Vierailija

Mitä kaikkia uskontoja on näiden menestyneiden yritysten takana?

• ylös 21
  • alas 10

Sivut

Kommentit (141)

Lestadiolaisuus tyyliin kaikkien talofirmojen taustalla ja alalla muutenkin.

Vaikeaa on talo rakentaa, jos haluaa välttää.

• ylös 132
  • alas 7

Viesti jäi vaillinaiseksi.

Esim Manpowerin takana ovat

Skientologit  vai muistanko ihan väärin?

• ylös 18
  • alas 4
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Itsellä tuli myös mieleen talopaketit ja lestat. Taitaa olla myös aika monta keittiöfirmaa ja huonekalukauppaa lestojen käsissä.

• ylös 94
  • alas 3

AP, kirjoitat "näiden yritysten takana". Siis minkä näiden yritysten? Et mainitse ainuttakaan. Etkö tiedä, luulet vain? Sitä paitsi: mitä väliä sen on, mihin uskonnolliseen liikkeeseen joku kuuluu tai ei kuulu? Valmistavatko lestadiolaisten johtamat talotehtaat kenties huonompia taloja? Muista, että luulo ei ole koskaan tiedon väärtti.

• ylös 63
  • alas 51

Kokkolan ja Pietarsaaren poliisilaitos on aika hyvin lessujen käsissä. Halpa-Halli-ketju on helluntailaisten ja Sepon Kulta-ketju jonkun lahkon myös.

• ylös 90
  • alas 6
Vierailija

AP, kirjoitat "näiden yritysten takana". Siis minkä näiden yritysten? Et mainitse ainuttakaan. Etkö tiedä, luulet vain? Sitä paitsi: mitä väliä sen on, mihin uskonnolliseen liikkeeseen joku kuuluu tai ei kuulu? Valmistavatko lestadiolaisten johtamat talotehtaat kenties huonompia taloja? Muista, että luulo ei ole koskaan tiedon väärtti.

Onhan sillä väliä. Koska esim. minä pidäs sekä scientologiaa että vanhoillislestadiolaisuutta vaarallisena lahkolaisuutena, joka tuhoaa ihmisen psyyken ja persoonan, niin en tahdo rahallisesti tukea tuollaista toimintaa. Edes välillisesti. Mikäs se muuten oli se espoolainen Koivuniemilahko? Siellähän käytettiin uskoon tulleita nuoria insinöörejä törkeästi hyväksi. Mitäs kaikkia yrityksiä niillä olikaan? Mainontaa muistaakseni ainakin...onko se lahko ja yritykset vielä pystyssä?

• ylös 164
  • alas 23

Maskun omistaja lestadiolainen?

Koivuniemi näyttää voivan hyvin, se on ex-maitobaarilahkolaisten hallussa

• ylös 43
  • alas 2

Oulun seudulla lessufirmoja on paljon. Ainakin Talenom, Tarraserif, Coronaria tulevat yhtäkkiä mieleen. Ja tosiaan raksafirmoja myös.

• ylös 55
  • alas 1

Voitteko valaista lisää?

Kuka on Maskun omistaja? Kuka Koivuniemi?

Kuka maitobaarin takana?

Lyhyesti  ;)

Vierailija

Maskun omistaja lestadiolainen?

Koivuniemi näyttää voivan hyvin, se on ex-maitobaarilahkolaisten hallussa

Voiko listata yksinkertaisesti?

Lestadiolaiset...

helluntalaiset

skientologit..esim. Manpower

jne.

Ei minulle ainakaan olisi ongelma, jos käyttämäni raksafirman omistaja (ja ehkä myös työntekijät) olisivat lestadiolaisia. Ihmisiä hekin ovat, ja työstä / talopaketista maksamani rahat menisivät kuitenkin näiden henkilöille ja heidän perheilleen eikä vl-liikkeelle. Itse asiassa saattaisin pitää lestadiolaisuutta raksahommissa jopa etuna, sillä lestadioilainen työntekijä ei ainakaan tule töihin humalassa eikä ole poissa krapulan takia (en siis itse ole vl).

Koivuniemen firmaa en sen sijaan käyttäisi, koska sen firman rahat kaiken käytettävissä olevan tiedon mukaan menevät lahkon johtajalle, ja firman työntekijöille maksetaan tosi huonoa palkkaa (varsinkin, jos ottaa huomioon sen, millaisia määriä ylitöitä työntekijöiltä vaaditaan ilman korvauksia). Tosin käsittääkseni firman asiakkaat ovat kyllä olleet tyytyväisiä firman tekemän työn laatuun.

• ylös 86
  • alas 31

Maitobaari on suljettu uskonlahko, jonka perusti Tapani Koivuniemi Otaniemessä Espoossa. Uskonlahko on tunnettu jäsentensä systemaattisesta psyykkisestä nöyryytyksestä, siitä, että naisten painoindeksi esim. on määrätty (oisko ollut ettei saa olla yli 16), lapset pitää kotikouluttaa jne. Lahkolaiset ovat korkeakoulutettua väkeä jotka tekevät pitkää päivää perustajan firmassa pikkuruisella palkalla ja ovat ylpeitä tehdessään herralleen hyvää. Googlaa "Tapani Koivuniemen uskonlahko".

• ylös 66
  • alas 0

Siis lestadiolaistaustaiset, helluntalaistaistaustaiset yritykset

En myöskään haluaisi tukea skientologiaa. Kaikki Man-alkuiset yritykset  taitanevat Suomessa olla skientologien hallussa....Manpower (nimikin jo kertoo)...

• ylös 31
  • alas 1
Vierailija

Ei minulle ainakaan olisi ongelma, jos käyttämäni raksafirman omistaja (ja ehkä myös työntekijät) olisivat lestadiolaisia. Ihmisiä hekin ovat, ja työstä / talopaketista maksamani rahat menisivät kuitenkin näiden henkilöille ja heidän perheilleen eikä vl-liikkeelle. Itse asiassa saattaisin pitää lestadiolaisuutta raksahommissa jopa etuna, sillä lestadioilainen työntekijä ei ainakaan tule töihin humalassa eikä ole poissa krapulan takia (en siis itse ole vl).

Koivuniemen firmaa en sen sijaan käyttäisi, koska sen firman rahat kaiken käytettävissä olevan tiedon mukaan menevät lahkon johtajalle, ja firman työntekijöille maksetaan tosi huonoa palkkaa (varsinkin, jos ottaa huomioon sen, millaisia määriä ylitöitä työntekijöiltä vaaditaan ilman korvauksia). Tosin käsittääkseni firman asiakkaat ovat kyllä olleet tyytyväisiä firman tekemän työn laatuun.

Ai lestadilaisuus jokin hyvän työntekijän merkki...nyt unen näit...meillä eräs lesta pisteli surutta tavaraa omaan sekä sukulaistensa taskuihin, juoruili, kylvi pahaa mieltä työtoverien kesken, hyvin maistui alko ja tupakkakin....ei kiitos enää ikinä tätä lajia...

• ylös 92
  • alas 22
Vierailija
Vierailija

Ai lestadilaisuus jokin hyvän työntekijän merkki...nyt unen näit...meillä eräs lesta pisteli surutta tavaraa omaan sekä sukulaistensa taskuihin, juoruili, kylvi pahaa mieltä työtoverien kesken, hyvin maistui alko ja tupakkakin....ei kiitos enää ikinä tätä lajia...

Ei uskonto takaa raitista tai hyvää työntekijää. Itse tunnen myös yhden vl raksalaisen. Kyllä tupakka palaa ja usein on ihan umpitunnelissa. Tuppaa myös juomaan rähinäviinaa niin että maanantaisin on yleensä mustasilmä tai sitten jotain työtäkin haittaavaa vammaa. Lisäksi on todella hajamielinen ja hälläväliä-asenteella tekee hommansa (jos tekee). En kykene ymmärtämään miksi ei ole saanut potkuja jo ajatsitten.

• ylös 67
  • alas 4

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat