Vierailija

Jätti, koska tarvitsee omaa tilaa ja haluaa tapailla myös muita. Sanoi, ettei ota minuun yhteyttä, jotta saan aikaa toipua. Silti kuitenkin viestittelee, soittelee, haluaisi tavata, on ystävällinen ja lepertelee puhelimessa. Sanokaa, ettei mun tarvitse suostua tähän. Jos kerran lopetti suhteemme, niin saanhan mä hyvällä omallatunnolla olla vastaamatta? Sydän särkynyt jo muutenkin ihan tarpeeksi...

• ylös 25
  • alas 0

Sivut

Kommentit (45)

Pitää sua varalla, koska tietää kuinka ihastunut olet häneen. Sano että lopettaa viestittelyn. Suhteenne on jo ohi.

• ylös 27
  • alas 1
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tapasin miehen, joka ei halua seurustella, mutta kuitenkin tapailla yms. Eikä siis halua seksiä. Joten ota noista miehistä selvää. Itsehän tietenkin koko ajan odotan, että se muuttaisi mielensä... No ei kai tule tapahtumaan?

• ylös 12
  • alas 0

Haluaa myös varmistua, että pysyt sinkkuna. Pitää sua varalla, jos uusi viritys ei olekaan pitkäaikainen. 

• ylös 18
  • alas 0

Tuttu juttu. Pitää tosiaan varalla. Ei halua, että menet jollekin toiselle, mutta itse etsii koko ajan parempaa. Jos mainitset tavanneesi jonkun toisen, niin siitä se lepertely vasta alkaa. Ettet vaan lähde sen toisen matkaan. Hanki parempi mies.

• ylös 25
  • alas 0

Mun ex löysi toisen, mutta piti muhun sitkeästi yhteyttä 2 vuotta, kunnes vaihdoin puhelin.numeron ja muutin 300 km päähän. Miehet on kusipäitä, eli eivät halua että toinen saa oman elämän eron jälkeen.

• ylös 20
  • alas 0

Ehkä se ei olisi halunnut erota, vaan ottaa vain aikalisän. Mutta silti olet täysin vapaa olemaan vastaamatta. Mutta en usko, että aina on kyse itsekkäästä varallapitämisajattelusta. Kaikki eivät vain pysty esim. etenemään toisen tahtiin suhteessa. Oliko eroa edeltäneet jotkut vakiintumispuheet puoleltasi...?

12: No juuri näin oli. Mies oli vasta eronnut eikä pystynyt vakiintumaan kanssani, vaikka olisi halunnut. Halusi ottaa juuri "aikalisän". Minusta on kuitenkin väärin, että hän pitää minua edelleen tunnetasolla kiinni itsessään, vaikka haluaa tapailla muita. Minä haluan irti suhteesta ja odottelusta.

ap

No se ei kuulosta hyvälle, että haluaa aikalisän aikana tapailla muita. Saattaisihan siinä tietty niin käydäkin, että tapailisi, vaikka ei etukäteen niin sanoisi ja etukäteen haluaisikaan, mutta ihmettelen tuota yhtälöä: mies sanoi, että haluaa vakiintua (muttei pysty) ja haluaa siksi tapailla muita. Olisiko hyvä idea kysyä siltä, mitä vakiintuminen hänelle tarkoittaa? t. 12 Mutta edelleenkään; sun ei tarvitse tehdä mitään hänen takiaan. Vain itsesi takia teet. Jos haluat.

Mikä tässä on vaikeaa? Et vastaa puheluihin, etkä viesteihin, poistat facebook-kavereistasi, jne. Älä ryhdy roikkumaan löysässä hirressä!

• ylös 18
  • alas 0

Ehkä hän on sivistynyt ihminen joka ei näe syytä pistää välejä poikki hienoon ihmiseen vain siksi että ette enää seurustele.

Vierailija

Ehkä hän on sivistynyt ihminen joka ei näe syytä pistää välejä poikki hienoon ihmiseen vain siksi että ette enää seurustele.

Kääntelee veistä haavassa vaan ihan sivistyneisyyttään? Luitko aloituksen: on olemassa hei yhteydenpitoa ja yhteydenpitoa. Jos olisi kyse ehdottamastasi sivistyneestä, tämä tajuaisi, että ap:hen sattuu nyt tuollainen yhteydenpito. Vähintään olisi annettava ajan kulua ja onhan ystävyyden oltava molemminpuolista, ei niin, että toinen yksinään päättää olla sivistyneesti yhteydessä.

• ylös 16
  • alas 0

Samaa teki oma exäni. Huusi kun olin yhteydessä, mutta heti kun lopetin viestittelyn, alkoi viestejä tulemaan.  Älä vastaa. 

Ei vittu, oletko oikeasti noin saatanan tyhmä, että kyselet neuvoa täällä? Kai sä nyt sen itsekin tajuat, pitää tyhmää varalla kun tietää et olet siinä kiinni.

Pakko vielä lisätä, että ei me miehet ainoita ola jotka ei tajua antaa periksi. Omalla kohdallani on nainen jonka heivasin jo kohta 5 vuotta sitten ja oli eilen viimeksi käynyt oven takana jättämässä joulukortin, vittu että on tyhmä eikä tajua olla omissa oloissaan.

Piti ihan lukea tämä aloitus kahteen kertaan ja vermistaa, ettei kyseessä ole itse kirjoittamani viesti...

Samassa veneessä.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.