Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tantraorgasmihieronta, kokeiltu on

Vierailija
26.12.2013 |

Me kokeiltiin tätä ja kyllä se meillä toimii. Ekalla kerralla meni noin 13 minuuttia, eilen illalla vain 10 minuuttiia ennen O:ta.  Taidetaan ottaa vaihtoehdoksi siihen tavalliseen, että minä olen miehen päällä nelinkontin nuoltavana. (Kopioin ohjeen täältä.)

Tantra-orgasmihieronta. Siitä on video youtubessa, mutta koska kaikki eivät osaa englantia, pistän tänne lyhyen selostuksen suomeksi. Edellytys on että kumppanit tuntevat hyvin toisensa eivätkä häpeile toistensa alastomuutta.

Tässä meidän soveltamamme tapa:

1. Olemme alasti parisängyssä ja miehen pepun alla on kova tyyny. Näin hänen selkänsä ei rasitu.
2. Mieheni on oikeakätinen ja niin olemme peilikuvassa videoon nähden.
3. Vasemmalla kädelläni pidän kiinni miehen elimestä ja oikealla kädellä hyväilen rintojani.
4. Miehen vasemman käden keskisormi on pimpissä ja nimetön joko peppureiän päällä tai sisällä korkeintaan ensimmäiseen niveleen asti. Tässä jokainen noudattaa omia mieltymyksiään.

Sitten asiaan:
Olemme varanneet silikoniliukkaria käden ulottuville ja kellon siten, että näemme sen.
1. Asetun selälleni sänkyyn.
2. Mies istuu noin navan kohdalle katse jalkoihini päin kova tyyny peppunsa alla.
3. Mies nostaa oikean jalkansa lantioni ylitse toiselle puolelleni.
4. Minä nostan jalkani koukkuun mahdollisimman ylös.
5. Mies laittaa liukkaria runsaasti häpyyni ja osan vatsalleni ja peppuvakoon.
5. Mies työntää vasemman käden keski- ja nimettömän sormen sisääni.
6. Mies hyväilee oikealla kädellään reisieni sisäpintaa, vatsaa ja isoja häpyhuulia ja kertoo samalla positiivisin sanoin mitä hän näkee.
7. Mies pistää liukkaria häpykielelleni ja alkaa hyväillä sitä. Molemmat olemme niin hiljaa kuin mahdollista.
8. Tätä jatketaan 15 minuuttia, ei enempää, mutta vähemmän, jos minä en kestä enempää.
9. Saan orgasmin suunnilleen kymmenen minuutin kuluttua ja orgasmia jatkuu niin kauan kuin minä haluan sen jatkuvan.
10. Palkitsen mieheni nousemalla hänen päälleen ja ratsastan hänet siemensyöksyyn asti.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kokeiltiin tätä ja minä jäin koukkuun. Saan orkun noin 10 minuutissa enkä kyllä kestä sitä loppua viittä minuuttia vaan nousen alta ja alan ratsastamaan, kunnes mieheltä tulee. Minusta tämä on parempaa kuin suuseksi yksipuolisesti tai kuusysissä. Mies on täysillä mukana tämän tyyppisessä esileikissä. Meillä mies pistää vasemman käden peukalon ylempään ja keskisormen alempaan reikään, kun minä pidän siitä parhaiten kokeilujen jälkeen.

Vierailija
2/2 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me harrastetaan tätä niin, että mies istuu minuun päin jalkojeni välissä. Eli istutaan melkein sylikkäin vähän erillämme toisistamme, minä melkein selälläni. Saaaaan joka kerta ja sitten aloitamme varsinaiset hommat ja saan siinäkin joka kerta toisen kerran, jos mies samalla sormettaa minua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla