Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en ikinä saa parisuhdetta

Vierailija
07.12.2013 |

En ikinä, ikinä, ikinä. Mä olen saatana kaunis ja rauhallinen, en nalkuta ja suostuisin tekemään kaikki kotityötkin mutta ei, ei ei. Korkeintaan keskinkertaisen näköiset typerykset pariutuu ja ikävä kyllä vielä lisääntyykin mutta minä en, ikinä.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on huono asenne. Siksi! Kun se ulkonäkö ei kuule juurikaan merkkaa parisuhteessa sitten loppuviimein.

Vierailija
2/17 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko liian innokas?

Mulla nimittäin nousis karvat pystyyn jos mä tapaisin muuten kaikin puolin täydellisen miehen, mutta olisi liian innokas ja vaikuttaisi siltä että "tarvitsee" parisuhteen. Pelottaisi miten hullu, mustasukkainen ja omistushaluinen siitä tulisi jos suhteeseen alkaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli kans mielee asenne..

Ujo vai tyrkky?

Älä yritä liikaa, ei kannata väkisin yrittää alkaa rakentamaan mitään parisuhdetta. Sillon on ainankin tuhoon tuomittu juttu.

Ne suhteet syntyy niin omalla painollaan

Vierailija
4/17 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2013 klo 18:45"]

Ujo vai tyrkky?

Älä yritä liikaa, ei kannata väkisin yrittää alkaa rakentamaan mitään parisuhdetta. Sillon on ainankin tuhoon tuomittu juttu.

[/quote]

Varmaan vaikeaa olla juuri oikein jos kerran on väärin olla liian ujo tai sitten tyrkky :D

Mutta joo, onhan se outoa kun kaiken maailman amisläskeilläkin on ihan ok puolisot ja itse painelee yksin menemään..

Vierailija
5/17 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko liian tylsä? Mikään ei ole pahempaa kuin tylsä ihminen... Ei sellaisen kanssa vaan jaksa olla. Se kun ei riitä, että on kaunis ja hoitaa kotityöt.

Vierailija
6/17 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeassakin elämässä olet negatiivinen ja haukut muita niin eipä ole ihme. 

Vierailija
7/17 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerro millainen olet? Kuinka vanha olet? Mistä haet seuraa? Mulla kans se ongelma, ettei meinaa löytyä älykästä miestä. Kun ei haluaisi jokaista amiksen käynyttä 170cm pitkää tupakoitsijaakaan ottaa...

Vierailija
8/17 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittamasi perusteella luonteesi vaikuttaa ihanalta :D

Vierailija
9/17 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin epäilen tota sun luonnetta..

Vierailija
10/17 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On välillä selittämätöntä miksi joku ei löydä pysyn suhdetta. Tiedän kaksikin nättiä mimmiä jotka ovat ihan ok. He vaan eivät ole löytäneet kunnon miestä. Toinen särki just taas sydämensä ja tuntuu että sekoan jo katsoessani vierestä. Valehtelijoita, pettäjiä ym.

Onko niin että kun ikää on 35+ ja yhä lapseton ja haku päällä, peli on jotenki menetetty :-(.

Itse olen ollut suhteessa jo liki 20 vuotta enkä todellakaan ole näitä naisia parempi.

Vierailija
11/17 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tietenkään saa kun asenteesi on tuo. Tiesitkö että kaikki lähtee itestäja omista ajatuksista? Yritä ees muuttua vähän positiivisemmaksi asian tiimoilta.

Vierailija
12/17 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan vaikeaa olla juuri oikein jos kerran on väärin olla liian ujo tai sitten tyrkky :D

Mutta joo, onhan se outoa kun kaiken maailman amisläskeilläkin on ihan ok puolisot ja itse painelee yksin menemään..

[/quote]

Tarkoitan nyt aika äärimmäisiä ääripäitä. Liian ujoon ihmiseen on vaikea tutustua, saa itse koko ajan olla ns. äänessä ja on todella vaikea alkaa kehittää edes ystävyyttä aluksi.

Liian tyrkky taas on harvan mieleen.. Pillu kiinnostaa ja siihen se sitten jääkin. tämä on valitettava tosi asia molemmilta osilta.

Kommenttisi "kaiken mailman amisläskeistä" puolisoineen. nooh. Ei se rakkaus aina katso ulkonäköä?

Luonne on parisuhteessa loppujenlopuksi niin paljon tärkeämpää. He vain ovat sattuneet löytämään toisilleen sopivat kumppanit. ja ammattikoulu iässähän ollaan vielä niin hirmuisen nuoria niin tuskin kyse mistään tosi rakkaudesta, tai sanottaisiinko harvoin.

Kyllä sinäkin ajallasi löydät ja jos et. Opeteltava elelämään yksin, ei sekään sen huonompi vaihtoehto oikeasti ole ;)

Vierailija
13/17 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2013 klo 19:30"]

On välillä selittämätöntä miksi joku ei löydä pysyn suhdetta. Tiedän kaksikin nättiä mimmiä jotka ovat ihan ok. He vaan eivät ole löytäneet kunnon miestä. Toinen särki just taas sydämensä ja tuntuu että sekoan jo katsoessani vierestä. Valehtelijoita, pettäjiä ym.

Onko niin että kun ikää on 35+ ja yhä lapseton ja haku päällä, peli on jotenki menetetty :-(.

Itse olen ollut suhteessa jo liki 20 vuotta enkä todellakaan ole näitä naisia parempi.

[/quote]

Hui, älä sano noin. :( Mä olin suhteessa 10 v., nyt meni poikki ja ikää on juurikin 35 v. Menikö mun junani perheenperustamiseen sit siinä? Haku on päällä, mutta en mäkään nyt ihan joka jantteria voi kelpuuttaa, kun jos ei iske, niin ei. Kaikilla tuntuu olevan vähintään lapsia eksän kanssa jo. :P

Vierailija
14/17 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2013 klo 19:00"]

[quote author="Vierailija" time="07.12.2013 klo 18:45"]

Ujo vai tyrkky?

[/quote]

[/quote]

Vaikutat tosi kivalta ihmiseltä etkä pidä itseäsi muita parempana, vaikea ymmärtää miten kukaan ei ole napannut sinua vaimokseen.

Vierailija
15/17 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se parisuhdekkaan aina onnea tuo. Ennemmin yksin, kuin huonossa parisuhteessa. Itse olen eron jälkeen ollut 2 v ns.vapaalla, uusi mies antaa odottaa itseään. Kauniiksikin kehuttu hyväkroppainen ystävällinen touhukas nainen, mutta itse olen kranttu ja uusi kaksilahkeinen saa olla todellinen unelmien prinssi, jotta uskallan parisuhteeseen vielä lähteä. Nyt on minulla hyvä näin :)

Vierailija
16/17 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen elämä on just sitä, mitä siitä tekee.

Vierailija
17/17 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2013 klo 20:24"][quote author="Vierailija" time="07.12.2013 klo 19:30"]

[/quote]

Hui, älä sano noin. :( Mä olin suhteessa 10 v., nyt meni poikki ja ikää on juurikin 35 v. Menikö mun junani perheenperustamiseen sit siinä? Haku on päällä, mutta en mäkään nyt ihan joka jantteria voi kelpuuttaa, kun jos ei iske, niin ei. Kaikilla tuntuu olevan vähintään lapsia eksän kanssa jo. :P

[/quote]

No en sano, pohdin vaan! Toivon että jokainen saa oman kullan joka sitä haluaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän