Vierailija

Huoh, ompa masentava paikka kristitylle sinkkunaiselle. Mistä kristitty voi löytää sopivan kumppanin tänä päivänä?

Sivut

Kommentit (75)

Käytkö jossain seurakunnassa? Olisiko siellä vapaita miehiä? Kelpaako kuka tahansa kristitty, vai haluatko miehen, jonka elämässä usko oikeasti näkyy? Entä mitä muuta toivot mieheltä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Itse uskovana sinkkuna on vähän toivonsa menettänyt olo, että löytäis kumppania.. uskovat on laaja kirjo ihan "sekoporukkaa" seipäännielleistä lakihenkisistä höyrypää hihhuleihin. Toki niitä poikkeuksiakin varmaanon, muttei jaksa etsiä ja pettyä.

Vooou, enpä ollut tuollaisesta sivusta ennen kuullutkaan. Kävin katsomassa.

Löysin tällaisen. Immediate hard on:

olet USKOLLINEN, RAITIS, NAISTA ARVOSTAVA ihminen, jolle käy perinteinen työnjako. Minä kyllä pesen pyykit, siivoan ja teen ruoat, jos sinä huollat autot, teet lumityöt ja olet muutenkin kätevä tekemään "miestentöitä"

Aion hankkia naisen tuolta!!!!11 Thaimaa peruttu

Aika erikoinen arvio. Ihmiseen tutustuminen vie jonkin verran aikaa, ei vain pari kirjettä. Uskovainen mies tai nainen on aina hyvä vaihtoehto

Vierailija

Huoh, ompa masentava paikka kristitylle sinkkunaiselle. Mistä kristitty voi löytää sopivan kumppanin tänä päivänä?

Varmaan ihan samoista paikoista kuin ei kristittykin. Ja jos se baari on kielletty paikka, niin sen vaan tiputtaa pois.

Vierailija

No teillä on niitä hihhuli-iltoja, hihhulimessuja, hihhuliseuroja, hihhulileirejä jne. Sieltä toinen hihhuli?

Tämä viesti kaikille teille;niin naisille kuin miehille jotka mollaatte kotisataman deittiä ja Luojan luomia lähimmäisiä joita siellä näette.Itse en uskaltaisi moiseen parjaamiseen ryhtyä.

Oma kokemukseni ko.deitistä:Laitoin kuvallisen ilmoituksen eikä kulunut viikkoakaan kun minuun otti yhteyttä nainen jonka kanssa"kolahti"heti.Ensikohtaaminen oli ikimuistoinen, oikea nainen,oikeassa paikassa,oikeaan aikaanTää unelmanainen ylitti kaikki odotukseni ja nyt olemme syvääluotaavan rakastuneita!!!

Mä olen kans yrittänyt päästä tonne kotisataman deittiin, mut en välittäis kirjautua... Inhoan tota kun jokapaikkaan pitää liittyä. En liity. Rukoilen miluummin, että oikea löytyy. Ja löytyykin: Ilman kirjautumista.

ei kaikenlaiset horot varmaan tunne oloaan hyväksi uudestisyntyneiden kristittyjen seurassa .Suullaan moni sanoo oujee uskon ,mutta kun hedelmistään ne puut tunnetaan .

Onhan tuolla laaja kirjo ja uskon rehellisen etsijän kyllä löytävän kumppaneita. Hyviä ystäviä olen löytänyt ja suhdetta en ole kaivannutkaan.

Vierailija

Itse uskovana sinkkuna on vähän toivonsa menettänyt olo, että löytäis kumppania.. uskovat on laaja kirjo ihan "sekoporukkaa" seipäännielleistä lakihenkisistä höyrypää hihhuleihin. Toki niitä poikkeuksiakin varmaanon, muttei jaksa etsiä ja pettyä.

Salli mun kysyä;jos jaat uskovat kahteen sabloonaan,kumpaan itsesi luokittelet?

Anyway,kyllä kaveripiiriini ainakin mahtuu aivan asiallista sakkia uudestisyntyneitä tasapainoisia hyviä tyyppejä.

Vierailija

Mä olen kans yrittänyt päästä tonne kotisataman deittiin, mut en välittäis kirjautua... Inhoan tota kun jokapaikkaan pitää liittyä. En liity. Rukoilen miluummin, että oikea löytyy. Ja löytyykin: Ilman kirjautumista.

Voi että, pitää oikein kirjautua ilmaiseksi. Kauheaa! Eikös siellä Raamatussakin sanota, että jos jotain haluaa, niin sen eteen pitää nähdä myös hieman vaivaa? Ei minusta kuulosta ihan ylivoimaiselta vaivalta vielä tuo.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat