Silver äsken haastattelussa yle
Kommentit (15)
Ja joitakin nolotti Cheekin puolesta viime vuonna kun räppäili... :-D Kevyttä kamaa Gyniseen verrattuna!
Emmää niinku tiiä kun se on niinku niin paljon tiäksä nuorempaa sukupolvee ku mää.
[quote author="Vierailija" time="06.12.2013 klo 20:56"]
Emmää niinku tiiä kun se on niinku niin paljon tiäksä nuorempaa sukupolvee ku mää.
[/quote]
Silleen.
Nimestä viis, mutta olisi voinut vähän valmistautua aihepiirin kysymyksiin, kun kerran itsenäisyyspäivänjuhliin oli kutsuttu ja viimeistään silloin, kun suostui haastatteluun. Ei ollut mitään mieltä veteraaneista, ei osannut ajatella mitään itsenäisyydestä. Nolo.
Voi helv*** oli pakko kääntää kanavaa, kauhea myötähäpeä ja nolotus...
Pakko oli googlettaa, skeittari on...
Silleen...
Ai saakeli, mikä myötähäpeä...Emmä silleen niinku osaa sanoa veteraaneista niinku mitään ku ne on niinku historiaa silleen niinku...huh huh.
"Emmä niinku silleen tiiä, se niinku tota riippuu siitä kenen kannalta sitä kattoo..."
Joo tota noin joku niiku sota silleen.
Myötähäpeä oli niin kova, etten koko haastattelua kuullut, kun mies huusi kauhusta päälle.
Voi helvata mikä ääliö. Mahtaa olla vanhemmat ylpeitä.
Ei se omena yleensä kauas puusta putoa. ;-)
Skeittari? Siksi päässyt tuonne? Eikö se Robin olisi ennemmin kantsinu kutsua?
Vastaukset olivat kyllä kaikki
sillee niinku emmätiiä tiiäksä niinku et sillee et en mä osaa sanoo sillee ne niinku meille niinku mä musiikkii nii me pelattii ulkona ei meil mitää sillee niinkuemmä tiiä ne on sillee historiaa ei ne meille muuta sillee no siis kuhan mä saan tehä mitä mä haluun muulle ihan sama niinku sillee
Olin kuolla nauruun. Mistä tuo nimi on revitty, ylittää jopa pahkasikanimet!