PALJASTA REHELLINEN AJATUKSESI TÄLLÄISESTÄ NAISESTA
Kuvitelkaa mieleenne hieman yli parikymppinen, suhteellisen hoikka, hieman urheilullisen näköinen nuori nainen. Naisen tyyli on siisti ja elegantti, mutta nuorekas. Ranteesta saattaa löytyä kalliimpi, kultainen kello, ja laukkuna toimii jokin merkkilaukku.
Naisella on vaaleat tai tummat, pidennyksillä pidennetyt hiukset, joita on hieman kiharrettu latvoista. Iho on hieman ruskettunut, joko solariumin tai itseruskettavan avulla. Kun nainen hymyilee sinulle, näet valkoiset hampaat kauniissa rivissä. Meikin huomaa, mutta se on siisti. Huulissa on kiiltoa. Naisella on ripsienpidennykset, ja rakennekynnet ovat huolitellut ja suhteellisen pitkät.
Kertokaa teidän kaunistelemattomat mielipiteet - siis se, mitä ihan ensimmäisenä ajattelet, kun esimerkiksi olet tekemisissä tälläisen naisen kanssa, esim. tutustut uuteen työntekijään työpaikallasi, hoidat pankkiasioita virkailijan kanssa, pyydät opastusta kaupassa tms, ja vaihdat ensimmäiset pari sanaa tälläisen naisen kanssa: nainen lähestyy sinua, ja sanoo hymyillen hei, ehkä kättelee, jos se sopii tilanteeseen.
MIKÄ ON ENSIMMÄINEN AJATUKSESI?
Kommentit (72)
Näin tälläisen naisen muutama viikko sitten. En tiedä oliko pidennyksiä, mutta aika terveen näköiset ja kauniisti laitetut & leikatut hiukset. Pidennyksiä ei välttämättä huomaa jos on laitettu luonnolliset. Kynnet olivat lakatut ja ripsetkin varmaan ihan normaalit, mutta muuten oli kaunis ja hyvinpukeutunut nuori nainen. Rusketusta ei ollut, mutta sekin voi olla kaunis jos on "luonnollinen". Asusteet ja vaatteet vaikuttivat kalliilta.
Mietin opiskeleeko kauppakorkeassa tai oikeustieteellisessä, koska itse opiskelen niistä toisessa ja kampuksella näkyy melko usein tuon tyylisiä nuoria naisia. Itsekin pukeudun aika klassisia vaatteita ja keskihintaisia merkkilaukkuja. Tietenkin muissa tiedekunnissa on hyvin erityylisenkin oloisia ihmisiä. Olen itsekin aika nuori ja alkaisin mielelläni sen oloisen ihmisen ystäväksi, jonka näin.
Ei vaikuttanut mitenkään pinnalliselta vaan mukavalta ja terveeltä ihmiseltä ainakin olemuksensa perusteella.
Takki oli myös samantyylinen minkä olen meinannut ostaa tänä vuonna. Meinasin kysyä mistä hän on hankkinut takkinsa. Tuli vain mieleen, että pitäisi vaihtaa oma vanha takki parempaan. Sitä takkia mietin ja sitä, että on kyllä tosi kauniin näköinen.
Mulla ainakin nousis molo pystyyn hetkessä.
Ikä ja tyyli on ristiriidassa. Tuollainen pynttäytyminen ja markkivaateelvistely kuuluu enemmänkin 40-50 vuotiaiden keinoihin. Parikymppinen nainen tulee hyvin toimeen omilla avuillaan ja vähillä rahoillaan.
Ehkä kiinnitän huomiota kauneuteen ja sitten alan keskittyä asiaan.
Tyhjäpäinen kokoomusnuori rikkaasta kodista.
En ajattelisi mitään tavatessani, mutta nyt luettuani tuli ajatus, ettei varmastikaan ole kouluttautumassa akateemisesti. Yliopistolla näitä ei näe.
En yhtään mitään, jos asiakaspalvelu toimii.
Näen työssäni paljon tuollaisia naisia. Ihailen nuoren kauneutta, enpä muuta.
Olen minä ihan nätti itsekin vielä ;)
Tulee varmaan ekana mieleen, että onpa nätti. Seuraavaksi ehkä olen hieman kade että toisella on varaa käyttää ulkonäköön paljon rahaa.
Jos sanoo vilpittömästi hymyillen "hei!" niin ajattelen, että ohhoh, onpa ystävällinen. Suurin osa kauniista, nuorista naisista kohtelee minua aika nyrpeästi (olen siis itsekin nuori nainen), joten olisin positiivisesti yllättynyt jos nainen on aidosti kohtelias.
Pappa betalar, visa vinkuu tai työ tehdään selällään maaten ilman vaatteita.
Helsingin jäähallin kirppismyyjä.
Että variseeko rusketus eteisen lattialle kun tuuppaan kakkoseen ja paukutan kunnon jyystön.
Jos nainen on mainittujen lisäksi hyvännäköinen niin saattaahan siinä pää kääntyä hetkeksi. Tämä siis ensi vaikutelma, mutta ihminen jonka kaikki huomio tuntuu olevan ulkonäössä ja pukeutumisessa ei kyllä herätä minkäänlaista kiinnostusta.
Mies
Pinnallinen ihminen. Jos on kaikki mahdolliset tekohärpäkkeet, niin tulee mieleen, että liikkuuko päässä mitään muuta, kuin seuraavan solariumin aika.
Tässä nyt ilmeisesti oletetaan, että olen jo huomannut henkilön? Harvemmin kiinnostun yhtään kenestäkään kadulla tallaavasta. Kunnolla tällättyjä gootteja tai hauskasti värjättyjä punkkareita saatan jäädä ihmettelemään, kun erottuvat massasta niin pitkälle (harvemmin edukseen). En erota vaatteista ja laukuista, että ovatko ne jostain kalliista liikkeestä vai henkkamaukan rekistä. Rakennekynsiä pidän hoopon näköisinä. En ole eläessäni nähnyt nättejä geeli- tai rakennekynsiä. Aina ne on jotenkin jenkkipurkat ja tökeröt. Hiuksista saattaisi tulla mieleen, että mistä se löytää aikaa ja hitsi, kun jaksaisi itsekkin panostaa hiuksiinsa, muttakun ei vaan jaksa.
Raukka!