että onko lihavilla miehillä paksu kalu, tai onko pitkillä miehillä pitkä kalu ja laihalla miehellä ohut kalu?????

Joo, ei se ihan silleen mene.

Vierailija
6/10 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on lihava nainen, niin tietty pipari on myös aina suurempi ja väljempi.

Vierailija
7/10 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos on läski niin sitä on sielläkin, joten tiukempihan se on.

Vierailija
8/10 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia monet lihavat naiset ovat mieltyneet fistaukseen. Kun tavara on väljä sinne on saatava jotain isompaa.

Vierailija
9/10 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 15:30"]

Tämän takia monet lihavat naiset ovat mieltyneet fistaukseen. Kun tavara on väljä sinne on saatava jotain isompaa.

[/quote]

Hyi helvetti! Ei kyllä ole!

Minulla on ollut pieni aina, olin 60 kiloinen tai 130 kiloinen, ja synnyttänytkin olen tässä välissä. Olen lukenut että lihavilla on tiukemman tuntuinen, ne läskithän puristaa sitä kiinni, eikä venytä auki. Vai oletko nähnyt että lihavilla on sieraimetkin isommat?

Mulla on kauheeta aina kun pitää mennä johonkin papa-kokeeseen, kun jotkut yrittää tunkea mun sisälle jotain norsulle tarkotettua metallista pillunlevitysvehjettä, ottaa niin helvetin kipeetä, sit ne vaivautuneena vaihtaa pienenpään. Kuvitteleeko ammatti-ihmisetkin sen perusteella että olen lihava ja melko pitkä, että mun värkkikin on joku lentokonehalli?

Vierailija
10/10 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ne kokeneet miehet eli ei mitkään mutu-lassukat sanoo että lihavimmilla on tiukempi, ja onhan se loogistakin; esim pullemman tyyön napa on tiukempi kolo kuin kukkakepin avoimena ammottava. Ja luutkin niillä painaa inhottavasti häpykummulla.

Ja siksipä monet pulskemman kanssa puuhanneet sanoo että sellaisen naisen pillu on ihan omanlainen kokemuksena, imee kovempaa kalun sisään ja puristaa paremmin. Keskenkasvuiset nulikat sitten huutelee mitä sylki tuo suuhunsa ja runkkaa koneella viikonlopusta toiseen. Mutta kukas niitä viitsii edes noteerata.