Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten pahasti pieni lapsi on vahingossa satuttanut sinua?

Vierailija
25.12.2013 |

Tuli vaan mieleen,kun juuri äsken 1v kolautti päänsä huuleeni. Taitaa tulla mustelma. 4v:n kanssa nenäni saa aina suuret vahinko osumat. Olin nuorempi,kun 1-2v tökkäsi sormella silmääni ja itse silmään tuli mustelma.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen ollessa noin 1,5v mieheni oli laittamassa häntä autoon turvaistuimeen kiinni, lapsi rimpuili, pää osui leuan alle, miehen hampaat kolahti kiinni ja toinen yläetuhammas poikki, siis mieheltä. Onneksi oli tapaturmavakuutus olemassa.

Minulla vastaavassa tilanteessa jäi vain kieli hampaiden väliin ja hammas meni kielen läpi.

Muutoin ihan mukava muksu.

Vierailija
2/11 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua puri tuollainen alle parivuotias peukaloon niin että veri lensi. samainen tyyppi puski päällä mummoa nenään, niin että veri lensi. Ihan kiva tyyppi muuten. Nyt on 11-vuotias ja vieläkin vähän kömpelö, tosin ei enää vaarallisesti...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samantyyppisiä leukaan päälaella -kolauttamisjuttuja on ollut meilläkin. Ehkä hassuin oli, kun esikoinen söi vahingossa piilolasini. Huitaisi minua silmään, piilari jäi sormeen kiinni ja siitä vips suuhun ja mahaan. 

Vierailija
4/11 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi! 

Vierailija
5/11 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempienkin lasten kanssa pktää olla varuillaan.....vähän testailtiin 13v juniorin kanssa lätkävarusteita ja nyt etsiskelen edes perjantaina aukiolevaa hammaslääkäriä Tampereelta...toinen etuhammas poikki ja toinen heiluu....aika lujaa kimposi pompusta kiekko ja suoraa suuhun. Onneksi lomaa vielä 2.5 viikkoa niin ehtii turvotus laskea....

Vierailija
6/11 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassisesti meilläkin tuo, että on kumauttanut takaraivolla huuleen niin että hammas upposi huulen sisäpintaan.

Mut varmaan pahimmat vauriot tuli terkkarille. Pidin lapsesta kiinni, mut silti lapsen jalka hytkyi niin että terkkari rokotti vahingossa itsensä. :-/

Vierailija
7/11 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuveljeni on murtanut nenäni, oli ihan pienenä (n. vuoden-2v ikäinen) sylissäni mökillä, en saanut laskea häntä lattialle, koska äitimme pesi lattiaa. Veljeni rimpuili ja lopulta ponkaisi päällään taakse päin ja takaraivo suoraan nenääni, joka murtui.. 

Vierailija
8/11 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaille 2v kaatu sängyllä seisoessan takaraivo edellä suoraan nenäni ja silmälasieni päälle, nenä murtui ja lapsen päähän vekki. Silmälasit vinksallaan..

Vierailija
9/11 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikani pamautti pienenä otsansa hampaisiini. Tälli oli tosi kova, mutta ainoa pysyvä haitta oli ihan sairaan komeat hampaanjäljet otsassaan. Pysyvän niistä teki se, että ne ikuistettiin tarhakuvaan ja ne on oikeasti tosi karmiva, joskin huvittava näky. Se valokuva piti esitellä tyttöystävällekin heti, kun tyttö tuli näytille. "Katso, äiti puri mua otsaan. Mulla oli tämmöinen lapsuus." Onneksi miniäkokelas on huumorinaisia...

Vierailija
10/11 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parivuotias lapseni ojenteli käsiään pinnasängystä kiukuissaan, ja olin siinä vieressä. Juuri kun käänsin pään kohti lasta, lapsen pikkurilli tökkäsi mua silmään. Pikkurillin kynsi raapaisi palkeenkielen silmän pintaan siihen iiriksen ja mustuaisen kohtaan, ja vertakin tuli. Ei muuta kun ensiapuun, jotain tulehdusta ehkäisevää silmävoidetta kehiin, ja paranihan se aikanaan. Jonkun aikaa oli näkö sumea. :) Sellaista sattuu.

Vierailija
11/11 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potkaisin äidiltäni kylkiluun poikki... enkä ollut edes syntynyt vielä.