Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mielestäsi outoa, jos vaikkapa 40-vuotias suomal. ei ole käynyt Hesassa?

Vierailija
14.05.2008 |

.

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon pärjänny 37 vuotta käymättä kertaakaan. Ei mulla oo sinne mitään asiaa eikä mielenkiintoa.

Vierailija
2/59 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta on kai niitä. Vois kuvitella, että jotkut ahvenenmaalaiset ei oo käyny Helsingissä, mutta tuntevat Tukholman ku omat taskunsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkopuolella? Luulee että maailma loppuu siihen kun Ikean valoja ei enään näy.

Vierailija
4/59 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekään en siellä kovin monesti ole käynyt, mutta joskus kuitenkin :) Joten jos 40-vuotiaana ei ole käynyt kertaakaan ni onhan se vähän jännää. Eikö koskaan ole edes mennyt risteilylle ja lähtö Helsingistä? Tai ulkomaille sitä kautta? Tokihan muiltakin lentokentiltä pääsee lähtemään, esim. Tampereelta.

Vierailija
5/59 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en ole siellä käynyt kuin kahdesti koko elämäni aikana, jos ei lentokenttää lasketa. Ja nekin kerrat oli kun olin lapsi. Muualla maailmassa olen kyllä matkustanut. Ensi kesänä aiomme tulla Helsinkiin viikoksi, tuntuu että on paikattava aukko yleissivistyksessä.

Vierailija
6/59 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monen on kyllä kätevämpi lähteä ulkomaille ihan kotikaupungin kentältä tai vaikka pohjoissuomalaisten Ruotsista.

Itsekään en siellä kovin monesti ole käynyt, mutta joskus kuitenkin :) Joten jos 40-vuotiaana ei ole käynyt kertaakaan ni onhan se vähän jännää. Eikö koskaan ole edes mennyt risteilylle ja lähtö Helsingistä? Tai ulkomaille sitä kautta? Tokihan muiltakin lentokentiltä pääsee lähtemään, esim. Tampereelta.

Vierailija
7/59 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon pärjänny 37 vuotta käymättä kertaakaan. Ei mulla oo sinne mitään asiaa eikä mielenkiintoa.

Vierailija
8/59 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on lähimmät kentät rajantakana?

Vierailija
9/59 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on lähimmät kentät rajantakana?

Vierailija
10/59 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asun nyt Helsingissä ja edellä mainittuja ihmisiä on ja PALJON! Eikä sitä pidetä yhtään outona, mä sitä taas ihmettelen ja kaikki siihen vastaa, että "Eipä ole ollut Lappiin asiaa". Niinkuin Jyväskylän yläpuolella olisikin heti Lappi... :) Mutta auta armias, jos ei ole käynyt Stadissa, niin johan on juntti ja tyhmä ihminen kun ei halua tulla Suomen parhaaseen ja ainoaan oikeaan kaupunkiin....Mun mielestä helsinkiläiset on sivistymättömiä juntteja, jotka eivät tiedä edes Suomen kuutta suurimpaa kaupunkia!

Vierailija
11/59 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, tietäis mistä persereiästä nämäkin wannabet ovat.

Vierailija
12/59 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaisia kauppoja ja juoppoja siellä näkyi kuin muuallakin.

Vierailija
13/59 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ikäloppuja täälläkin palstailee. Olen 35 ja käyttänyt vain Vantaan lentokenttää.

Vierailija
14/59 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo ihan yleissivistyksen takia pitäisi siellä käydä.

Vierailija
15/59 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietipä vaikka Turkua, varmasti löytyy paljon nähtävää, mutta silti kukaan turkulainen ei ole tivaamassa että miksi, oi miksi et ole koskaan täällä käynyt.

Vierailija
16/59 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietipä vaikka Turkua, varmasti löytyy paljon nähtävää, mutta silti kukaan turkulainen ei ole tivaamassa että miksi, oi miksi et ole koskaan täällä käynyt.

Vierailija
17/59 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta se on outoa. Jos ei sinne mitään asiaa koskaan olisikaan niin luulisi olevan itse kunkin mielestä edes yleissivistävää käydä maamme pääkaupungissa.Itse olen käynyt lukemattomia kertoja, jo ala-asteen luokkaretkellä, lomalla, työmatkalla, reissuun lähtiessä (laiva tai lentokone)

Vierailija
18/59 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos hesalainen ei ole koskaan nähnyt Suomen Lappia. Itse asun keskellä Suomea ja kyllä pohjoinen kiinnostaa enemmän kuin etelä. Joskus parivuotiaana olen käyny Hesassa, se riittää.

Vierailija
19/59 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat ennakkoluuloisia ruokien suhteen, uusien ihmisten suhteen jne. Helpompi olla omissa tutuissa oloissa tuttujen ihmisten kanssa ja syödä sitä tuttua ruokaa jne.

Vierailija
20/59 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos ei ole nähnyt mitään yleissivistävää Helsingissä, niin on kyllä aika lahjakas suunnittelemaan matkansa pieleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän