Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PALJASTA REHELLINEN AJATUKSESI TÄLLÄISESTÄ NAISESTA

Vierailija
02.12.2013 |

Kuvitelkaa mieleenne hieman yli parikymppinen, suhteellisen hoikka, hieman urheilullisen näköinen nuori nainen. Naisen tyyli on siisti ja elegantti, mutta nuorekas. Ranteesta saattaa löytyä kalliimpi, kultainen kello, ja laukkuna toimii jokin merkkilaukku.

Naisella on vaaleat tai tummat, pidennyksillä pidennetyt hiukset, joita on hieman kiharrettu latvoista. Iho on hieman ruskettunut, joko solariumin tai itseruskettavan avulla. Kun nainen hymyilee sinulle, näet valkoiset hampaat kauniissa rivissä. Meikin huomaa, mutta se on siisti. Huulissa on kiiltoa. Naisella on ripsienpidennykset, ja rakennekynnet ovat huolitellut ja suhteellisen pitkät.

Kertokaa teidän kaunistelemattomat mielipiteet - siis se, mitä ihan ensimmäisenä ajattelet, kun esimerkiksi olet tekemisissä tälläisen naisen kanssa, esim. tutustut uuteen työntekijään työpaikallasi, hoidat pankkiasioita virkailijan kanssa, pyydät opastusta kaupassa tms, ja vaihdat ensimmäiset pari sanaa tälläisen naisen kanssa: nainen lähestyy sinua, ja sanoo hymyillen hei, ehkä kättelee, jos se sopii tilanteeseen.

MIKÄ ON ENSIMMÄINEN AJATUKSESI?

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kai oikein ajattelisi mitään. Siis jos ihminen näyttää vielä ihmiseltä, eikä jostain Jersey Shoresta karanneelta Snooki kopiolta, niin kaikki ok. Siinä vaiheessa kun se rusketus on oranssi, meikkiä on niin paljon että iho ei näytä luonnolliselta, tekoripset on liian pitkät, Kynnet mallia noita-akka ja pidennykset huonot, niin ajattelisin että mikähän tuohon oikein ajaa. Lisukkeita saa mielestäni laittaa itseensä, kunhan pysyy luonnollisuuden rajoissa ja näyttää normaalilta. Sellainen "Glamöyr" tyyli on ällöttävä.

Vierailija
62/72 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikas ja hemmoteltu kakara

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Toi on niin kaunis ja mä näytän jälleen ryysyläiseltä... Äh, hävettää. Miksen vaan laittautunut aamulla?!"

Vierailija
64/72 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulle varmaan tule muuta mieleen kuin, että onpas tyttö pynttäytynyt. En mä huomaisi heti ensisilmäyksellä noita kaikkia mainitsemiasi yksityiskohtia. Ajattelisin vaan, että siinäpäs on ylitälläytynyt likka.

Vierailija
65/72 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vähän yksinkertainen, en ajattelisi mitään.

Vierailija
66/72 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kiva tyyli hänellä, hienoa että ihmiset vaivautuvat hoitamaan itseänsä. Ei sen kummempaa.

Vierailija
67/72 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huomaisi varmaan oikeasti puoliakaan noista asioista. Lähinnä kiinnittäisin huomiota hymyyn, millainen se on: järkyttävän väkinäinen, peilin edessä opeteltu "hei kato mulla on miljoona hammasta" -tyylinen jenkkihymy vai normaali aito hymy. Minkätahansalaiset rakenneripsikynsipidennykset ja solariumrusketus saa olla, enkä ajattelisi ihmisestä pahaa, jos on muuten aito. Saattaisin ehkä vähän ihmetellä, että haluaako hän oikeasti itsensä vuoksi olla tuollainen, vai onko vain kohtuullisen pahasti "kauneusihanteiden" uhri.

Vierailija
68/72 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oi että kaunis nainen, saisikohan minustakin tuon näköisen jos edes joskus jaksaisin satsata edes vähän ulkonäkööni...?"

No kroppa on minulla kunnossa ja peruspiirteet kauniit. Hiuksia en värjää väriaineallergian vuoksi ja olen vähän herkkä kosmetiikalle, joten jätän meikkaamisenkin minimiin. Solariumia vältän ja suihkurusketus ei tule kyseeseen. Arvostan enemmän aamu-unia kuin pynttäytymistä, joten hiukset ovat sykeröllä niskassa. Vaatteet mietin huolellisesti, mutta en käytä merkkivaatteita. Liian järkevä sellaiseen. Hampaiden valkaisua en ole tullut ajatelleeksikaan ennen kuin tämä henkilö (oikein mukava, aavistuksen verran pinnallinen ikäiseni nainen) on siitä minulle puhunut.

Joskus oikein ihmettelen, miten näillä ihmisillä on aikaa hoitaa ja huoltaa ulkonäköään noin paljon. Hauskaa.

Vierailija
69/72 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oi että kaunis nainen, saisikohan minustakin tuon näköisen jos edes joskus jaksaisin satsata edes vähän ulkonäkööni...?"

No kroppa on minulla kunnossa ja peruspiirteet kauniit. Hiuksia en värjää väriaineallergian vuoksi ja olen vähän herkkä kosmetiikalle, joten jätän meikkaamisenkin minimiin. Solariumia vältän ja suihkurusketus ei tule kyseeseen. Arvostan enemmän aamu-unia kuin pynttäytymistä, joten hiukset ovat sykeröllä niskassa. Vaatteet mietin huolellisesti, mutta en käytä merkkivaatteita. Liian järkevä sellaiseen. Hampaiden valkaisua en ole tullut ajatelleeksikaan ennen kuin tämä henkilö (oikein mukava, aavistuksen verran pinnallinen ikäiseni nainen) on siitä minulle puhunut.

Joskus oikein ihmettelen, miten näillä ihmisillä on aikaa hoitaa ja huoltaa ulkonäköään noin paljon. Hauskaa.

Varsinkin kun se ulkonäön "hoitaminen" ei läheskään aina paranna sitä. :D

Vierailija
70/72 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa, että suomalaiset naiset täällä huseeraavat ulkonäköasioiden keskellä! =D

Vierailija
71/72 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, nainen on ystävällinen joten olen taipuvainen ajattelemaan hyvää. Ajattelen myös että arvot ovat varmaan melko pinnalliset jos on pitänyt laittaa rakennekynttä ja tekohiusta. Todennäköisesti kyseinen nainen on töissä pankissa tai lentoasemalla, tai sitten kampaajana. En usko että meistä tulee ylimmät ystävät.

Vierailija
72/72 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisenä kiinnittäisin huomiota ulkonäköön - näin naisena kiinnitän paljon huomiota muiden naisten pukeutumiseen, hiuksiin, kynsiin, kenkiin yms. Erityisesti vaikka kauniit kengät tai hyvinhoidetut hiukset iskevät silmään heti.

Tässä kohdin vaikutelmaani vaikuttaa se, mitä muutkin ovat täällä todenneet. ELI ovatko pidennykset huomaamattomat, rusketus aidon näköinen? Ovatko kynnet nätit vai härskit? Onko ripsienpidennykset liioitellut ja jne. Jos ulkonäkö on (kaikesta huolimatta) luonnollinen, miettisin varmasti, että kiva, kun joku huolehtii itsestään ja näkee vaivaa ulkonäkönsä suhteen. Ulkonäkö ei ole se tärkein, mutta totuus on, että siitä lähtee se ensivaikutelma. Tämän jälkeen tulee luonne esiin - onko esimerkin nainen tyhjäpää vai mukava? Hymyileekö vai nyrpisteleekö? Blogeista tutuille merkkituotteille saattaisin vähän hymähtää (esim Michael Korsin kello tai LV:n ruma, ylihintanen laukku), jos tällaisia tytöllä olisi.

Itse olen 26v nainen ja minua ärsyttää suuresti, kun naisia haukutaan tyhjäpäiksi ja pinnallisiksi huolitellun ulkonäön vuoksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi