Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin 2/5 paastosi kaatui, vai jatkatko edelleen?

Vierailija
10.12.2013 |

ev

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaatui siihen, että paastopäivinä ja niiden jälkeisenä päivänä oli niin hiton paha olo. Väsytti, päätä särki ja heikotti. Päädyin siihen, ettei ole ihan tervettä hommaa, tai ainakaan minun terveydelle hyväksi. Sittemmin olen lukenut kannanottoja, että kyseinen paastosysteemi saattaa sopia paremmin miehille, ja joillekin naisille se tosiaan voi olla terveydelle haitallinen.

Vierailija
2/7 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan edelleen. Paino ei vaan ole juurikaan pudonnut, mutta eipä noussutkaan. Muutamia viikkoja on tosin ollut niin, että paastopäiviä on ollut vain 1 tai ei yhtään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävä "paastoaa" edelleen, mutta joka paastopäivä lipsuu enemmän ja enemmän yli kcal jotka saisi syödä.

Vierailija
4/7 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes aloittanut. Mun "normaalin" päivän ruuat saattaa olla pari kananmunaa, puoli paketillista pekoni ja pussillinen karkkia. Mun mielikuvitus ja kokkausinto ei riitä tuollaiseen. Mietin kyllä 2/5 aloittamista, mutta tiesin että se kaatuisi kahdessa viikossa juuri edellämainittuun. Samaan hommaan kaatuu kaikki muutkin laihdutuskuurit ja elämäntaparemontit.

Vierailija
5/7 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 18:29"]

En edes aloittanut. Mun "normaalin" päivän ruuat saattaa olla pari kananmunaa, puoli paketillista pekoni ja pussillinen karkkia. Mun mielikuvitus ja kokkausinto ei riitä tuollaiseen. Mietin kyllä 2/5 aloittamista, mutta tiesin että se kaatuisi kahdessa viikossa juuri edellämainittuun. Samaan hommaan kaatuu kaikki muutkin laihdutuskuurit ja elämäntaparemontit.

[/quote]

Siinä mielessä tämä 2/5 on ollut erilainen dieetti, että se on monille (myös minulle) paljon helpompi pitää yllä kuin moni muu kuuri. Tässä kun saa lipsua, eikä tarvi tsempata kuin ne kaksi päivää viikossa. T: 3

Vierailija
6/7 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tietämättäni noudattanut tuota "dieettiä" koko ikäni. Olen aina pitänyt pari päivää viikossa, jolloin en syö paljon mitään. Se tuntuu luontevalta, rauhoittaa vatsaa kun ei syö kuin ihan vähän. On vielä helppoa kun on pari päivää kun ei tarvitse miettiä mitä laittaisi ruuaksi.

Vierailija
7/7 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla itse paastopäivät meni hyvin, ei nälättänyt eikä heikottanut, mutta sitten paaston jälkeiset päivät meni ihan järkyttävässä mässäilynhimossa. Ei ollut nälkä, mutta laukesi sellainen hirvittävä vastustamaton syömishimo... :/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi