Vierailija
Poiminta

Alkoi! Kenen päivää tai vetoja odotat eniten? Itse odotan Ressun päivää ja Ressun vetoja kuten myös Vesku Jokisen vetoja ja päivää. Stig on kans mielenkiintoinen.

• ylös 82
  • alas 83

Sivut

Kommentit (2907)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Eiköhän tämä formaatti ole jo eilisen päivän ohjelmia. Miksi sinne pitää raahata todella väsyneet ja unohdetut ja surkeat "tähdet". En katso, tuota lahjatonta sakkia. K ää ää ää piö Ressu kimittää siellä munattomalla äänellään, Stig avaruusolio ja musiikki aivan järkkyä, Koriseva hahahahahahahahahhohohohohohoh rasittava........jne...............

• ylös 20
  • alas 133
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tämä formaatti ole jo eilisen päivän ohjelmia. Miksi sinne pitää raahata todella väsyneet ja unohdetut ja surkeat "tähdet". En katso, tuota lahjatonta sakkia. K ää ää ää piö Ressu kimittää siellä munattomalla äänellään, Stig avaruusolio ja musiikki aivan järkkyä, Koriseva hahahahahahahahahhohohohohohoh rasittava........jne...............

No älä katso mutta anna niiden katsoa jotka haluavat. Ja jos et katso niin älä kommentoi ketjuun.

• ylös 92
  • alas 8
Vierailija

Jotenkin olen innostunut tästä kaudesta, ovat niin erilaisia kaikki. Eivätkä ihan loppuunkuluneita kuten JVG Ville, Kaija Koo, Puu ja Kuustonen.

• ylös 93
  • alas 8
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ressuhan vaikuttaa hauskalta!

Mun mielestä tää on sellainen hyvän mielen ohjelma.

Hän ON hauska.

• ylös 58
  • alas 8
Vierailija

Stigin ” matkalaukut” ikean kasseja😆 Eikä siis siinä mitään mutta kun itse sanoi niitä matkalaukuiksi😄

• ylös 89
  • alas 4

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat