Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PALJASTA REHELLINEN AJATUKSESI TÄLLÄISESTÄ NAISESTA

Vierailija
02.12.2013 |

Kuvitelkaa mieleenne hieman yli parikymppinen, suhteellisen hoikka, hieman urheilullisen näköinen nuori nainen. Naisen tyyli on siisti ja elegantti, mutta nuorekas. Ranteesta saattaa löytyä kalliimpi, kultainen kello, ja laukkuna toimii jokin merkkilaukku.

Naisella on vaaleat tai tummat, pidennyksillä pidennetyt hiukset, joita on hieman kiharrettu latvoista. Iho on hieman ruskettunut, joko solariumin tai itseruskettavan avulla. Kun nainen hymyilee sinulle, näet valkoiset hampaat kauniissa rivissä. Meikin huomaa, mutta se on siisti. Huulissa on kiiltoa. Naisella on ripsienpidennykset, ja rakennekynnet ovat huolitellut ja suhteellisen pitkät.

Kertokaa teidän kaunistelemattomat mielipiteet - siis se, mitä ihan ensimmäisenä ajattelet, kun esimerkiksi olet tekemisissä tälläisen naisen kanssa, esim. tutustut uuteen työntekijään työpaikallasi, hoidat pankkiasioita virkailijan kanssa, pyydät opastusta kaupassa tms, ja vaihdat ensimmäiset pari sanaa tälläisen naisen kanssa: nainen lähestyy sinua, ja sanoo hymyillen hei, ehkä kättelee, jos se sopii tilanteeseen.

MIKÄ ON ENSIMMÄINEN AJATUKSESI?

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 11:03"]

Jos ihminen tykkää käyttää vapaa-aikaansa enemmän oman ulkonäkönsä huolehtimiseen, eikä esimerkiksi koe sohvalla istumista karkkia syöden mukavampana puuhana, ei tämä tee ihmisestä enempää tyhjäpäisempää tai typerää. Joillakin vain on eri mielenkiinnon kohteet. 

[/quote]

Tässä nyt nähdään, miten sanavalinnoilla pystytään vaikuttamaan mielipiteisiin ja käsityksiin asioista. Entäs olisikin kirjoitettu näin:

"Jos ihminen tykkää käyttää vapaa-aikaansa enemmän oman ulkonäkönsä huolehtimiseen, eikä esimerkiksi koe laboratoriossa istumista dna-tutkimuksia tehden mukavampana puuhana, ei tämä tee ihmisestä enempää tyhjäpäisempää tai typerää. Joillakin vain on eri mielenkiinnon kohteet."

En toki tarkoita, että kaikkien pitäisi olla kiinnostuneita tutkimustyöstä, mutta voisiko olla, että jotkin mielenkiinnon kohteet kuitenkin ovat "tyhjäpäisempiä" kuin toiset? Ja ennenkuin joku tulee sanomaan, että tutkijoissakin on kauniita, niin tottakai on. Se ei ole pointti tässä. On vain vähän liian heppoista verrata ulkonäköharrastusta sohvalla makoiluun, ja pitää sitä automaattisesti parempana. Jotkut näistä kauniista naisistakin saattavat harrastaa karkkien mussutusta sohvalla.

Vierailija
42/72 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jostain tulee pinnallinen mielikuva niin teidän vastauksistanne. Te tuomitsette tytön ihan täysin pelkästään hänen ulkonäkönsä perusteella.

Kaiken voi tehdä hillitysti ja hyvällä maulla. Pidennysten, rusketuksen, ripsien ja kynsien ei tarvitse olla samanlaiset kun tuksulla. Hyviä pidennyksiä et edes huomaa. Rusketus voi olla luonnollisen näköinen, ripset eivät kaikilla ole ylipitkät ja tökerön näköiset ja kynnet voivat olla myös lyhyemmät ja kauniit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

40: Taisit lukea vain osan vastauksista? Mielestäni ketjussa on montakin kommenttia, jossa todetaan, ettei välttämättä edes kiinnittäisi huomiota ulkonäköön, jos henkilö käyttäytyisi aidosti ystävällisesti. Ymmärrän kyllä sen, että jos tuolla naisella olisi sellainen "katsokaa, minä olen kaunis" -asenne, niin silloin helposti alkaa huomata rakennekynnet ynnä muut.

Vierailija
44/72 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaus sopii aika hyvin itseeni, paitsi ettei minulla ole rakennekynsiä. Pidän huolta että ihoni on päivettynyt, voiteilla hillitysti mutta niin etten ole koskaan täysin valkoinen. Hiuksissani on hieman pidennyksiä, vaikka lähinnä nekin ovat tuuheutta antamassa koska minulla on luonnostaan pitkät hiukset. Ripsienpidennyksetkin löytyvät, mutta ne eivät ole ne pisimmät mahdolliset. Kuljen merkkilaukku olalla, syystä että pidän luksustuotteista. Olen silti kahden lapsen nuori vajaa 30v äiti, olen hieman pinnallisella alalla töissä mutta pidän siitä, tienaan mukavasti (en siis ole pappa betalar pissis, enkä hanki rahojani selälläni maaten vaan kovalla työllä). Teen töitä sen takia että voin panostaa elämänlaatuuni, ostaa sitä mitä haluan ja panostaa ulkonäkööni. Urheilemalla pidän huolen että kroppani pysyy kondiksessa. Luonteeltani olen kuitenkin huomaavainen ja iloinen, ihan perus äitityyppi, enkä mikään tyhjäpää bimbo. :) Eli jos törmäisin samanhenkiseen ihmiseen joka käyttäytyy hyvin, niin ei kyllä kohahduttaisi tunteita mihinkään suuntaan, koska se olis aika perus! :)

Vierailija
45/72 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ajattelen, että onpa kaunis ja sitten alan tutkia, että mitä mulla itselläni olikaan päällä... Vaivaannun alemmuuskompleksistani, alan hikoilla ja tahdon pian tilanteesta pois. En varmaan pysty keskittymään asiaan kunnolla. Onneksi tuollaisia naikkosia ei täällä meidän kylällä ole :D Kaupungissa olen nähnyt.

Vierailija
46/72 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinnallinen pissis

Vierailija
47/72 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

....että mitättömät geenit saanut tuokin syntymälahjana...

hänellä on pakko olla oikeasti rumat nysäkynnet, lyhyet suorat ripset ja heikosti kasvava ohut höttötukka. Ja huulet ovat kapeat, joita yritettään kiillolla saada täydemmän näköiseksi ja ehkä myöhemmin turvautuu täytteisiin huuliinsa, että saisi jotkut brigittebardot-huulet, mutta saakin vain ankkamaisen typerän ilmeen.

Koska AITOA ON AITOA.  Ja sitä ne muutkin hamuaa, mutta sen jälkeen se  ei ole aitoa, vaan rihkamaa. 

Vierailija
48/72 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan rehellisesti en tiedä vielä mitä tuosta ajatella sillä minuun vaikuttaa ystävällisyys. Jos tämä nainen on ystävällinen ajattelen siinäpä mukava nuori nainen, olen itse vanhempi joten en tiedä mikä on muotia nuorten keskuudessa.

Jos hän on epäystävällinen ja teennäinen niin ajattelen, että onpa inhottava ihminen.

Voisin ajatella myöskin, että voipi olla mukava olla työssä jossa saa olla laittautuneena.

Vierailija
49/72 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 08:08"]

Kuvitelkaa mieleenne hieman yli parikymppinen, suhteellisen hoikka, hieman urheilullisen näköinen nuori nainen. Naisen tyyli on siisti ja elegantti, mutta nuorekas. Ranteesta saattaa löytyä kalliimpi, kultainen kello, ja laukkuna toimii jokin merkkilaukku.

Naisella on vaaleat tai tummat, pidennyksillä pidennetyt hiukset, joita on hieman kiharrettu latvoista. Iho on hieman ruskettunut, joko solariumin tai itseruskettavan avulla. Kun nainen hymyilee sinulle, näet valkoiset hampaat kauniissa rivissä. Meikin huomaa, mutta se on siisti. Huulissa on kiiltoa. Naisella on ripsienpidennykset, ja rakennekynnet ovat huolitellut ja suhteellisen pitkät.

Kertokaa teidän kaunistelemattomat mielipiteet - siis se, mitä ihan ensimmäisenä ajattelet, kun esimerkiksi olet tekemisissä tälläisen naisen kanssa, esim. tutustut uuteen työntekijään työpaikallasi, hoidat pankkiasioita virkailijan kanssa, pyydät opastusta kaupassa tms, ja vaihdat ensimmäiset pari sanaa tälläisen naisen kanssa: nainen lähestyy sinua, ja sanoo hymyillen hei, ehkä kättelee, jos se sopii tilanteeseen.

[/quote]

Hei, näin tällaisen naisen juuri Stockan herkussa, ja eka ajatukseni oli, että millainenkohan mies hänellä on...ja mieshän oli Mikael Forssell! :)

Vierailija
50/72 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mungolife Anna

Vierailija
51/72 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muovinen, feikki. Sihahteleeko ässä samalla tavalla kuin pääkaupunkiseudun pissiksillä?

Miksi nuori tyttö pukeutuu kuin keski-ikäinen tantta? Kultakello?

Nuorilla on yleensä vielä hyvä ja nopea hiustenkasvu. Miksi siis pidennykset?

Joko pappa betalar -tyyppi tai eliittihuora.

Vierailija
52/72 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 11:55"]

Jos jostain tulee pinnallinen mielikuva niin teidän vastauksistanne. Te tuomitsette tytön ihan täysin pelkästään hänen ulkonäkönsä perusteella.

Kaiken voi tehdä hillitysti ja hyvällä maulla. Pidennysten, rusketuksen, ripsien ja kynsien ei tarvitse olla samanlaiset kun tuksulla. Hyviä pidennyksiä et edes huomaa. Rusketus voi olla luonnollisen näköinen, ripset eivät kaikilla ole ylipitkät ja tökerön näköiset ja kynnet voivat olla myös lyhyemmät ja kauniit.

[/quote]

Edelliset ovat valitettavasti samoilla linjoilla mun kanssa. Ajattelen että tuo ei uskalla olla oma itsensä, haluaa sillä kaikella merkkivaatteilla, tekojutuilla jne. buustata omaa statustaan. Tämä ihminen voi todella kyllä aidosti olla mukavakin, mutta jokin sisäinen epävarmuus ja arvojen ristiriita ja heikkous siinä pitää olla.

Tykkään itsekin kaikesta kauniista, mutta tärkeintä on valita se mikä itsestä tuntuu hyvältä ja nätiltä. Mulla tulee epämukava olo merkkivaatteissa/liian laitettuna ja tällättynä. Arvostan ekologisia asioita ja olen melko kulutus- ja brändivastainen. Eli tällaiset lähtökohdat...:)

Vierailija
53/72 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry minä nro 50 en osaa käyttää lainauksia oikein, siis en ole samaa mieltä kuin lainaamani, vaan tarkoitukseni oli lainata ihan muita, viestistäni kyllä näkee keitä..:)

Vierailija
54/72 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsä ja vähän jotenkin äitelä, mauton. Yrittää liikaa. Keskittyy paljon ulkoisiin seikkoihin, joten minulle tulee kuva pinnallisesta ihmisestä. Tulee mieleen, että henkilö on konservatiivinen. Vanhemmat ovat suhteellisen varakkaat, mutta ei mitään ns. sivistyneistöä.

Vierailija
55/72 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä varmaan kateellisena miettisin, että mitenköhän saisin omasta räjähtäneestä olemuksestani yhtä huolitellun näköisen. Kunpa olisi aikaa joskus myös itselleni, huoh...

Vierailija
56/72 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄLÄ huuda

Vierailija
57/72 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko oikeasti rikas tai oikeasti tyhmä, jos ei ymmärrä arvokkaan kultakellon ja kullanvärisen pissiskellon eroa. 

Vierailija
58/72 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 08:08"]

[/quote]

Että ompas hänellä aikaa ja kiinnostusta huolitella itseään. Taidamme edustaa hieman erilaista maailmaa.

Vierailija
59/72 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nämä kaikki ehostukset on oikeasti laitettu hillitysti ja hyvällä maulla ja nainen on kaunis, niin tulee mieleen että kiva, kun jollain on elämä järjestyksessä ja varaa ja aikaa panostaa itseensäkin, mutta todennäköisesti en tulisi pidemmän päälle toimeen hänen kanssaan vaikka olisikin kohtelias ja mukava. Olen itsekin vasta 21-vuotias, mutta oman kokemuksen mukaan nämä todella paljon laittautuvat ihmiset ovat vähän pinnallisia ja meidän kiinnostukset tuskin kohtaisi. Mitään sen "ilkeämpää" tuskin ajattelisin ja todennäköisesti unohtaisin tytön aika nopeasti.

Vierailija
60/72 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panisin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme