Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotityöt :(

Vierailija
14.12.2013 |

Ukon ainoa homma on siivota keittiö illalla (itse haluaa sen putipuhtaaksi) ja siitä nousee melkein joka viikko haloo kun saa kaljaa päähänsä. Mun pitäis kuulemma opettaa lapsetkin siivoamaan jälkensä. Olishan se kiva, mutta ne aina unohtaa jotain jälkeensä.. Ei kai lapsiperheessä voi olla täydellistä. Ärsyttää.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mitä?

Vierailija
2/4 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäiset lapset? Osaavat laittaa likaiset astiat tiskikoneeseen ja jääkaappitavarat jääkaappiin? Osaavatko pyyhkiä ruokapöydän? Jos ylettävät ottamaan astiat kaapista ja ottamaan ruokatavarat ruokapöytään, ovat varmaan riittävän vanhoja katsomaan ympärilleen että jättävät keittiön samanlaiseen kuntoon kuin se oli iltapalalle tullessa? Onko lattiaharja/rikkaimuri sellaisessa paikassa että muruset saa lattialta helposti pois?

Ja jos miehesi ei osaa itse ajatella, että keittiösuunnittelulla olisi voinut vaikuttaa siivottavuuteen, niin sitten voi voi. Pitikö laittaa sellaiset materiaalit joissa jokainen sormenjälki näkyy...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nuo jo 8-10v eli osaavat ja ovatkin välillä tienanneet esm viikkorahansa siivousvuoroilla (kamat kaappiin, astiat koneeseen ja pöytä pyyhitään). Se vaan stten aina jää parin viikon jälkeen ja taas alkaa miehen valitus.

mun vikahan se tietty on kun en osaa lapsia kasvattaa.

ap

Vierailija
4/4 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lapset tekevät iltapalan jälkeen? Mitäs jos kävelisit itse katsomaan, että onko keittiö kunnossa. Kanitat telkankatsomisen tai peliajan siiheksi kun keittiö on siivottu, joka ilta. Samanikäiset meillä haluavat huuhdella vielä maitopurkitkin koska se lutraaminen on kivaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi